Reklaam sulgub sekundi pärast

PALJASTATUD! Piilume suvemodelli finalistide kingikotti

Buduaari toimetuse uksekell on viimastel päevadel eriti tihedalt helisema hakanud, sest kohe on käes päev, mil selguvad meie selle aasta suvemodelli võistluse erinevate voorude parimad ja peavõitja. Nendele säravatele naistele on meie head koostööpartnerid välja pannud lõhnavaid, väärtuslikke, sillerdavaid, vajalikke ja üleüldiselt selliseid uhkeid auhindu, mida kõik naised endale ihaldaksid. Niisiis võtame neid järjest vastu, täidame kingikottide sisu ja naljaga pooleks öeldes - paljastame teilegi. 

Modellindus eeldab erinevaid oskusi ja nii ongi mõnel enam talenti fotole poseerimisel, teisel aga lavalaudadel kõndimisel, telereklaami modellilt aga oodatakse ka eristuvat, meeldivat hääletämbrit ja head diktsiooni. Kõiki neid omadusi aga ühendab julgus, sära ja oskus oma karismat esile tuua. 

Seepärast on meie finaalpäevas ka erinevaid ülesandeid, mille parimad saavad omad tiitlid ja eriauhinnad. 

Tantsuvoorus hindame kohanemisvõimet ja oma keha valdamist. Tantsuvooru parimale kingib Glanz & Glamuur esindaja London Buckley ehetevalikust peaauhinna ning annab kõikidele üle kingikotikesed, milles peituvad järgmised ehted: 

Fotosessiooni vooru parimale annab tiitli ja auhinna üle meie meigipartner Petraitis Beauty Gene esindaja, kelle koti sisus peitub hulganisti professionaalsetele meigikunstnikele loodud kosmeetikat. 

Telereklaami parimale kuulub eriauhind, milleks on Cannes'i filmifestivali staaride lemmik juuksehooldussari PHYTO. PHYTOKERATINE EXTREME sari on loodud nii näitlejate kui modellide töö iseloomu silmas pidades. Sagedaste föönitamiste, lokitamiste, sirgendamiste tõttu saavad juuksed kahjustatud ning antud sarja koostises on kontsentreeritult, lausa 85% looduslikke toitaineid ning innovaatilisi aktiivaineid, mis taastavad juuksekiu elujõu ka selle kõige sügavamates kihtides.

Õhtusel moe-show'l selgub aga kõige paremini esitatud catwalk, kes saab endale 100 euro väärtuses kinkekaardi Briti moekaubamajalt Debenhams

Ilutoodete maaletooja MG Beauty poolt on kõikide finalistide kingikotis kehale pai tegevaid tooteid firmalt Lirene. Tegemist on innovaatiliste toodetega, mis on loodud naistelt naistele, sest kõikide teadusuuringute taga on just naised, kes on selle sarja tooted välja töötanud. Nad on loonud nahahooldustooted, mis vastavad just nende endi ootustele ja vajadustele. 

Finalistide kingikott lõhnab ka imeliselt. Lisaks paljudele miniparfüümidele uhkeldab seal Ameerikas populaarse rõivabrändi Abercrombie & Fitch First Instinct 30 ml parfüüm. 

Kingikottides on veel nahka puhast hapnikku, hüaluroonhapet ja vitamiine paiskavad LIERAC HYDRAGENIST näokreemid, et modellide nahk oleks alati sile ja särav. 

Moekaubamaja DEBENHAMS ootab finaliste lunastama oma rikkalikust valikust 20 euro vääringus kinkekaarte.

Kogu päeva võistlusvoorusid hinnanud LILLET esindaja valib aga õhtuks välja kõikide voorude üldvõitja, kellele kuulub peaauhind ja tiitel LILLET Buduaar Summer Model 2017. 

Peaauhind on tuntus läbi Buduaari ajakirja moekaadrite ja moe-show'del ülesastumisega ja võimalus siduda oma tulevast elu modellikarjääriga. Samuti suurtoetaja LILLET poolt naiselik linnaratas, mille valisime välja Rademari laiast valikust. Ratta juurde kuulub ka kena ja turvaline kiiver ning 50 euro väärtuses kinkekaart ostudele Rademari kauplusest. 

PUBLIKUT HELLITAVAD