TAHAD JÄRGMINE NÄDAL 2 kg kergem olla? Siis tee nii
Foto: shutterstock

Enamik inimestest sööb puhkusel ebaregulaarselt ning igasugused snäkid maitsevad paremini, kui muidu. Kui puhkus läbi saab, on aeg rajale tagasi saada. Isegi kui paljud dieedid lubavad kiiret kaalulangust, siis reaalsuses on tulemusi väga raske saavutada. Paari nipiga on aga võimalik langetada kaalu paari kg võrra nädalas ja seda täiesti tervislikult, lubab Austraalia uudistelehekülg News. 

1. Söö hommikuks midagi vedelat

Jäta röstsai vahele ning väldi müslisid, mis sisaldavad ohtralt suhkrut. Proteiinirohke smuuti või kreeka jogurt koos marjadega sisaldavad vähe kaloreid ning on täis proteiine, mis hoiavad köhu täis kuni lõunasöögini. 

2. Asenda üks soe söök

Lihtne viis, kuidas päevast kalorisaamist vähendada on asendada päevas üks soe söök hoopis salatiga. Niimoodi sööd tervislikult, kuid väldid liigseid kaloreid. Ka köögiviljasupid on hea valik. Kui supid ei maitse, siis söö salatit, kus on tomat, kurk, porgand, lehtsalat, paprika ja külmpressitud oliivõli. 

3. Vahepalaks söö midagi proteiinirohket

Liiga karm dieet läheb kergesti nässu, kui nälg kimbutab ning sa ei suuda oma himusid taltsutada. Riski vältimiseks söö vahepalaks midagi proteiinirohket. See täidab kõhtu ning kui järgmine söögiaeg käes on, ei võta nälg enam silmanägemist ära. Vältimaks magusaisu peaks vahepala sisaldama natukene süsivesikuid ning 10-20 grammi proteiini. 

4. Kerge õhtusöök

Söö õhtuks midagi kerget. Tavaliselt sööme õhtul endale sisse 600-800 kalorit, kuigi 300-500 oleks täiesti piisav. Näiteks 100-150 grammine kana-või kalafilee ning sinna juurde kerge salat on täiesti sobiv õhtusöök. Pea meeles, et keedetud köögiviljad täidavad kõhtu paremini, kui toored. 

5. Kõnni

Kui lisaks dieedi pidamisele ka liigud piisavalt, on palju suurem tõenäosus kaalust alla võtta. Proovi päevas teha 10 000-12 000 sammu. 

 

allikas: Iltalehti