Reklaam sulgub sekundi pärast

AITAB KILPLASE ELUST! Kasuta pakkide saatmisel iseteeninduskeskkonda

Eestlased on jaepoodides iseteeninduskassad omaks võtmas, kinnitab lihtne inimvaatlus. Uued pakkide saatmise iseteeninduskeskkonnad toovad harjumuste muutumise ka logistikas.

Miks? Eestlane on karmi konkurentsi tõttu nõudlik ja hindab ülimugavat kogemust rohkem kui eales varem. Seda kinnitavad Eesti ettevõtete brändiuuringud – esikümnes on alati firmad, kelle teenuseid ja tooteid oskavad kasutada nii 83aastane vanaema Kõpult kui 15aastane õpilane Mustamäelt.

Itella SMARTPOST kerkis eelmisel aastal sõltumatus “Meaningful Brands” brändiuuringus seitsmendale kohale. See aitas puhuda hoogu sisse uue iseteeninduskeskkonna loomisele.

Kuus eelist

Iseteeninduse märksõnadeks on paindlikkus ja sellega kaasnev mugavus. Aastal 2019 tahavad nii Balti Jaama kobedad turumüüjad kui klaasfassaadiga välismaa hiigelkorporatsioonid järjest rohkem vabadust. Vabadust ei saa luua ilma paindlike eesmärkideta ja paindliku ajagraafikuta.

Itella uus iseteeninduskeskkond annab paindlikkust viie funktsiooni kaudu.

Esimene neist on mugav kasutajakogemus nii nutitelefonis kui arvutis. Pole kasu keskkonnast, mis arvutis jookseb ladusalt, aga mobiilis on sama talutav kui naabrimehe oksapurusti müra kell 7 hommikul.

Teine on võimalus vormistada mitu pakki korraga (kasutades otse Excelist info üleslaadimist, kui tahad aega veelgi säästa) ja nende eest ka tasuda. See on eriti kasulik näiteks väiketootjatele, kes saadavad automaatide kaudu kaupa laiali üle Eesti. Automaadi ekraani juures toksides võtaks see protsess aega mitme paki puhul mõnikord üle 10 minuti ja selja taha tekiks järjekord nihelevate inimestega. Iseteeninduses ei saa häirida kedagi ning pärast pakkide eest tasumist saab pakkide saatja mitu uksekoodi, mis kehtivad 30 päeva. Mine omal valitud ajal kohale ja tee kiirelt toimetused ära nagu naksti, pidades silmas meelespead – “Ühes kapis üks pakk, olgugi väikses pakis vaid üks juukselakk.”

Järgmine eelis on lemmikasukohtade seadistamine. Iseteeninduses saab valida kolm automaati paki kättesaamiseks – neid kasutab Itella juhul kui on vaja kätte toimetada näiteks rahvusvaheline pakk, vältides kulleri järele ootamist. NB! Eriti oluliseks muutuvad need kolm lemmikautomaati näiteks talvel, mil eestlased tellivad Hiinast kokku nii palju kaupa, et saaks ehitada Naissaare-suuruse tehissaare. Heas asukohas olevad pakiautomaadid on sageli täis jõulude ajal, aga seadistatud eelistuste tõttu pakub Itella kliendile rohkem võimalusi – näiteks teeb vajadusel ettepaneku viia pakk teise lemmikasukohta.

Neljandaks ja viiendaks funktsiooniks on saadetise mugav jälgimine ja iseteeninduskeskkonna andmete hoiustamine. Kui oled korra oma andmed kirja pannud, hakkab veebileht sulle vaikimisi neid pakkuma. Nii säästad jällegi Hercule Poirot kombel oma halle ajurakukesi, närve ja minuteid. Lisaks leiad iseteenindusest ülevaate varasematest tellimustest ja saad kapi suurust vahetada, kui märkad või kahtlustad, et pakk ei mahu ikkagi eelmääratud kappi ära.

Kui need viis funktsiooni kuidagi ei kõneta, siis ega keegi ei keela tarbijal jätkata vanaviisi. Aga neile, kelle jaoks aeg on raha ning mugavus sama elementaarne kui õhtune hammastepesu – neile on see tähtis.