Reklaam sulgub sekundi pärast

5 FAKTI MEESTE PÄEVITUSHARJUMUSTE kohta

Kas arvad, et päike ja päevitamine on rohkem naiste teema?  Siin sa küll eksid, kuna päevitussalongide statistika näitab, et mehed on arvestatav klientuur päevitussalongides D-päike, Päike ja Päikesekiir!

Sellest tulenevalt uurisime meeste päevitusharjumuste kohta ning nii mõneski mõttes avardusid meie silmad. Oleme jälle veidi  targemad ja meeste eelistustest teadlikumad!

Kas sina teadsid, et:

Meesterahvad eelistavad enamjaolt püstist päevitusseadet horisontaalsele!

Mine tea, kas antud fakt tuleneb soovist olla ka siin nn kahe jalaga kindlalt maa peal ja olukorda kontrollida. Samas, üha sagedamini näeb salongides mehi, kes teevad valiku horisontaalseadme kasuks.

Päevitusseansi valikul ja selle pikkuse osas mehed teenindajaga pikalt ei arutle.

Meesterahvad usaldavad äärmiselt hästi klienditeenindajate soovitusi, teevad läbi nahatüübi testi ja reeglina lisaküsimused sel teemal päevakorda ei kuulu. Lihtne ning konkreetne kliendi soov ja klienditeenindaja soovitus on siin igati õigustatud.

Ilupäevitus pole teps mitte vaid naiste eelistatud päevitusteenuse valik – seda kasutavad ka mehed!

Miks? Mehed eelistavad seda peaasjalikult keha kollageeni tootmise eesmärgil, mis teatavasti parandab ka lihastoonust ja sportlikke sooritustulemusi! Näiteks fitnessigurud ja tõsisemat sorti harrastussportlased kasutavad ilupäevitust ning seda vägagi regulaarselt ja teadlikult. Turul on teenus liigitatud kui ilupäevitus, kuid võiks vabalt olla ka näiteks kollageenpäevitus.

Erinevalt naistest investeerivad mehed kõhklemata suuremaid summasid, ent teevad seda samal ajal läbimõeldult!

Kui soovitada naisterahvale suuremat päikesekrediidi laadimist soodsama päevitusteenuse eesmärgil, siis klient keeldub viisakalt – tema jaoks on olulisem hetkel väiksem sissemakse kui hilisem soodustus. Mehed seevastu raha välja käia ei kõhkle – tulevad ju niikuinii päevitama, ühekordne suurem sissemakse väldib hilisema asjaajamise + lõppkokkuvõttes saab ju teenuse oluliselt soodsamalt kätte.

Võiks ju arvata, et kui kord on olemas meeste päevituskreemid, siis mehed neid vaid eelistavadki!? Eksid!

Tegelikkuses on üsna palju selliseid mehi, kes ostavad meeste päevituskreemidele lisaks aeg-ajalt ka nn unisex-päevituskreeme. Kreeme, mis nii-öelda merelise või karmikoelise meeste aroomi asemel on hoopis lõhnatud nagu näiteks  Shea Yo Want Me  või Shea You Love Me. Kreemi valikul saab tihtilugu määratlevaks ka see, kas kreem on tätoveeringute kaitsega või mitte.

Mehed on altid katsetama ja proovima, neile meeldib uus ja vaheldus, aga ka kasutajamugavus.

Muidugi räägime me hetkel päevituskreemidest  ja päevitusteenustest. Inimene on juba kord olend, kes harjub kiirelt ja kelle tähelepanu võitmiseks tuleb pakkuda pidevalt uut ja vaheldust, midagi üllatavat. Nii näemegi mehi, kes teadlikult vahetavad päevitussalonge, proovivad erinevaid päevitusteenuseid ning on esimesed, kes kohe kiirelt ka tutikad päevituskreemide kollektsioonid ära katsetavad ja e-poes enim mugavusšoppingut teevad.