Reklaam sulgub sekundi pärast

Evelyn Mikomägi – oma elu disainer

Endine miss, modelliagentuuri omanik, Eesti suurima fotostuudio ja populaarseima sushibaari asutaja Evelyn Mikomägi sattus moemaailma juba lapsena – nagu paljud teised tema põlvkonna noored edevad inimesed, seadis temagi 11-aastaselt sammud vastavatud Sixtina ja Enelini moekooli. Seega oma esimese taskuraha teenis ta just lapsmodellina, esinedes erinevatel moe-show’del, messidel, suvepäevadel ja muudel üritustel. Milline on Evelyni suhe moega täna?

Endine miss, modelliagentuuri omanik, Eesti suurima fotostuudio ja populaarseima sushibaari asutaja Evelyn Mikomägi sattus moemaailma juba lapsena – nagu paljud teised tema põlvkonna noored edevad inimesed, seadis temagi 11-aastaselt sammud vastavatud Sixtina ja Enelini moekooli. Seega oma esimese taskuraha teenis ta just lapsmodellina, esinedes erinevatel moe-show’del, messidel, suvepäevadel ja muudel üritustel. Milline on Evelyni suhe moega täna?

Milline oli sinu stiil teismelisena?
Minu stiil on juba noorest east olla üliaktiivne ning julgeda mõelda teisiti, seda ka välimuse poolest. Näiteks algklassides boikoteerisin igal võimalusel kohustuslikku sinist koolivormi. Seda on näha ka klassipildil, kus istun keskel esireas, peas krepilokid ja seljas traksidega teksaseelik, mille perekonnatuttav rätsep mulle õmbles. Esimestes klassides ilmusin õpetajate meelehärmiks tihti kooli ka erinevate juuksevärvidega, kord oli pea lilla, kord punane, kord must. Need on vähesed näited, mille põhjal võib öelda, et mul oli suht varajane puberteet.

Kui sattusid missindusse, kas siis muutsid oma välimuses teadlikult midagi?
Mitte eriti. Olen alati proovinud jääda iseendaks. Seda kinnitab ka sama elukaaslane, kes mul ka enne Miss Estonia 2000 tiitlit oli.

Kuidas suhtud moodi, sealhulgas riietusse tänasel päeval?
Hindan seda, et viimastel aastatel on moes isikupärased stiilid. Eriti inspireeriv on näiteks tänavapilt New Yorgis või Stockholmis, kus inimesed kannavad seljas, mis nendele vähegi korda läheb. See mõjub ka endale vitamiinina, kui inimesed su ümber tunnevad end iseendana hästi. Õnneks on Eestis näha ka üha rohkem tolerantsust ja individuaalsust, eriti noorema põlvkonna ja ka meeste hulgas.
Mis puudutab mind ennast, siis ausalt öeldes eelistame mehega riiete ostmise asemel panustada pigem tehnoloogiale ja disainile. Üritan riidepoodides šopata vaid vajaliku ning mu garderoob on suht lihtne. Ei ole kunagi hoolinud kallitest rõivabrändidest.
See-eest fännan omaenda ettevõtmisi niivõrd, et pigem meeldib ise midagi selga disainida, olemasolevaid riideid ja aksessuaare ümber teha ning neid meie kolme firma logodega kaunistada. Sushi Cati lõbusa kiisulogoga on mul näiteks kõige rohkem roosasid-lillasid-siniseid riided, alates aluspesust ning lõpetades salli ja kinnastega. Must ja valge materjal saab tavaliselt XL-Studios tikitud või trükitud logo, mida kannan siis vastavalt seal, kus on stuudio-teema aktuaalne. Living Modelsi logo sobib pigem hallidele või hõbedastele toppidele ja kleitidele, mida kannan modellide casting’utel või klientidega kohtumisel.

Loe täispikka stiiliintervjuud sügisesest Buduaari ajakirjast.

Mari-Liis Helvik