Reklaam sulgub sekundi pärast

Nordic Mirage – kollektsioonist läbi autorite silmade

Eelmisel nädalal tõime teieni uudise, et Karolin Kuusik lõi koostöös retrostiilis rannariiete kollektsiooni, mida toetas Coca-Cola.

Uurisime Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuhi ja Nordic Mirage brändijuhi Evelin Ojametsa ning kollektsiooni autori ja moelooja Karolin Kuusiku käest, milline on Nordic Mirage lugu ja kuidas antud koostöö sündis.

Eelmisel nädalal tõime teieni uudise, et Karolin Kuusik lõi koostöös retrostiilis rannariiete kollektsiooni, mida toetas Coca-Cola.

Küsisime Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuhi ja Nordic Mirage brändijuhi Evelin Ojametsa ning kollektsiooni autori ja moelooja Karolin Kuusiku käest, milline on Nordic Mirage lugu ja kuidas antud koostöö sündis.
 
Pildil: Evelin Ojamets

Evelin, Coca-Cola koostööl erinevate disaineritega on pikk ajalugu, miks Coca-Cola disaineritega koostööd teeb?

Coca-Colal on olnud au koostööd teha moemaailma säravaimate nimedega alates brändi loomisest enam kui 125 aastat tagasi. Andekaid kunstnikke ja disainereid on inspireerinud brändi unikaalsus, pärand, eksimatult äratuntavad stiilielemendid nagu käsikirjaline logo ning kontuurpudel. Coca-Colale on loodud maale, laule, moekollektsioone, kujundatud pudeleid jne. Kõik need koostööd on rikastanud mõlemaid osapooli ning loonud midagi, mis jääb alati osaks nii brändi kui ka popkunsti ajaloost.


Kuidas sündis koostöö Karolin Kuusikuga?


Koostöö Eesti moeloojatega sai alguse eelmisel aastal, mil Tallinn Dolls lõi Coca-Colale esimese moekollektsiooni. Sellel aastal valisime koostööpartneriks Karolin Kuusiku ja oleme väga õnnelikud tõeliselt inspireeriva ja tulemusrikka koostöö üle. Karoliniga on Coca-Cola teed ristunud ka varem, kuna just tema kujundas omanäolise Coca-Cola pudeli, mis praegu esindab Eestit Atlantas Coca-Cola muuseumis. Liiatigi olen ise Karolini tundnud aastaid ning ta on üks Eesti moeloojaid, keda väga austan ja imetlen. Kindlasti saab läbi selle koostöö brändi moepärand ühe väärika lehekülje juurde.




Millist lugu Nordic Mirage räägib?

 
Nordic Mirage kollektsioon jutustab põhjamaise kaunitari loo, kes veedab puhkuse Capri saarel, minnes ajas tagasi aastakümnesse, mille ajatu ilu on legendaarne. Nordic Mirage ongi saanud inspiratsiooni 50ndate retrostiilist ning Coca-Cola pin-up tüdrukutest elegantses võtmes.


Pildil: Karolin Kuusik

Karolin, mis Sind antud kollektsiooni loomisel inspireeris?

Eelkõige inspireeris mind kollektsiooni loomisel Coca-Cola kultuslik pärand ja Capri saare magus ilu.

Miks just retrostiil ja rannariided?

Rannariided sobivad suvehooajaga kokku. Retrostiilis rannariided erinevad tänapäev põhilisest bikiinimassist seetõttu, et on katvamad ja naiselikumad. Kõigil pükstel on kõrge talje ning rinnad on rõhutatud. Kokkuvõtvalt - need katavad rohkem, kuid rõhutavad kurve.

Millisele naisele antud kollektsioon mõeldud on? 

Kõigile, kes tahaks kanda midagi omapärasemat kolmnurk bikiinide asemel. Ja otseloomulikult neile, kelle süda kuulub 50nendatele.


Kollektsiooni kohta täieneb info pidevalt veebilehel www.nordicmirage.com ja Facebooki lehel www.facebook.com/nordicmirage.