Postitusi: 104

Kaalust alla-kuidas tegid seda sina?

Postitatud: 01-03-2012 20:22

See Pilt on ikka tõeliselt vapustav. Siuke inspiratsioon.

Kui teist keegi on olnud ülekaaluline, ja on ennast kätte võtnud ning saavutanud sama, mis pildil olev neiu, siis kõik vastused ja jutud on tere tulnud!

Rääkige, kuidas tegite seda Teie, mis oli inspiratsiooniks, kuidas muutsite oma elu, ja kuidas muutis kaalulangetamine teie elu?

Tänud;)
Postitusi: 104

Postitatud: 01-03-2012 21:29


Tsiteeritud:

TERE MERKA :D lihtsalt ei saa kaalust alla
okei , nüüd tegelt võtsin end käsile ja ostsin USAst kaalu langetamis programmi ,reklaam lubas et 21 päevaga saab alla 7 kg , toitumist väga ei peagi muutma, komplekt sisaldab õhtusöögi asendajat pulbrit, enne igattoidukorda võetavat ja ainevahetust kiirendavat tabletipurki ja L-karnitiini tablette , mida tuleb võtta enne trenni ja mis panevad rasvad põlema , mina olen 4 päeva sellel programmil olnud ja juba näen et toimib ;)


Tsau Laura :D!
Palju maksis? :O Telli mulle ka tablette siis kunagi :)! Gisses:*
Postitusi: 104

Postitatud: 01-03-2012 21:29


[tsiteeri][/tsiteeri]

Seda pilti olen ka näinud, super (Y) ;)
Postitusi: 807

Postitatud: 02-03-2012 09:25


ma tegelen praegu kaalu alandamisega- teen väga intensiivset trenni, põletan umbes 4-5 päeva nädalas pulsikella j2rgi üle 1000 kalori ainult trenniga, lisaks jalutan palju, joon vett, võtan lcarnitini.. muidugi toitun väga tervislikult..pole saanud kaalu peale astuda, käsil on ka alles teine nädal aga enesetunne on küll super..
Postitusi: 527

Postitatud: 02-03-2012 10:14


Minu eesmärk on keha trimmi saada trenniga, mitte kaalu alandada. Kuna lihas kaalub rohkem kui pekk, siis tulemusi ei otsi kaalunumbrilt, vaid enesetundelt ja peegelpildilt.

Tervislikult toitudes ei pea ainult kapsast närima, nagu ka jessica blogist näha oli, et saab süüa väga maitsvaid toite, ilma et peaks ennast piinama.

Olen hakanud oma toitumist planeerima, kuna kiire elutempo juures haarasin varem kiirtoitu või saiakesi, kuid nüüd teen endale ise kaasa alati. Esiteks hoiab see raha kokku ning teiseks on see tervislik. Kaasa tasub teha näiteks tuunikala või kana wrappe, koorikvõileiba (täidiseks sobib tuunikala-munaga või kana-tomati-kurgi-juustu vms), kiireks vahepalaks sobib ka näiteks murakamaitseline kodujuust. Kotis on mul alati kaasas õun, apelsin, banaan vms (et ei haaraks šokolaadi järgi)

Hommikuti söön putru, hoiab kaua kõhu täis. Ka pudrud on võimalik väga maitsvaks teha, ise keedan pudru koos tükeldatud banaaniga ja külmutatud mustikatega, enne serveerimist segan sisse kaneeli ja mee - täielik lemmik! Õhtusöögiks üritan teha kana, lõhet, tuunikala mingis variandis ning kõrvale aurutatud juurvilju või ostan mingeid külmutatud segusid/vokke. Suurtele makaronisõpradele soovitan täistera pastasid ja riisi, saia soovitan asendada näkileibadega - kui olete harjunud söögi kõrvale saia/leiba sööma. Võimalikult tihti üritan suppe teha, kas siis kana või kala suppi. Näiteks kui ühel päeval ostan koju lõhe, siis pool jätan järgmiseks päevaks supi jaoks.

Et vältida karastusjooke jne, ostan pikaks päevaks kaasa ühe paki mahla või võtan kodust pudeliga vett kaasa (väldin gaasilisi jooke)

Kui kõike niimoodi planeerida ja kodus ise valmistada, siis tuleb kokkuvõttes palju odavam, kui osta lõunaks mingit nänni, rämpstoitu või valmistoite. Esiteks saab kätte palju rohkem vajalikke vitamiine, energiat on rohkem, enesetunne on parem ja võib oma kehaga ka rahule jääda Sellist kahenädalast rasket dieeditamist ei ole minu meelest normaalne teha, hiljem lubad endale niikuinii süüa ükskõik mida, et vastu pidasid ja kaal tuleb kahekordselt tagasi..
Postitusi: 4626

Postitatud: 02-03-2012 10:22


Ma ei ole kunagi ülekaaluline olnud, kuid oli üks ajahetk, kui võtsin kaalust natukene juurde (ei olnud rasedus), vaid ühed ravimid, mida pidin võtma, sellest rohkem ei räägi :)
Igatahes, tundsin ennast halvasti. Kohe oli tunda, et ülekilod on ja jube ebamugav oli.
Minu põhilised tegemised selleks:
* Hakkasin trenni tegema(olen seda tegelt koguaeg teinud, kuid jäi väike vahe sisse) - jooksmine, kõndimine, jõusaal, suvel ujumine ja jalgrattaga sõitmine.
* Toitumine - nisujahu ei tarbi põhimõtteliselt üldse, väga harva ainult, saia samuti ei söö, makarone väga-väga harva. Ühesõnaga hakkasin tervislikumalt sööma ja teen seda siiani, ei kujuta eriti teisiti ettegi.
* Igasugused kehahoolitsused tulid samuti rohkemalt juurde.
Aga muud nagu polegi, liigutamine ja toitumine ongi asja juures kõige tähtsamad. Vahepeal luban endale ka midagi sellist, mida ei peaks. Sest kaal on püsima jäänud. Saavutasin rohkem, kui tahtsin :)
Õnnelik ja rahul :)
Postitusi: 104

