MINU ILUSA KEHA 5 SALADUST: modell ja kahe lapse ema Sandra Daškova
pildid: Ardo Kaljuvee

Sandra Daškova on imearmas noor naine, kes kasvatab kahte väikest tütart, tegeleb modellindusega ning armastab üle kõige köögis toimetada. Sandra osavate käte vahel valmivad tõeliselt kaunid koogid, tordid, makroonid ning muud hõrgutavad küpsetised.

Vaatamata armastusele kõige magusa vastu on Sandra aga rabavalt heas füüsilises vormis ning tegeleb tütarde kasvatamise kõrvalt ka modellindusega.

Tõsi küll, hetkel tõdeb ta, et vorm võiks pisut parem olla ning sellest tulenevalt pani Sandra endale kirja viis ilusa keha saladust, mille najal kavatseb ta end tagasi supervormi ajada ning ehk aitavad tema nipid ka sinul motivatsiooni leida.

1. Motivatsioon.

Kogu asja juures on minu jaoks tähtis motivatsioon, tahe. Mulle meeldib vaadata pilte, millel inimesed on vormis ning treenitud. Leidsin endale mitu pilti, mida tihtipeale vaatan, et vot see on see, milleni ma jõuda tahaks. Hoian sihti silme ees!

2. Pea kinni oma lubadustest!

Juba raseduse ajal otsustasin, et minust saab ilus sportlik rase. Võtsin vastu otsuse, et ma hoolitsen oma keha eest, jälgin, mida söön ning teen trenni. Kõige tähtsam ongi kinni pidada oma lubadusest! Rasedana on väga raske öelda ei oma isudele, aga mõtlesin vaid sellele, et tahan ka peale sünnitust väga hea välja näha. Seda punkti järgisin ma mõlema raseduse juures. Esimese raseduse ajal tegin ma trenni, käisin kolm korda nädalas jõusaalis ning rühmatrennides. Õhtuti tegin pikki jalutuskäike. Teise raseduse ajal kahjuks enam trenni teha ei tohtinud, aga esimese lapsega tegelemine oli juba piisava trenni eest. Lisaks tegin õhtuti ka pikki jalutuskäike. 

3. Toitumine.

Ei saa üle ega ümber toitumisest. Tõesti, toit on hea vormi alus! Üritan süüa alati tervislikult. Jälgin, et oleks piisavalt erinevaid toitained ning et igapäevaselt sööksin puuvilja. Aga mulle ju meeldib küpsetada ja veel eriti magusat. Ja kuidas ma suudan püsida ikka veel nii heas vormis? Kas ma ikka söön ka oma kooke? Jah, ikka. Ma üritan alati teha koogid võimalikult tervislikest ainetest ning vaatan, et oleks kasutatud palju puuvilju ning kehale häid tooraineid. Ja koogi söömisel jälgin, et ma sellega ei liialdaks.

4. Trenn.

Kindlasti peaks ennast ka liigutama. Enne rasedusi käisin ma 3-4 korda nädalas trennis. Nüüd kahe lapse kõrvalt pole ma jõudnud trenni minna. Aga ausalt öeldes kahe väikese lapsega tegelemine ongi paras trenn! Ja veel milline jõutrenn! Aga et saada ilus vorm, siis leian, et tuleks käia ka jõusaalis. Nüüd ongi taas plaan alustada trennidega kolm korda nädalas. Otsingi endale treenerit. Võtan end kokku ning leian selle aja! 

5. Ole õnnelik!

Tunne elust rõõmu, naudi seda ning ole õnnelik. Jah, ka see on nipp, et hea välja näha! Kõige tähtsam on olla õnnelik, sest sisemus kiirgab väljapoole. Kaugelt jääb juba silma inimene, kes on elurõõmus, õnnelik ning enesekindel, mistahes seisus on ta keha. 

Vaata pilte allpool olevast galeriist.

Piltide autorid: Penelope Russak, Ardo Kaljuvee