MINU ILUSA KEHA 5 SALADUST: Kati Koemets
pildid: erakogu

Kati Koemets on Tallinnas elav 29-aastane noor naine, kes tõdeb, et tema jaoks on alati olnud oluline hoolitseda oma füüsise eest ning lisab veel, et tema iluideaal on kindlasti natuke ekstreemsem vorm kui niiöelda tavainimesel. "Väljakutsed on mulle alati meeldinud ning sellise vormi saavutamine paneb mõnusalt proovile ja pakub heas mõttes pinget,"ütleb Kati, kes tõepoolest on oma praeguse vormi nimel väga palju vaeva näinud.

Palusime Katil välja tuua oma ilusa keha 5 saladust ja siin need on:

1. PUHKA

Ära koorma ennast treeningutega üle. Pigem tee 3-4 korralikku ja intensiivset jõusaali treeningut kui 5-6 nädalas, jättes puhkamise tagaplaanile. Kurnad end lihtsalt vaimselt ära.

Ära kügele ainult toas. Käi üritustel, kinos, naudi loodust ja meelelahutust, et su elu poleks ainult trenn ja toit. See hoiab stressitaseme madala ning pakub ka vaimset vaheldust. Kindlasti väärtusta ka korralikku und.

2. ÄRA ELA TUNDE JÕUSAALIS

Tihti näeme inimesi rassimas jõusaalis tunde ja tunde. Jõusaali eesmärk on üks: kasvatada/hoida fitness-keha. Kui eesmärk on keharasvapõletus, miks olla umbses, ülerahvastatud jõusaalis kauem kui tegelikut vaja? 

Piisab kui teeme lühikesed ja intensiivsed treeningud, milles kestus on maksimaalselt 35-40 minutit.

Võtke 1-2 harjutust, pingutage iga seeria lõpuni ja muud pole vajagi. Palju on abiks ka igapäevase liikumise suurendamine – sa ei pea 200 m kaugusel asuvasse poodi autoga minema.

3. TOIT-TOIT-TOIT

Paraku on nii, et meie edust või mitteedust olla heas vormis moodustab 80-90% toitumine. Sa võid olla trennis ülitubli, aga kui sa ei suuda oma toitumist kontrollida, siis nullid ka oma tulemused, mille oled saavutanud jõusaalis või metsajooksu tehes.

Ära mine oma toitumises äärmusteni – tarbi kõike mõõdukalt: rasvu, süsivesikuid ja proteiine ning ära unusta regulaarset veejoomist. Kui eesmärgiks on rasvapõletus, siis käib ka näljatunne sageli asja juurde ja seal eralduvadki terad sõkaldest – kes suudab ahvatlustele vastu panna ja kes mitte.

4. JÄÄDVUSTA ENNAST

Soovid näha arengut, siis jäädvusta enda vorm pildile. Seda ei pea loomulikult üles riputama sotsiaalmeediasse (mis on samas lisamotivatsioon, et mitte aja möödudes „häbisse“ jääda), aga iseenda jaoks on see oluline. Ükskõik kuidas me tahame või usume, et meile jääb meie vorm meelde, siis reaalsuses muudab mälupilt seda päris palju. 

Vaadates endast varasemalt tehtud nii-öelda vormipilte, saad vähemalt ausa vastuse ega valeta iseendale. Vastavalt keha muutumisele pead muutma ka oma lähenemist.

5. KUI ÜKSI EI SAA, LEIA ENDALE USALDUSISIK

Sa võid lugeda lehekülgede kaupa artikleid toitumisest, treeningust ja sellega seonduvast, aga paraku on nad üksteise suhtes väga vasturääkivad. Milline on õige, milline vale info? Leia endale keegi, keda usaldad ja kes on ise selle tee läbi käinud. Ära tõmble erinevate soovitajate vahel, vaid „nopi parimad palad“. Vali omale üks kogemustega inimene ja usalda teda!

Lisaks annab see usaldusisik sulle 100% õiget tagasisidet, kas oled omadega õigel teel või mitte, juhendab kui miskit vajaka ja samas kiidab, kui midagi hästi.

Selleks ei saa olla lihtsalt sõbranna, kelle jaoks sa oled ALATI supervormis kaalugu sa 55kg või 125kg.

Kati tegemisi saad jälgida ka tema Instagrami kontolt siin