NOOREL TÜDRUKUL TEKKIS vaktsiini tagajärjel näohalvatus
Foto: shutterstock

Vaktsineerimine on teema, mis ei jäta mitte ühtegi inimest külmaks. Suures osas jagunevad inimesed kahte leeri - vaktsineerimise vastased ja pooldajad. Teineteist tehakse maha ning loobitakse poriga, kuid sügavama vestluseni ei jõutagi, sest enne on emotsioonid mõlemal poolel juba üle pea keenud. 

Hiljuti avaldati Facebookis olevas "Ravimite ja vaktsiinide kõrvaltoimete" grupis aga nukker teema. Nimelt tehti ühe naise nooremale õele MMR vaktsiin. Nädal hiljem tekkis lapsel ühepoolne näohalvatus. Avaldame teile siinkohal postituse muutmata kujul. 

"Minu nooremale õele, kes sai äsja 13-aastaseks, tehti koolis eelmisel nädalal MMR vaktsiin. Sellel nädalal tekkis lapsel ühepoolne näohalvatus. Imelike sümptomite ilmnedes, palus ema minna lapsel kooliarstile näitama. Kooliarst helistaski kohe emale ja ütles, et asi on halb ning see võib olla vaktsineerimise tagajärjel tekkinud. 

Kohe mindi ka perearstile, kes kinnitas näohalvatust, kuid keeldus uskumast, et see võiks olla vaktsiini tagajärg. Neuroloog määras läbi telefoni mingisuguse ravimi ja tema vastuvõtule pääseb alles kolmapäeval. Ise oleme pereringis muidugi olukorrast šokeeritud ja usume, et halvatus siiski on vaktsineerimise tagajärjel tekkinud. 

Lugesin internetist, et selline halvatus tekib mingisuguse viiruse tagajärjel, viirus tekitab närvis põletiku ja sellest tulenevalt ka halvatus. Kuna ta vähemalt väliselt viimasel ajal haige pole olnud, siis oleks minu jaoks loogiline seletus, et nüüd just vaktsiiniga seda talle sisse süstiti aga ma pole sellel alal spetsialist ja ei tea kas nii üldse on õige arvata. Mida arvate Teie siin grupis olijad, kas kellelgi on veel selliseid kogemusi/ kuuldusi? Olen väga tänulik, kui keegi oskaks soovitada, kas loodusravi või muu külje pealt, kuidas tervenemisele kaasa aidata."