ERNA-ANNA HUSKO annab nõu: kuidas suveks rannavormi saada?
Fotod: erakogu

Tallinnas elav soomlannast fitnessikaunitar Erna-Anna Husko on endine tippiluuisutaja, kes kõigest 12-aastasena oma harrastuse tõttu üksinda Soomest Eestisse kolis. Mõned aastad tagasi vahetas Erna uisuplatsi jõusaali vastu ning hakkas aktiivsemalt sporti tegema ja tervislikult toituma. Täna soovib Erna innustada teisigi noori rohkem liikuma ja oma keha eest hoolt kandma. Palusime Ernal avaldada kolm lihtsat soovitust, kuidas algavaks suveks rannavormi saada. 

 

1. Alusta oma päeva suure klaasi veega koos sidruniga. Sidrun tegelikult boostib sinu ainevahetuse käima kohe varahommikul enne sööki. See ainult ei tee sinu nahka paremaks, vaid ka puhastab tervet keha.

2. Käi õhtuti või enne tööleminekut 30 minutit kõndimas, esialgu kolm korda nädalas. Tõsta tempot iga nädalaga ning katseta oma piire! Mis sa veel ootad?

3. Kuna suvel on enamikul inimestel kombeks rohkem alkoholi nautida, siis tee oma sõpradele selgeks, et näiteks igal nädalavahetusel sina ei joo. Vaheta suure suhkrusisaldusega kokteil mittealkohoolse joogi vastu. Võid paluda teenindajalt soovitust, millises joogis ei oleks nii palju suhkrut kasutatud.  Niimoodi väldid tellides ebamugavaid olukordi ning saad siiski seltskonda nautida. Me ei pea olema tegelikult purjus, et lõbus oleks!