Reklaam sulgub sekundi pärast

BLOGIJA HELENA-REET ENNET teeb tütardele oma kosmeetikabrändi

Skandinaavia meediaettevõtte tegevjuht Helena-Reet Ennet on otsustanud luua kosmeetikabrändi oma kahe tütre eesnimedega - Elisheva & Shoshana (E&S). Nüüd aga otsib naine sellele samale brändile investorit ja koostööpartnerit ning tõdeb, et tegelikult on tal lausa vaja leida selline inimene, keda ta saaks oma hingesugulaseks pidada.

Skandinaavia meediaettevõtte tegevjuht Helena-Reet Ennet on otsustanud luua kosmeetikabrändi oma kahe tütre eesnimedega - Elisheva & Shoshana (E&S). Nüüd aga otsib naine sellele samale brändile investorit ja koostööpartnerit ning tõdeb, et tegelikult on tal lausa vaja leida selline inimene, keda ta saaks oma hingesugulaseks pidada.

Helena-Reet rääkis Buduaarile, kuidas sai alguse idee luua kosmeetikabränd oma tütarde eesnimedega. 

"Idee tekkis 2012. aastal, siis, kui Estella Elisheva oli 6-aastane ja Ivanka Shoshana 4-aastane. Estella Elisheva on väga aktiivne laps ning tal on väga hea kunstitunnetus. Muusika-kunst-sport-keeled on tema neli väga tugevat külge, mida ma püüan aidata tal edasi arendada. Sõna "loov" iseloomustab teda hästi ja püüan teha endast sõltuva, et see loovus saaks võimalikult palju tuult tiibade alla. Ivanka Shoshana on autist ja ma tahtsin teda kuidagi innustada ja igapäevaellu rohkem kaasata - tahtsin luua midagi, mis kaht õde ühendab, midagi, mis mind tütardega rohkem ühendab, midagi, mis annaks neile mõlemale hoogu juurde, et unistada suurelt, et õppida juba maast madalast, et selleks, et midagi saavutada, tuleb tegutseda," kommenteerib blogija.

Kuid selleks, et oma idee teoks teha ja reaalselt kosmeetikabränd luua, vajab Helena-Reet investorit, kellele ta on oma mõtetes panustanud üsnagi suured ootused. "Tulevikus on plaan teha Elisheva & Shoshana brändist mitte ainult perekeskne, vaid suurem ettevõte. Olen tükk aega mõelnud, et E&S vajaks uut tuult tiibadesse. Tugevat rahasüsti ning kedagi, kes on majanduslikult kahe jalaga maa peal, orienteerub hästi tänapäeva ärimaastikul, omab kontakte ning soovib sellest teha oma "elu projekti". Otsin endale hingesugulast ja partnerit, kellega mul oleks samasugune visioon ning kes sooviks sama palju energiat, aega, raha ja ideid ühisesse ettevõttesse ühise eesmärgi saavutamise nimel paigutada. Loomulikult oleks ta lisaks tegevjuhi tiitlile ka omanik ja juhatuse liige - ajaks oma asja. Otsin kedagi, kes võtaks reaalselt tegevjuhtimise enda peale, samal ajal kui mina tegeleks peamiselt loovjuhtimisega. Seega ma ei otsi pelgalt investorit, vaid pigem parimat sõpra, kes usuks ja armastaks E&S ideed samuti nagu mina ning tahaks sama palju panustada. Kuigi panustada tuleks ka tublisti raha (mitte vähem kui 50 000 eurot, peaks E&S uus tegevjuht ja kaasomanik olema hingega asja juures ning tema visioon ja unistused peaksid minu omadega sammu pidama."

Kiirustada Helena-Reet ei soovi ning esialgu on plaan võtta tootmisesse kuus toodet. "Selleks, et siseneda kaubandusketti/apteeki, peaks olema minimaalselt kuus toodet. Kuue tootega on plaan ka alustada, ent kaugemas perspektiivis on plaan katta kõik tootegrupid, mida ka ise näiteks igapäevaselt kasutan. Kõik on võimalik, kõik on planeeritav, midagi pole sunduslik, kuskil ei ole ajapiiranguid ega ettekirjutusi - ehk kõike võib teha omas tempos, omas koguses, oma sisetunde järgi. Elu on nii lühike, et tasub tegeleda ainult nende asjadega, mis meid õnnelikuks teevad. Isegi äri on mõtet teha siis, kui protsess rõõmu pakub. Kui millegi tegemine rõõmu ei paku, siis olen pigem ilma rahata kui rahahunniku otsas õnnetu ja kurnatud."