KAROLIN TOHV: 5 nõuannet, kuidas enesetunnet parandada
pilt: erakogu

Koolitaja Karolin Tohv on aidanud paljudel anda oma elule uut hingamist Access Bars kehatehnikaga, mis vabastab peas asuvaid punkte, mõjutades meie mõtted ja tunded iganenud mustritest. Ta jagab ka nõuandeid enesetunde parandamiseks lihtsaid, aga väga olulisi põhimõtteid järgides.

1.    Kõigepealt tee selgeks, mis sulle päriselt meeldib, mida ja keda oma ellu soovid.

Katseta uusi hobisid, maitse uusi sööke, külasta kohti, kus varem käinud pole, tutvu uute inimestega. Mida rohkem teed igapäevaselt teistsuguseid valikuid, seda rohkem ilmub ellu ka teistsugused olukordi, inimesi, võimalusi. Seeläbi hakkad nägema, mis sinu jaoks päriselt toimib ja mis mitte.

2.    Ela enda tõe järgi.

Sina tead, mis on sinu tõde. Sinu ema ja elukaaslane ei tea, mis sinu jaoks kõige kasulikum on. Usalda oma tõde ja tee valikuid selle järgi, mis iganes sulle kergustunnet ja rõõmu tekitab. Kui teed igapäevaselt vähemalt ühte asja, mis sind rõõmsaks muudab, parandab see juba väga oluliselt enesetunnet. Mida rohkem tegutsed enda tõe järgi, seda lõbusamalt ja kergemalt end iga päev tunned.

3.    Söö asju, mis su keha toetavad.

Kui sulle ei meeldi kiivi, ei pea sa seda sööma lihtsalt sellepärast, et teadlased soovitavad. Keha on tark ja teab, mida ja millal ta süüa või juua soovib. Kuula teda rohkem  ta on sinu kõige suurem sõber ja alati sinuga kaasas.

4.    Suhtle inimestega, kellega on sul lõbus suhelda.

Sinusse uskuvad, väestavad, sind toetavad, sinust tõeliselt hoolivad inimesed on need, kelle läheduses on sul kerge. Milleks ümbritseda end inimestega, kellega pole lõbus, sõltumata sellest, kas ta on vend, ema või juba kümme aastat närvidele käinud sõbrants? Kui sul pole kerge ja lõbus suhelda, vali keegi teine.

5.    Vii keha sinna, kuhu ta minna tahab, olgu selleks siis massaaž, trenn, kontsert vms.

Raskust ja valu võtab kehalt ära ka Access Bars, energeetiline kehatehnika, mida tasub kindlasti proovida, kui valuvaigisteid enam apteegist osta ei jaksa.