Uurisime Ines Karult, kuidas tema kui ettevõtja majanduskriisi näeb. Uurisime Ines Karult, kuidas tema kui ettevõtja majanduskriisi näeb. Ines tunnistab, et on ka ilma kriisita suhteliselt ettevaatlik ostleja ja arvestab iga kord kui poodi satub, kas midagi tasub ostukorvi pista või ei: „Olen alati olnud suhteliselt kokkuhoidlik inimene, kes mõtleb oma ostud pingsalt läbi. Üritan kulutusi võimalikult madalal hoida.“ Mothercare ja ELC kaubamärkide turundajana töötav Ines nendib, et kuigi inimesed ei kipu enam nii varmalt oma rahakoti raudu paotama, meelitab mõni õnnestunud turundusnipp ikkagi rahva poodi. „Üldises võtmes ostetakse muidugi vähem. Tundub, et kui erinevate kampaaniatega ja ahvatlevate pakkumistega suudad kliendis huvi äratada, on ta siiski valmis raha kulutama.“ Naise sõnul tuleb praeguses majandusolukorras kõigil kõvasti rohkem tööd rabada, et eesmärgistatud tulemusi saavutada. „Iga samm tuleb veelgi põhjalikumalt läbi mõelda ja ettevaatlikum olla,“ tunnistab Ines. Igas halvas on aga ka killuke head, nii ei näe ka Ines masu täiesti läbi ja lõhki negatiivsena, vaid arvab, et näiteks väärtushinnangutele mõjub kriis ilmselt hästi. „Loodetavasti hakkavad inimesed rohkem hindama oma tööd ja kõike seda, mis neil olemas on. Püütakse rohkem kokku hoida ja eesmärkide nimel ollakse valmis rohkem pingutama. Usun, et rõõmustatakse rohkem ka igasuguste imetillukeste saavutuste üle. Loodetavasti loksuvad väärtushinnangud paika,“ on Inesel inimestesse usku. Anu Lohk Buduaar.ee
Liis Lemsalu — FOTO: Liis Lemsalu/Instagram Seltskonnauudised FOTO LIIS LEMSALU minevikust rabab jalust
Mihkel Raud kallimaga — FOTO: Mihkel Raud/Instagram Seltskonnauudised ELU NAGU FILMIS: MIHKEL RAUA noor pruut sai sõrme tõeliselt glamuurse sõrmuse
Mammu Couture uus looming — FOTO: Mammu Couture Ilu ja mood Juba täna! Kevadine Tallinn Fashion Week saab Kalev spaas helge alguse
Vedel vibraator — FOTO: Unsplash.com Alexander Krivitskiy Sisuturundus Vedel vibraator: uusim trend täiskasvanute lelumaailmas