Reklaam sulgub sekundi pärast

KOHTINGUPORTAALIDE 3 kuumimat sebimistrendi

Kohtinguportaal ja äpp Zoosk selgitas välja, mil määral on internetis tutvumine aastate jooksul muutunud ning ühtlasi selgus ka see, millised on kohtinguportaalide hetke kuumimad sebimistrendid. Uuringus osales 40 miljonit inimest.

Kohtinguportaal ja äpp Zoosk selgitas välja, mil määral on internetis tutvumine aastate jooksul muutunud ning ühtlasi selgus ka see, millised on kohtinguportaalide hetke kuumimad sebimistrendid. Uuringus osales 40 miljonit inimest.

Andmeid analüüsides selgus, millistel naistel on kohtinguportaalides kõige rohkem lööki:

1. Haridus

Ootamatul kombel saavad rohkem tähelepanu naised, kellel on vähemalt bakalaureusekraad.

2. Toit

Naised, kes mainivad oma huvialades head sööki ning oskust seda ka valmistada.

3. Vastamine

Naised, kes vastavad pigem järgmisel päeval kui kohe, võidavad meeste tähelepanu.