Postitusi: 577

Yasminelle tabletid

Postitatud: 01-03-2009 22:32

Selline mure,et kuu aega ei kasutanud Yasminelle pille ja nüüd kui hakkasin uuesti kasutama kestavad päevad juba 2 nädalat .On see normaalne?Äkki on asi selles ,et hakkasin pille võtma mitte siis kui päevad algasid?
Postitusi: 1585

Postitatud: 01-03-2009 22:35


e-günekoloogid puhkavad pühapäeva õhtul, kuid tark tegu oleks arstile helistada.
Postitusi: 24434

Postitatud: 02-03-2009 18:26


Ei,see ei ole normaalne.Ja normaalne on alustada pillide võtmisega nii,nagu infolehel kirjas.Hiljem pole mõtet vinguda,kui omaloomingut tehakse.
Postitusi: 15746

Postitatud: 02-03-2009 18:33


normaalne, et alustades päevad pikalt kestavad, määrimist võib esineda kolm kuud.

ka arstid lubavad alustada mitte päevade alguse päeval, kuid siis ei ole lihtsalt kaitse kohene ja tuleb kasutada lisa kaitsevahendit kaks nädalat kuni kuu.
Postitusi: 273

Postitatud: 04-03-2009 16:07


vastikud
tegid paks´uks ja n2rviliseks
Postitusi: 273

Postitatud: 04-03-2009 16:07


Postitusi: 478

Postitatud: 14-03-2009 16:42


küsi arstilt ma arvan..:P
X