Reklaam sulgub sekundi pärast

USKUMATU: FACEBOOKIS viiakse sisse tohutu muudatus

Facebooki looja ja juht Mark Zuckerberg andis mõned päevad tagasi teada, et Facebookis viiakse 2018. aastal sisse mitmeid muudatusi, kuid tol hetkel jättis ta suurima muudatuse mainimata. Nüüdseks on ka see avalikkuse ette tulnud ja kindlasti toob see endaga kaasa nii positiivset kui ka negatiivset vastukaja.


Facebooki looja ja juht Mark Zuckerberg andis mõned päevad tagasi teada, et Facebookis viiakse 2018. aastal sisse mitmeid muudatusi, kuid tol hetkel jättis ta suurima muudatuse mainimata. Nüüdseks on ka see avalikkuse ette tulnud ja kindlasti toob see endaga kaasa nii positiivset kui ka negatiivset vastukaja.

Nimelt saavad Facebooki kasutajad lõpuks hakata ise otsustama, milliseid uudiseid nad oma uudistevoos näevad ja milliseid mitte - praegu ei ole kasutajatel selle üle mingit kontrolli, mis nende lehele ette hüppab.

Et terve maailm on erinevaid reklaame ja uudiseid täis ning Facebookil on kaks miljardit kasutajat, siis peagi viiakse sisse muudatus, mille tulemusena saab iga kasutaja ise valida, kelle reklaame ja uudiseid ta näeb ja kelle omasid mitte.

Reklaamitootjad ja ettevõtted siinkohal õnnelikud ei ole, kuid Facebooki tavakasutajale on see kindlasti positiivne uudis.

Allikas: The Washington Post