Reklaam sulgub sekundi pärast

PILDID! Modell Lilian Lõhmus šoppab ainult butiikides ning internetis

Imekaunis modell Lilian Lõhmus, kes ka Buduaari ajakirjale stilistika tööd on teinud, armastab moodi ning kõike sellega kaasnevat. Sellegi poolest ei ole Lilian seda tüüpi naine, kes poodides šoppamist armastaks - kui siis butiikides, kus inimesi on vähe. Parim paik šoppamiseks on Liliani meelest aga hoopis internet! Buduaar rääkis Lilianiga sel teemal lähemalt.

Uurisime, mis on need viis eset, mis Lilian endale viimati soetanud on, kui palju on tema ostud mõjutatud allahindlustest ning kas ta peab end pigem masstoodangu või eksklusiivkauba tarbijaks. 

 

Imekaunis modell Lilian Lõhmus, kes ka Buduaari ajakirjale stilistika tööd on teinud, armastab moodi ning kõike sellega kaasnevat. Sellegi poolest ei ole Lilian seda tüüpi naine, kes poodides šoppamist armastaks - kui siis butiikides, kus inimesi on vähe. Parim paik šoppamiseks on Liliani meelest aga hoopis internet! Buduaar rääkis Lilianiga sel teemal lähemalt.

Uurisime, mis on need viis eset, mis Lilian endale viimati soetanud on, kui palju on tema ostud mõjutatud allahindlustest ning kas ta peab end pigem masstoodangu või eksklusiivkauba tarbijaks. 

Praegu on käes see aeg, mil poodides on suured allahindlused, kuid Liliani need väga ei huvita. "Kahjuks olen ma ääretult väike poodides šoppaja. Kui poodidesse satun, siis pigem butiikidesse, suurtesse kaubanduskeskustesse harva. Mulle ei istu kaubanduskeskuste ere valgus ja suured rahvamassid. Seega on internetipoed minu jaoks ideaalsed! Šoppamine rahulikult kodudiivanil, mil peaaegu kõikide brändide tooted vaid hiirekliki kaugusel. Kusjuures olen ostnud netipoest isegi kohvikus istudes ja telefoni kaudu," tunnistab Lilian, et tema jaoks on mugavus kõige tähtsam, seega kui šopata, siis butiikides ning internetis.

Uurime Liliani viimase aja ostude kohta. Selgub, et kaunitaril on väga hea ning muidugi ka kallis maitse. "Minu viimased ostud on olnud elektrisinine Karen Milleni kleit, lilleline peaehe hiljutiselt Ibiza reisilt, Yves Saint Laurent' legendaarne sõrmus "Arty" ja Isharya kõrvarõngad Net-a-Porteri veebipoest ning kärtspunane Alexander Wangi käekott - samuti internetist. Viimased viis ostu on enamus tõepoolest olnud allahindlustelt. Kuigi ma neid meelega pole nii sättinud, aga lihtsalt hetkel on käimas allahindluste periood," tõdeb Lilian, et allahindlused ei ole tema jaoks olulised.

Vahel lubab Lilian endale ka emotsionaalseid oste, kuid seda vaid odavamate asjade puhul. "Mul on kuidagi välja kujunenud nii, et suuremad ja kallimad ostud teen ratsionaalselt - kaalun nende vajalikkust põhjalikult. Kuigi pean tunnistama, et mõnikord olen ostnud endale midagi ka lihtsalt suurest meeldimisest ja veel suuremast soovist seda omada," ütleb Lilian kerge muigega ning lisab: "Väiksemate summade puhul luban endale ka emotsionaalseid oste. Mõnikord lihtsalt jalutan Zarast läbi ilma ostuplaanita, kuid leian miskit meeldivat. Üldiselt ma väga puusse pole pannud - mul on üsna kindel maitse välja kujunenud ja seisvad asjad garderoobis on vaid need, mis on kohalike ürituste jaoks liiga pidulikud," nendib Lilian, et Eestis paraku ei toimu väga palju punase vaiba üritusi, kus väga pidulikke kleite kanda saaks.

Kas Lilian peab end eksklusiivkauba või masstoodanugu tarbijaks? "Ma armastan miksida masstoodangut eksklusiivsemaga. Pealaest jalatallani firmamärkide all kaotad ära oma isikupära. Kuigi tegelikult on tänapäeval raske leida tooteid, mida tehakse väikestes kogustes. Louis Vuitton on küll eksklusiivne kaubamärk, kuid seda kannavad väga paljud inimesed üle maailma. Tootmiskogused on tohutult massiivsed! Midagi päris erilist ja ainulaadset saab tänapäeval vaid eritellimusena või kellegi käsitööna," leiab Lilian, et mõiste "eksklusiivne" tähendab tänapäeval miskit, mis tõesti on vaid paaril inimesel ning isegi Louis Vuitton kuulub seega masstoodangu alla.

Vaata allpool ka pilte Lilianist!

Karin Karu

 

 

 

[gallery ids="3030450,3030452,3030454"]