Reklaam sulgub sekundi pärast

BRITNEY SPEARS EHMATAS fänne oma muutunud välimusega

Kaubamärk Kenzo andis hiljuti välja värsked reklaamfotod oma uuest rõivakollektsioonist. Kuulsa fotograafi Peter Lindberghi kaadritel poseerib 36-aastane popstaar Britney Spears, kes on uue kampaania reklaamnägu, kirjutab Ilta Sanomat. 

Prantsuse kaubamärgi fotodel esitletakse kevadkollektsiooni: teksaseid, jakke, särke ja aksessuaare. Kuna piltidel poseerib 1990ndate aastate lõpus maailmakuulsaks saanud Spears, kogusid need koheselt populaarsust üle kogu maailma. 

Kenzo avaldas popstaarist ka oma Instagrami lehel mitmeid pilte, kuid üllatuslikult köitis fännide tähelepanu hoopis muu kui riided. Nimelt imestatakse sotsiaalmeedias, mis küll on juhtunud lauljatari näoga. Paljud on veendunud, et fotosid on rohmakalt retušeeritud.

"Näost rääkides... Mis juhtus Britney vana näoga," imestas üks.

"Appi, kas see on tõesti Britney? Tõsiselt? Mis ta ninaga juhtunud on? See pole ju tema nägu. Ilmselgelt on siin liiga palju Photoshopi kasutatud," kommenteeris teine.