Reklaam sulgub sekundi pärast

HENDRIK JA BERIT SAL-SALLER sattusid lennujaamas seikluse keerisesse

Kõik, kes reisimist armastavad, teavad ilmselt ka seda, millised sekeldused lennujaamas ees oodata võivad - vahel lihtsalt ei vea. Hendrik Sal-Saller ja tema abikaasa Berit pidid aja peale tagasi koju Eestisse jõudma ning esialgsete lennuplaanide kohaselt pidigi see igati edukalt õnnestuma, ent Arlanda kehvade ilmaolude tõttu suunati nende õhtune Doha-Stockholmi lend ümber Oslosse. Nii seiklus algaski...

Kuigi Beriti ja Hendriku lend suunati ümber Oslosse, õnnestus neil veel samal õhtul jõuda Stockholmi, kuid viimane lend Tallinna oli selleks ajaks ammu väljunud. Ainus lootus oli järgmisel hommikul lennuki peale saada ja selleks oli loomulikult vaja esmalt hankida piletid, mis üllataval kombel sugugi lihtne polnud. "Mõned öötunnid Stockholmi lennujaama hotellis ja varahommikul tahtsime osta pileteid 07.50 väljuvale Air Balticu Tallinna otselennule. Selgus aga, et Arlanda lennujaamas ei saa osta Air Balticu pileteid, nende online'i lehelt ka enam ei saanud. Air Balticu telefoni automaatvastaja ütles, et office avaneb alles 08.00. Proovisime erinevate online lennuportaalide kaudu, helistasime mitmesse reisifirmasse, helistasime Tallinna Lennujaama (et kas seal on mõni piletimüügikoht vms.) jne. Aga ei midagi… Suht tobe olukord, oled 05.30 lennujaamas, et 07.50 lennule saada (lennukis kohti oli), aga pileteid osta ei saa. Koju oli ka vaja aja peale tulla, selles suhtes lõunane lend oleks olnud väga halb variant. 99% olime kindlad, et peamegi seal pool päeva passima," kirjeldab Berit olukorda.

Ja siis võttis ebameeldiv olukord ootamatu pöörde. "Kell 06.50 sain telefoni teel kätte Estraveli reisiagendi, kell 07.10 olid mul piletid emailis. Kell 07.20 oli boarding ja 07.50 väljusime Tallinna poole. Imeline! Milline meeldiv ja operatiivne teenindus. Jätke meelde, et Estravelil on 24/7 töötav klienditeenindus, mis reaalselt sinu probleemid lahendab,"kiidab Berit, kelle puhkusereis sai vaatamata sekeldustele õnneliku lõpu.