Lisa postitus Teemale "Klienditeenindajad ja kliendid."
       
Viimane postitus
img_4731

Postitusi: 83

Postitatud: 2013-01-19 16:30:15

Tsiteeritud:

Oleneb firmast ja tööst ka. Nt klienditeenindajatel üldjuhul tõstetakse ühiselt palka ja see, et sa seal kassas naeratad või nutad ei huvita kõrgemal istuvaid inimesi üldse. Kui ei sobi tingimused, näidatakse ust. Odavat tööjõudu on palju.
Oleneb Firmast tõepoolest. Veab ,kui ülemused on kuskilt maalt mõistlikud, aga kui inimlikkust üldse ei ole, siis jah neid ei huvitagi väga. Palk tõepoolest ei tohiks töökvaliteeti mõjutada, pigem töötingimused ,mis ettevõte Sulle tagab. Aga näiteks , kui töödata kolmetärni hotellis ja pakutakse väga soodsaid pakette ning inimene tuleb restorani viietärni restorani teenindust lootma ja nõudma, siis ajab see kohati muigama küll. Kõige imelikum küsimus kliendilt, mille olen saanud oli , "Kas see koht on vaestele?"...Siuke küsimus ausaltöeldes šokeeris mind nii väga, et ma lihtsalt naeratasin ja vastasin "ei". Ja seda sellepärast ,et õhtusöökidel siirupi vett ei anta klientidele ,sest see on raviasutus ja restoran peab ka tagama rohkem selle ,mis on tervislikum. Ja Lembit. Imelik on öelda seda ettekandja töökohta. Kui Sa pole märganud ,siis ettekandjad on vajalikud. Kui neid poleks , siis mida teeks kliendid ? Läheks võibolla ise köögist süüa võtma.
 
  NB! Postitad "Anonüümne jutulind" nime all. ja teeni preemiapunkte!  
Pealkiri:  
Sisu:  
 
   
 
  Lisa postitus  
   
Vajutades "Lisa postitus" nupule nõustun privaatsustingimustega
 
  PS! Foorumipostitused on tehtud Buduaari lugejate poolt ja neid ei toimetata ega tsenseerita. Buduaar ei vastuta foorumipostituste sisu eest.  
 
X