Postitatud: 02-03-2012 13:32


Tsiteeritud:

Ma ei ole kunagi ülekaaluline olnud, kuid oli üks ajahetk, kui võtsin kaalust natukene juurde (ei olnud rasedus), vaid ühed ravimid, mida pidin võtma, sellest rohkem ei räägi :)
Igatahes, tundsin ennast halvasti. Kohe oli tunda, et ülekilod on ja jube ebamugav oli.
Minu põhilised tegemised selleks:
* Hakkasin trenni tegema(olen seda tegelt koguaeg teinud, kuid jäi väike vahe sisse) - jooksmine, kõndimine, jõusaal, suvel ujumine ja jalgrattaga sõitmine.
* Toitumine - nisujahu ei tarbi põhimõtteliselt üldse, väga harva ainult, saia samuti ei söö, makarone väga-väga harva. Ühesõnaga hakkasin tervislikumalt sööma ja teen seda siiani, ei kujuta eriti teisiti ettegi.
* Igasugused kehahoolitsused tulid samuti rohkemalt juurde.
Aga muud nagu polegi, liigutamine ja toitumine ongi asja juures kõige tähtsamad. Vahepeal luban endale ka midagi sellist, mida ei peaks. Sest kaal on püsima jäänud. Saavutasin rohkem, kui tahtsin :)
Õnnelik ja rahul :)


See on super! :))
Palju edu!!!!
Postitusi: 107

Postitatud: 02-03-2012 13:41


Kuidas sain kaalust alla?
Mul oli selleks suur tahtmine! Olen kaotanud 12kg ja mu enesetunne on super, saan käia shoppamas ja selga panna kõiki riideid, mis meeldivad :)

Esmalt hakkasin ma oma toiduportsjone vähendama, kuna mul oli kombeks ennast kõrini täis süüa. Menüüd ma ei muutnud, sõin/söön kõike, mida varemgi. Juba see andis hea hoo sisse, ütlen, et esimene nädal oli päris raske. Sättisin söömikorrad paika, mingit vahepealset näksi ei teinud, hakkasin ka hommikust sööma.
Mingil hetkel hakkasin ennast liigutama ka, hakkasin zumbatama Elu parim otsus minu jaoks!
12kg allasaamiseks kulus mul 4kuud. Endiselt söön kõike (kui on isu koogi või burksi järgi, siis söön), liigun palju, tarbin vedelikke ja tunnen elust rõõmu ;)
Postitusi: 170

Postitatud: 02-03-2012 14:04


Minu puhul toimib: trenn 3-4 x nädalas ja magusa asemel tihtipeale ananassimahl, magusat nagu shokolaad vms pigem hommikul kui päeval ja õhtul ning peale 18-19 enam ei söö, ku siis vaid m6ni puuvili :) aga jah, me t6esti sööme tihtipeale suuremaid portse kui me vajame, justkui unustaks ennast sööma. Ise sõin mingi aeg müslit pähklite ja shokolaadiga+ banaan vms marjad maitsestamata jogurtiga - päev algab magusaga ja päeva jooksul ei teki kiusatusi, k6ht püsib kauem täis :)
Postitusi: 1124

Postitatud: 02-03-2012 14:10


päris nii suur ma ei olnud, aga võtsin päris palju sellega alla, kui läksin autolammutusse tööle ja tegin palju füüsilist tööd
Postitusi: 8

Postitatud: 02-03-2012 18:16


Mina olen olnud peaaegu kogu elu pontsakas. Mitte just päriselt paks, aga selline tüse. Juba lapsest saati.. Eriti hull, et mulle on kogu aeg räägitud ka meie perekonna "suurtest kontidest" jms.
Eelmise aasta sügisel otsustasin, et mulle aitab. See peab olema võimalik. Ma olen muidugi enne ka proovinud nii lihtsalt toitumine+trenn kui igasuguseid "imenippe" aga midagi pole toiminud.
Nüüd sügisel siis võtsin asja jälle ette. Seekord oli põhimõte väga lihtne. Kindlad toidukorrad, väiksemad portsjonid (aga kõht täis!), porgandid, juurikad jms. Magustoiduks puuvili. Ühesõnaga.. väga tavaline ja "igav" lahendus.
Lihtsalt otsustasin, et seekord ma ei murdu. Ja uskumatu, aga tasapisi hakkaski toimima. Umbes kuu aja pärast tulid esimesed tulemused (mu usk lõi juba kõikuma vahepeal). Ja sellest ajast saadik on järjest allapoole tulnud. Enesetunne on SUPER!
Õnneks kirjutasin kohe alguses omale paberile üles mõõdud. Nüüd avastasin enda jaoks K.A.M.-i http://kehakool.ee/kam ja sain sinna kõik oma mõõdud sisse kanda. See näitas mulle imeilusat graafikut minu langenud kaaluga. Olen enda üle väga uhke! Ega mul on palju veel minna (soovkaal on 55 kg, praegu olen 63.) Aga alustasin 70+, nii et.. olen oma teekonna keskel ja väga hoos!
Seda K.A.M.i soovitan küll. Mind on ta aidanud hetkedel kui mul on kurb meel ja tundub kõik väga raske. Siis saad uurida graafikuid ja NÄED, kui kaugele tegelikult oled jõudnud. See aitab vastu pidada!
X