Sotsiaalmeediakampaania #minaoskan ja Kristel Aaslaid kutsuvad kõiki märkama ja esile tooma oma individuaalseid oskusi. Meil kõigil on oskuseid, vilumusi, andeid või lihtsalt tugevaid külgi, mis loovad ühiskonnas ja tööturul olulist väärtust. Kuid sageli ei hinda ega märkagi me neid. Tänasest algav sotsiaalmeediakampaania #minaoskan kutsub üles oskusi nägema, tunnustama ja esile tooma ning olema ka teistele eeskujuks. Alustada saab igaüks iseendast - näita, mida sina juba oskad või millist oskust praegu omandad, märkides sotsiaalmeedias oma oskust illustreeriva või kirjeldava teemapostituse või foto juurde #minaoskan ja oma oskuse. Eriti suure eeskujuna näeme siin just õpilasfirmasid – teie olete need, kes on oma huvi muutnud tõeliseks oskuseks, millega olulist väärtust ka ühiskonnas luua ja lisaraha teenida. Näitame kõikidele, kui palju tublisid inimesi meie keskel on ja julgustame noori oma oskustega tulevikku vaatama! Kampaania reklaamnägu on Kristel Aaslaid ja rohkem infot leiab SIIT.
Rebecca Toome ja Miina Rihanna Rõivas — FOTO: Rebecca Toome/Instagram Ilu ja mood TÕELINE PILGUPÜÜDJA: KOIT TOOME tütar näitas Tallinn Fashion Weekil stiilset välimust
Maria Baydar — FOTO: GoodNews, Karen Härms Nipinurk Maria Baydar enesearengust: ainuke ressurss, mille kaudu maailma enda ümber kujundada, oleme me ise
Puhitus ja IBS - miks seda just naistel rohkem esineb? — FOTO: Biocodex Sisuturundus Puhitus ja IBS – miks seda just naistel rohkem esineb?