6 LIHTSAT NIPPI, kuidas ise oma kehakaalu mõjutada saad
Foto: shutterstock

Kaalu langetamine on üks lõputu piin, stress ning headest toitudest keeldumine? See ei pea selline aga olema - isegi kui soovid kaalust alla võtta ning saavutada paremat vormi, siis ei tasuks siiski unustada ka muud elu ning see ei pea tiirlema ainult kehakaalu ümber. Ilta Sanomat pani kirja 6 lihtsat nippi, mis peaksid kohe kasutusele võtma. 

1. Kõnni tööle

Sõida tööle jalgrattaga, jäta auto kaugemale, kõnni treppidest, jaluta. Kui sa pole neid siiani teinud, siis ka lihtsad muudatused võivad tuua palju kasu. 

2. Enne söömist joo klaas vett

Hommikul tühja kõhu peale joodud klaasitäis vett parandab ainevahetust. Samuti aitab vesi vähendada näljatunnet, mis omakorda aitab kaasa kaalulangetamisele. 

3. Ära piira ennast liigselt, aga sea eesmärke

Kõige olulisem on leida tasakaal. Kui õhtul on plaanis ränk trenn, siis päeval söödud jäätis ei tee midagi halba. Tee asju, mis sind rõõmustavad ja liigu oma eesmärkide suunas sihikindlalt. 

4. Loobu suhkrust

Tarbid suhkrut enesele märkamatult siit ja sealt - kohvi või tee sees, väike koogitükk, snäkid jne. Lõpuks on tegu aga juba suure kogusega. Suhkur sisaldab aga palju energiat. Proovi algul vähendada suhkru tarbimist vähehaaval ning lõpuks loobu täielikult. 

5. 20 minutit trenni iga päev

Harrasta joogat, jaluta sõpradega, mine ujuma. Ükskõik milline neist variantidest sobib ning aitab kaasa kaalu langetamisele. 

6. Söö rohkem köögivilju

Toiduportsjonist pool peaks moodustuma erinevatest köögiviljadest. See aitab vähendada kalorite arvu ning lisaks on kasulikud tervisele.