Reklaam sulgub sekundi pärast

Kas sinul polegi veel oma e-kaubamaja?

Eesti populaarseimal moe- ja ilukauba turul B-Turg.ee on juba ligi 30 müüjat ostnud endale kaubamaja paketi. Tegemist on väga soodsa pikaajalise paketiga, mis garanteerib sulle parima nähtavuse B-Turul ja aitab sinu pakkumised üles leida ka erinevate otsingumootorite kaudu.

Eesti populaarseimal moe- ja ilukauba turul B-Turg.ee on juba ligi 30 müüjat ostnud endale kaubamaja paketi. Tegemist on väga soodsa pikaajalise paketiga, mis garanteerib sulle parima nähtavuse B-Turul ja aitab sinu pakkumised üles leida ka erinevate otsingumootorite kaudu.

Kaubamajade lahenduse on endale soetanud erinevad moebrändid, tuntud e-poed, alles alustavad e-poed ja ka müüjad, kel pole oma e-poodi ning kes ongi rajanud kogu oma äritegevuse B-Turu kaubamajja, sest tegemist on lihtsalt kõige soodsama ja mugavama kohaga, kust oma äri alustada. Müüja maksab aastamaksu, mis sõltuvalt paketist on kuni 495 eurot poolaasta eest, ning tal on vahetatava pildi ja pealkirjaga kaubamajaaken kõige magusamas kohas – B-Turu pealehel. Loe edasi, milliseid eeliseid kaubamaja omamine B-Turul sulle veel annab.


B-Turu kaubamaja – alusta oma äri siit!

Kui sul on hea idee, aga pole raha või võimalust kohe e-poodi luua, siis raja see B-Turule. Kõige olulisem eelis sinu jaoks seisneb selles, et võrreldes Facebookiga, kus sinu pakkumisi näevad ainult sõbrad, või oma e-poega, millele pead palju reklaami tegema, et inimesed oskaks sinna tulla, on B-Turu avalehel kaubamajaakna omamine sulle kõige soodsam ja külastusterohkem variant. 

B-Turg toob sinu „ukse taha“ keskmiselt 40 000 inimeste päevas. Kui paljud nendest sinu virtuaalsesse kaubamajja sisse astuvad, sõltub suuresti juba sinu turundusnippidest.


Kuidas aitab B-Turu kaubamaja sul raha teenida?

Iga e-poe omanik teab, et kõige suurem väljakutse on külastajate saamine oma e-poe lehele. Mõni e-poodnik kulutab selle nimel väga suuri summasid ja unustab sootuks ära kogu oma äri eesmärgi, milleks on kauba mahamüümine, mitte e-poe suur külastatavus. Kogenud müüjad on juba ka märganud, et Facebookis on hea pakkumisi tutvustada, kuid uute ostjate leidmine Facebooki kaudu läheb väga kalliks maksma. Kõige tõhusam on kasutada kõiki kolme võimalust: B-Turg, Facebook ja sinu oma e-pood, sest kokkuvõttes on tähtis kaup maha müüa, olenemata sellest, kuidas klient sind leiab.

Eesti üks soodsamaid võimalusi oma kaupa internetis müüa ja promoda on kindlasti B-Turu kaubamaja pakett. Meie statistika näitab, et need e-poed, kes lisavad oma kuulutused lisaks oma poele ka B-Turule, müüvad 42% suurema tõenäosusega selle kauba maha. Eestis on ka teisi suuri interneti kauplemisplatvorme, aga kui sa müüd ilu- ja moekaupa või lastekaupa, siis B-Turgu külastab teistest märkimisväärselt rohkem selliseid inimesi, kes just sedasorti kaupa internetist otsivad. Kuna B-Turu uuenenud otsingumootorid aitavad inimestel kindlaid soovitud kaubapakkumisi leida ja valida, on oluline, et sa lisaks kõik oma pakkumised ka B-Turule. Kuulutusi on turul palju ja see, kes on juba B-Turule tulnud ostma, eelistab ringi liikuda samas keskkonnas. Inimesed on mugavad ega soovi liikuda kuskile mujale lehele täiendavaid pakkumisi vaatama.

Oled silmapaistvam

Kaubamaja aknad asuvad B-Turu esilehel ning on kogu aeg nähtavad. Sisuliselt tähendab see, et sinu kuulutused on pidevalt esile tõstetud ja torkavad silma kõigile 40 000 külastajale, kes B-Turul päeva jooksul šoppamas ja uudistamas käivad. Lisaks on sul läbi kaubamaja akna võimalus ka oma teisi veebilehti reklaamida. 


Oled ilusam

Kui ostleja B-Turu esilehel sinu kaubamaja aknale klikkab, avaneb kaunis lehekülg sinu kuulutustega, mis annab väga hea ülevaate pakutavast kaubast. Vajutades mõnele tootepildile, saab asju mugavalt sirvida nooleklahvidega vasakule-paremale liikudes. Müüjana saad valida ka sobiva taustavärvi või -pildi ning kirjeldada täpsemalt, millist kaupa müüd ja kuidas seda osta või tellida saab. 


Oled kompaktsem

Kui sul on palju kuulutusi, saad need kaubamajas erinevatesse kaustadesse jagada, mida on võimalik väga lihtsa vaevaga ka oma sõpradele Facebookis jagada.

Nii on ka külastajatel asjadest selge ülevaade ja kerge sobivaid tooteid üles leida. Müüjana saad aga kaustade abil esile tõsta uusi kollektsioone, soodushinnaga asju jms.


Oled targem

Kaubamaja pakett annab sulle ka n-ö köögipoolel rohkem võimalusi. Saad vaadata statistikat, kui palju sinu kaubamaja erinevatel päevadel külastatud on ja millised kuulutused inimestele rohkem meeldivad. Nii on hea jälgida, milline pealkiri või avapilt külalisi rohkem ligi tõmbab ja mis inimestele atraktiivsena mõjub, sest oma reklaamiakna pilti ja teksti võid kas või kümme korda päevas muuta.


Oled kiirem 

Lisaks on sul võimalik kuulutuste järjekorda ise muuta ning mitu kuulutust korraga aktiveerida või kustutada. Tavakuulutused on aktiivsed kuu aega, kuid kaubamaja puhul ei pea tegelema igakuise aktiveerimisega, sest kaubamajas on sinu kuulutused avalikud sama kaua, kui kehtib pakett. 


Oled säästlikum

Peale selle, et kaubamaja paketiga on esiletõstmine ühe päeva kohta väga hea hinnaga, saavad kaubamajade omanikud suuri soodustusi ka Buduaari Live turul osalemiseks. Populaarne kauplemiskeskkond kolib kaks korda aastas internetist välja ning kehastub glamuurseks ostupeoks. Sadu müüjaid ja tuhandeid külastajaid tervitav Live turg on nii mõnelegi netikauplejale hoo sisse andnud ning ka e-poode kohtame müüjate reas üha rohkem ja rohkem.


Oled usaldusväärsem

Omades B-Turul oma kaubamaja, näevad ka sinu potentsiaalsed kliendid, et sa pole mingi ühepäevaliblikas, kes täna kuulutab ja müüb ning homme on kadunud. Kaubamaja minimaalne kehtimisperiood on kolm kuud.

 

Kui tahad ka endale B-Turu kaubamaja luua või soovid lisainfot, siis kirjuta [email protected]