Rahvusvahelise uuringufirma Norstat küsitluse kohaselt veedab 82 protsenti 9–14-aastastest eestlastest aega Youtube’ist videosid vaadates ning erinevate huvipakkuvate materjalide lugemisele internetist kulutatatakse aega ligikaudu 15 protsenti. Rahvusvahelise uuringufirma Norstat küsitluse kohaselt veedab 82 protsenti 9–14-aastastest eestlastest aega Youtube’ist videoid vaadates ning erinevate huvipakkuvate materjalide lugemisele internetist kulutatatakse aega ligikaudu 15 protsenti. Selgus, et Youtube’i kasutab regulaarselt lausa 82% noortest eestlastest, populaarsuselt järgnevad Google 45, Facebook 40, Instagram 26 ning Snapchat 17 protsendiga. Uue põlvkonna poptähed ehk juutuuberid tulevad internetist ning samal ajal kulutavad lapsed teleka vaatamisele üha vähem aega, eelistades pigem Youtube'i. Uuringust selgus, et kaks kolmandikku Eesti vanematest tegelikult isegi ei tea, mida nende lapsed internetis teevad. Populaarseimad Eesti laste tegevused internetis: mängude mängimine (79%), filmide vaatamine (74%), suhtlusrakendused (55%), piltide vaatamine (48%), sotsiaalmeedia kasutamine (42%), videosuhtlus (22%), lugemine (15%). Uuringu kohaselt on 96 protsendil Eesti lastest vanuses 9-14 oma mobiiltelefon, 43 protsenti kasutas isiklikku tahvel- ja 42 protsenti tavaarvutit. Eesti lastest kasutab internetti iga päev 83%, lätlastest 85 ja leedukatest 88 protsenti.
Mammu Couture uus looming — FOTO: Mammu Couture Ilu ja mood Juba täna! Kevadine Tallinn Fashion Week saab Kalev spaas helge alguse
Piret Järvis-Milder abikaasa ja lastega — FOTO: Piret Järvis-Milder/Instagram Pere ja kodu IMEARMAS KAADER: PIRET JÄRVIS-MILDERI tütar on nii palju kasvanud
Liis Lemsalu — FOTO: Liis Lemsalu/Instagram Seltskonnauudised FOTO LIIS LEMSALU minevikust rabab jalust
Üksinda reisile — FOTO: Depositphotos.com Sisuturundus Üksinda reisile? 7 soovitust, kuidas selleks valmistuda