MINU ÕNNELIKU KEHA 5 saladust: Merylin Nau
Fotod: Merili Kevvai

Merylin Nau on Pärnust pärit kaunitar, kes 2016. aastal esindas Eestit iludusvõistlusel Miss Grand International. Merylin on naine, kes näeb igas olukorras imehea välja ning kelle suurepärane vorm on eeskujuks paljudele teistele naistele. 

Merylin jagab Buduaari lugejatega oma õnneliku keha 5 saladust:

1. Õige toitumine

Söön nii palju rohelist ja orgaanilist toitu kui vähegi võimalik. Kõiksuguse söögi, mida võib nimetada "processed foods," olen enda söögilaualt peaaegu 100% eemaldanud. Õige toit annab meie kehale juurde rohkem energiat, ma tunnen ennast kergemana ning seeläbi on ka tuju parem. Võimalik, et inimesed ei mõista seda kohe kui tähtis on see, mida sisse sööd, küll aga luban, et kui teha see muutus, on seda tugevalt tunda. Seega eemalda oma toidulaualt "processed food." 

2. Positiivsed inimesed mu ümber

Inimesed, kes mõtlevad samamoodi nagu mina ning tahavad saavutada minuga sarnaseid eesmärke, annavad mulle automaatselt positiivse laengu ning tunnen, et suudan elus palju rohkem saavutada. Ma ei taha olla inimeste keskel, kellel on alati negatiivne arvamus mu tegude üle. Kui energia on madal, ei vii see ka väga kaugele edasi, vaid toob ellu ainult samasuguseid negatiivseid situatsioone. Tuleb valida inimesi enda ümber! Loobu neist, kes ei paku sulle tuge ega inspiratsiooni, isegi kui see on sõbranna, keda tead juba 15 aastat.

3. Motiveerivad raamatud

Kolmas asi, mis paneb mind enda kehas õnnelikuna tundma, on lugeda motiveerivaid raamatuid, kuidas oma eesmärkideni lähemale jõuda  mida ma peaksin tegema ja kuidas mõtlema, et tõmmata ligi seda kõige paremat, mida enda ellu soovin. Tänapäeval, mil internet on kõigile kättesaadav, siis vaatan pidevalt Youtube'ist motiveerivaid ja positiivse laenguga videosid, mis annavad päevale kohe rohkem juurde. Mida rohkem ümbritsen end positiivse mõtteviisiga, seda vähem näen negatiivsust enda elus. Tõmban automaatselt ligi häid inimesi, kes mind inspireerivad. Väga oluline on see, mis energiat sa välja jagad maailmaga täpselt seda saad ka tagasi. Soovitan mõnikord seda enda puhul jälgida.

4. Aeglased jalutuskäigud

Neljas, mis paneb mind enda kehas hästi tundma, on aeglased jalutuskäigud (ilma telefonita), kus ma saan mõelda enda mõtteid, panna tähele ümbrust ja inimesi ning jälgida, kuidas miski mind tundma paneb ja miks. See aitab mul näiteks analüüsida enda tundeid ja suhteid teiste inimestega. Tänu sellele ma ei ole enam nii kärsitu ja lasen asjadel ise sujuda. Lisaks annab see ka inspiratsiooni uutele ideedele.

5. Hea uni

Kui ma olen magamata, siis ma vahel ei suuda kontrollida oma mõtteid ja tundeid ning võin nii mõnelegi halvasti öelda, mida pärast kahetsen. Piisav kogus und aitab mul säilitada adekvaatse mõtlemise.