Postitusi: 278

Alustan Prantsuse dieediga !

Postitatud: 06-10-2011 23:56

Prantsuse dieet on suhteliselt efektiivne(4 kg nädalas) ning seda ei ole raske pidada, sest süüa võib üsnagi palju. Võrreldes teiste dieetidega võib juua peaaegu kõike: nii tavalist kui mineraalvett, teed, kohvi jmt.



1. päev


Hommikusöök – must kohv


Lõunasöök – salat ühest tomatist, kahest keedetud munast ja salatilehtedest


Õhtusöök – salat keedetud veiselihast(100g) ja salatilehtedest


2. päev


Hommikusöök – must kohv ja üks viil rukkileiba


Lõunasöök – 100 g keedetud veiseliha


Õhtusöök – salat keeduvorstist(100g) ja salatilehtedest


3. päev


Hommikusöök – must kohv ja üks viil rukkileiba


Lõunasöök – üks keskmine praetud porgand, 1 tomat, 1 mandariin


Õhtusöök – salat keeduvorstist(100g), kahest keedetud munast ja salatilehtedest


4. päev


Hommikusöök – must kohv ja üks viil rukkileiba


Lõunasöök – üks keskmine toores porgand, 100 g juustu, 1 muna


Õhtusöök – puuviljad, 1 klaas keefiri


5. päev


Hommikusöök – üks keskmine toores porgand, ühe sidruni mahl


Lõunasöök – 1 tomat, 100 g keedetud kala


Õhtusöök – 100 g keedetud veiseliha


6. päev


Hommikusöök – must kohv


Lõunasöök – 100 g keedetud kanaliha, salatilehed


Õhtusöök – 100 g keedetud veiseliha


7. päev


Hommikusöök – roheline tee


Lõunasöök – 100 g keedetud veiseliha, 1 apelsin


Õhtusöök – 100 g keeduvorsti


8. päev


Hommikusöök – must kohv


Lõunasöök – salat 1 tomatist, kahest keedetud munast, salatilehtedest


Õhtusöök – salat veiselihast(100g) ja salatilehtedest


9. päev


Hommikusöök – must kohv, 1 viil rukkileiba


Lõunasöök – 100 g keedetud veiseliha


Õhtusöök – salat keeduvorstist(100g), salatilehtedest


10.päev


Hommikusöök – must kohv, 1 viil rukkileiba


Lõunasöök – 1 keskmine praetud porgand, 1 tomat, 1 apelsin


Õhtusöök – salat keeduvorstist(100g), kahest keedetud munast ja salatilehtedest


11. päev


Hommikusöök – must kohv, 1 viil rukkileiba


Lõunasöök – 1 keskmine toores porgand, 100 g juustu, 1 keedetud muna


Õhtusöök – puuviljad, 1 klaas keefiri


12. päev


Hommikusöök – 1 keskmine toores porgand, ühe sidruni mahl


Lõunasöök – 1 tomat, 100 g keedetud kala


Õhtusöök – 100 g keedetud veiseliha


13. päev


Hommikusöök – must kohv


Lõunasöök – 100 g keedetud kanaliha, salatilehed


Õhtusöök – 100 g keedetud veiseliha


14. päev


Hommikusöök – roheline tee


Lõunasöök – 100 g keedetud veiseliha, 1 mandariin


Õhtusöök – 100 g keeduvorsti


EDU KÕIGILE DIEEDIPIDAJATELE!




Küsimus : kas on veel keegi kes tahaks minuga ühineda , alustan esmaspäeval :)
Postitusi: 4300

Postitatud: 22-10-2011 19:53


palju õnne, keerad sedasi endal kõik tuksi+ kõht on koguaeg tühi
Postitusi: 3099

Postitatud: 23-10-2011 19:48


Ilusat nälgimist oleks vastt kõige õigem soovida.
Postitusi: 1499

Postitatud: 23-10-2011 20:07


täiega soovitan seda. pidasin ükskord seda dieeti ning kaotasin kõigest kahe nädalaga 14 päeva!
Postitusi: 1010

Postitatud: 23-10-2011 20:32


Tsiteeritud:

täiega soovitan seda. pidasin ükskord seda dieeti ning kaotasin kõigest kahe nädalaga 14 päeva!


HAHAHAHAHA :D
Postitusi: 1109

Postitatud: 23-10-2011 20:35


Tsiteeritud:

Ma ei saa ausalt aru sellistest inimestest, kes peavad dieeti. Saad 4 kg alla, aga kas sa seda ka tead, et kui sa hakkad uuesti normaalselt sööma tuleb see 4 kg kolinal tagasi + veel natukene ??? Dieedi pidamine on täiesti mõttetu. Kui su praegune söömine on ebatervislik, siis hakka sööma tervislikumalt või kui sööd liiga palju, siis vähenda lihtsalt toidu kogust.Ja mitte nii, et kaks nädalat sööd tervislikult või vähem. Seda peab koguaeg tegema. Joo lihtsalt palju vett, toitu tervislikult ja mõõdukalt ning liiguta ennast.


mhm, pigem on mõtekas enda eluviise parendada ja nii edaspidigi toimida..
Postitusi: 167

Postitatud: 23-10-2011 20:43


Millal küll aru saadakse, et dieedid ei ole alaline lahendus?
Kui sa tahad vähem kaaluda, siis peeaks tervislikult toituma terve elu!
Pealegi 4 kg nädalas on juba märk, mis näitab, et tegemist on eriti lolli dieediga. Normaalseks kaalukaotuseks loetakse 0,5-1 kg nädalas. Nälgi terviseks, olen enam kui kindel, et peale dieeti tuleb see kaal sulle tagasi. Suure tõenäosusega tuleb rohkem juurde kui kaotasid.
Postitusi: 1919

Postitatud: 26-10-2011 10:43


Tsiteeritud:

Millal küll aru saadakse, et dieedid ei ole alaline lahendus?
Kui sa tahad vähem kaaluda, siis peeaks tervislikult toituma terve elu!
Pealegi 4 kg nädalas on juba märk, mis näitab, et tegemist on eriti lolli dieediga. Normaalseks kaalukaotuseks loetakse 0,5-1 kg nädalas. Nälgi terviseks, olen enam kui kindel, et peale dieeti tuleb see kaal sulle tagasi. Suure tõenäosusega tuleb rohkem juurde kui kaotasid.
Nõus !! Inimesed lihtsalt ei saa sellest aru.
Postitusi: 1211

Postitatud: 26-11-2011 02:02


jessuke, mis dieet.. mitte, et dieeditamine üldse mingi mõistlik tegevus oleks.. teatud perioodivahemikus enesepiinamine - minu def. sellele mõistele!
tee tõhusat trenni, väldi rämpstoitu, k.a vorste jms, mis sinu "prantsuse" dieeti nii palju topitud on.. :D luba ka ikka omale aeg-ajalt miskit.. ! ja väldi pärast kella kuute söömist või siis söö midagi tervislikku a la väherasvast kodujuustu ja viil täisteraleiba. ma ise söön igal ajal KÕIKE, sest naudin toitu liiga palju ! näljutamine tekitab stressi!
Postitusi: 84

Postitatud: 26-11-2011 02:49


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

täiega soovitan seda. pidasin ükskord seda dieeti ning kaotasin kõigest kahe nädalaga 14 päeva!


HAHAHAHAHA :D



+1
MISASJA:D
Postitusi: 97

Postitatud: 26-11-2011 09:00


[tsiteeri]täiega soovitan seda. pidasin ükskord seda dieeti ning kaotasin kõigest kahe nädalaga 14 päeva![/tsiteeri

X