Reklaam sulgub sekundi pärast

NOORED VÕTAVAD FANTA turunduse üle

Kolm tegusat neiut mõlgutasid mõtteid turunduse, sotsiaalmeedia ja oma lemmik Fanta üle. Milline oleks sinu ideaalne Fanta maitse? 

 

 

Mille järgi otsustad, millist brändi sotsiaalmeedias jälgida?

Merlin: Ainuüksi heast tootest ei piisa. Tegu võib olla kasvõi minu lemmiku riidebrändiga, aga kui keel, mida nad sotsiaalmeedias räägivad, mind ei kõneta, siis ei vajuta ma ka follow-nupule. Ma pean tundma, et suudan nende looga suhestuda ja et nad inspireerivad mind.

Mis on kolm põhiasja, mis huvipakkuva reklaami juures peaks kindlasti olema, et see sind vaatama paneks?

Merlin: Reklaamil ja reklaamil on vahe, üht ma näen ja teist ma tõepoolest vaatan. Esimese asjana püüab alati pilku välimus, muidu ma ju ei vaataks. Kui pilk juba peale jäi, siis peab sellel olema ka mingi „kiiks” ja kasufaktor, mida mina kui tarbija sellest saan.

Kui sa saaksid kõik Fanta sotsiaalmeediakontod üle võtta, millist sisu sa Fantale looksid?

Merlin: See oleks midagi FANTASTILIST! Aga selleks, et seda näha, peaksin need kontod enda kätte saama!

Kirjuta Fanta välimeediakampaaniale pealkiri, mida sina bänneril kasutaksid, et Fantat promoda.

Merlin: If you’re not having Fanta, you’re doing it wrong! 

Kuidas jõudsid Youtube’i/blogimiseni?

Melani: Youtube’i leidsin ma enda jaoks huvitavana päris mitu, ilmselt juba kolm aastat tagasi, aga alustasin videote tegemisega hiljem. Idee sellest, et hakata ise videoid tegema, sain ühelt sõbrannalt ja otsusta- sin, et tahan teada ja tunda, milline see videote tegemine ja Youtube’i maailm on.

Mis on kolm põhiasja, mis huvipakkuva reklaami juures peaksid kindlasti olema, et see sind vaatama paneks?

Melani: Vahel on nendeks kirevad värvid, aga mulle meeldivad ka sellised, kus on jäädud väheste ja pigem pastelsete toonide juurde. Kindlasti ka uutmoodi disain, aga mitte liiga ülepaisutatud. Ja kolmandaks siis, kui tootele on loovalt midagi juurde pandud, näiteks mingisuguse laulu sõnad, mis kuidagi selle tootega seotud on.

 

Kui sa saaksid kõik Fanta sotsiaalmeediakontod üle võtta, millist sisu looksid Fantale?

Melani: Ma tahaksin kindlasti küsida Fanta fännide arvamust, et millise Fanta võiks järgmisena teha ja veel huvitavaid küsimusi ja ehk ka mingeid auhinnamänge. Ja näiteks teha ka mingeid fotokonkursse ja „Tee ise Fanta logo” konkurss oleks huvitav. Neid asju tuleks kindlasti veel, aga need olid hetkel esimesed, mis pähe tulid, aga kindlasti palju kaasahaaravaid asju, mis paneks noori tegutsema ja neist osa võtma. 

Kuidas jõudsid Instagrami/Snapchatini?

Brigitte Susanne: Jõudsin Insta ja Snäpini nii nagu teised. Tundus huvitav platvorm, kus esimesed julged juba tegutsesid ja siis haarasin ka mina härjal sarvist ja tegin ennast kasutajaks. Algus oli konarlik, aga nüüdseks olen nii Instagramis kui Snäpis oma stiili leidnud.

 

Mille järgi sa otsustad, millist brändi sotsiaalmeedias jälgida?

Brigitte Susanne: Ilusad kvaliteetsed pildid, kus on piisavalt erinevat sisu. Mulle meeldib jälgida ilusaid tüdrukuid, kes meigivad hästi või kannavad lahedaid riideid. Samuti meeldivad mulle naljakate piltidega kontod, kus saan sõbrad ära tag’ida. Meeldivad ka kontod, kus on armsad elulised tsitaadid, mida screen’ida.

Kas sul on oma lemmikbränd? Kui jah, siis milline ja miks just see bränd?

Brigitte Susanne: Power Hit Radio, sest ma ise vastutan selle eest, milline on meie bränd. Nooruslik, aktiivne, julge ja positiivne on suund, mille oleme võtnud. Ma käin tööl küll raadios, aga minu ülesanne on toota sisu ka meie sotsiaalmeediasse ja siiani on
see mul hästi õnnestunud, sest kasvame sotsiaalmeedias jõudsalt.

Mis on kolm põhiasja, mis huvipakkuva reklaami juures peaks kindlasti olema, et see sind vaatama paneks?

Brigitte Susanne:

1. Tuntud Eesti inimene pildil.
2. Lühike, selge ja konkreetne sõnum, mida tahetakse reklaamis öelda. Petlikud ja üleskutsuvad reklaamid on tüütud ja toimivad pigem oma algsele eesmärgile vastupidiselt.
3. Värvikasutus, mis on mõnus, aga mitte kriiskav ega ka liiga monotoonne.