Kohtinguportaal ja äpp Zoosk selgitas välja, mil määral on internetis tutvumine aastate jooksul muutunud ning ühtlasi selgus ka see, millised on kohtinguportaalide hetke kuumimad sebimistrendid. Uuringus osales 40 miljonit inimest. Kohtinguportaal ja äpp Zoosk selgitas välja, mil määral on internetis tutvumine aastate jooksul muutunud ning ühtlasi selgus ka see, millised on kohtinguportaalide hetke kuumimad sebimistrendid. Uuringus osales 40 miljonit inimest. Andmeid analüüsides selgus, millistel naistel on kohtinguportaalides kõige rohkem lööki: 1. Haridus Ootamatul kombel saavad rohkem tähelepanu naised, kellel on vähemalt bakalaureusekraad. 2. Toit Naised, kes mainivad oma huvialades head sööki ning oskust seda ka valmistada. 3. Vastamine Naised, kes vastavad pigem järgmisel päeval kui kohe, võidavad meeste tähelepanu.
Telesaade Buduaar — FOTO: Erakogu Buduaari sõnumid Buduaari Beauty Box, Mari-Leen Albersi ja Meelis Tomsoni lemmik vitamiinid jpm
Madli Vilsar — FOTO: Madli Vilsar/Instagram EKSKLUSIIV Ilu ja mood INGLISMAAL ELAV MADLI VILSAR: tahan prioritiseerida oma tervist
Vedel vibraator — FOTO: Unsplash.com Alexander Krivitskiy Sisuturundus Vedel vibraator: uusim trend täiskasvanute lelumaailmas