Reklaam sulgub sekundi pärast

Peeter Rebane ei mõista brändide kummardajaid

Ehkki meelelahutusärimeest Peeter Rebast peetakse väga stiilseks meheks, ei saa öelda, et selle taga oleksid stilistid, luksusbrändid ja päevad täis shoppamist.

Värskest Buduaar Shoppingu suvenumbrist leiab Peetriga põneva intervjuu, kus ta annab teada, et on lausa ostlemise vastane.

Ehkki meelelahutusärimeest Peeter Rebast peetakse väga stiilseks meheks, ei saa öelda, et selle taga oleksid stilistid, luksusbrändid ja päevad täis shoppamist.

Värskest Buduaar Shoppingu suvenumbrist leiab Peetriga põneva intervjuu, kus ta annab teada, et on lausa ostlemise vastane.

„Shoppamine ei ole minu jaoks. Olen täielik shoppamise vastane, sattun poodi ainult siis, kui midagi väga vaja. Tavaliselt ostan asju välismaal olles, kuna Eestis pole aega,“ räägib Peeter.

Samuti ei pea ta oluliseks riidebrände. „Ma ei ole ise brändidest sissevõetud. Kurb on vaadata, kui inimeste jaoks on kallite brändide kandmine eesmärk omaette,“ leiab ärimees.

Pikemat intervjuud saate lugeda juba uuest suvenumbrist.

/Toimetas: Merlyn Uusküla/