Reklaam sulgub sekundi pärast

VIOLETNE MEIGIKEVAD, kus värvidel on imetabane võime

Värvidel on imetabane võime inspireerida. Dr. Hauschka kevadine meigikollektsioon Purple Light seob kokku kolm kaunist kunsti – maalikunsti, meigikunsti ja ehtekunsti. 

Eilset lahutab homsest violetse valguse viir – maagiline hetk enne uue päeva algust. Ehe ja võimalustest tulvil. See lummus on olemas ka Dr. Hauschka meigikollektsioonis Purple Light: õrn roosa, jõuline lilla ja sügav violett, üllatavad tekstuurid ja siidine puudutus, lummav lõhn ja hooldav sisu.

Violetne viisik

Purple Light kollektsioonis on lauvärvipalett, jumestuspuuder, silmapliiats ja vedelad huulepulgad. Iga toode on valminud ainulaadse retsepti järgi, mis on saanud tooni mineraalsetelt värvipigmentidelt, hooldava väe aga taimevahadelt või -õlidelt ning nahale tasakaalu taastamiseks ja terve olemiseks impulsse jagavatelt ravimtaimetõmmistelt. Mõistagi ei sisalda ükski neist NaTrue loodus- ja mahekosmeetika sertifikaati kandvatest toodetest sünteetilisi lõhna- ega säilitusaineid.

Ent Purple Light kollektsioon pole mitte üksnes viis hooldavat kaunistajat, see on ka inspiratsioonikolmnurk, mille südameks on naine oma ainulaadse isiksuse ja kordumatu iluga, külgedeks aga kolm kaunist kunsti – maalikunst, meigikunst ja ehtekunst. Ehk nagu mõtestab meigikollektsiooni hing, Dr. Hauschka tootejuht Nadja Wagner: „Meie hooajakollektsioonide eesmärk on inspireerida naisi mitte ainult värvidega, vaid julgustada igat naist olema tema ise, peegeldama oma ellusuhtumist ja sellega inspireerima ka teisi naisi. Me austame iga inimese ainulaadset isiksust.”

Maalikunst: Emma Lindström

Uue kollektsiooni modelliks on kaunis Rootsi kunstnik Emma Lindström. Ent ta pole mitte ainult kollektsiooni reklaamnägu, fragmendid tema maalilt kaunistavad ka kõiki Purple Light pakendeid, mille loomiseks sai naine inspiratsiooni uue sarja värvidest ja tekstuuridest. „Kui erinevad värvitoonid kokku saavad ja omavahel ühinevad, võib sündida imelisi asju,” märgib Emma.

„Kunst on minu jaoks vaba ja turvaline keskkond, kus saan väljendada oma tundeid. Sõnadega on mul seda tihtipeale raske teha. Kunsti näol olen leidnud väeka keele, milles on võimalik asju otse öelda. Ma töötan spontaanselt. Ma ei mõtle, mida joonistama asun, vaid lihtsalt alustan. Seepärast ei tea ma kunagi päris täpselt, mida looma hakkan,” mõtiskleb Göteborgis tegutsev Emma Lindström. „Purple Light sarja pakendite kujundamine oli tõeliselt põnev projekt. Minu jaoks oli see täiesti uus kogemus, uued kogemused on aga ääretult olulised. Eriti avaldas mulle muljet töö sarja värvide ja tekstuuridega – alguses olin ettevaatlik, tasapisi muutusin aga üha julgemaks. Ma annan inspiratsioonile ruumi. Värvid mõjutavad mind seejuures palju – nagu ka muusika. Minu jaoks on iga värv nagu omaette noot muusikas.”

Ehtekunst: Kriss Eglite

Ehtebrändi New Vintage by Kriss disainer Kriss Eglite, näinud Emma Lindströmi maalifragmentidega kaunistatud pakendeid ja meigikollektsiooni värve, õhkas vaimustunult, et saab luua selle kaaslaseks sügavlilla ametüstiga eksklusiivse ehtekollektsiooni. Nii Dr. Hauschka kui NVbyK inspiratsiooniallikas ja kandja on ju naine, kelles on harmooniliselt koos mässaja ja jumalanna, romantik ja maailmarändur, tütar ja ema, nagu ka elegants ja isepäisus, unistused ja julgus. „Need Emma lummuslikud värvid ja uute toodete ahvatlevad toonid… See kevadsuvise hooaja moekas violett… Naise ilu, inspiratsiooni ja kunsti ühekssaamine… Mul tuli kohe silme ette ametüst – meditatiivne, tasakaalu toov ja rahu andev kristall. Ja ehted – midagi õrna ja tagasihoidlikku, ent iseloomuga.”

Kõrvarõngastest, kaelakeest ja käevõrust koosnev ehtekollektsioon on müügil vaid märtsis Dr. Hauschka väljapaneku juures Tallinna ja Tartu Kaubamajas, Stockmanni Kaubamajas ja veebipoes www.nvbyk.com.

 

Artikkel ilmus ajakirjas Buduaar märts-aprill 2018.