Postitusi: 23

Päris hea dieet,keegi minuga esmasp liituda tahab?:)

Postitatud: 20-04-2012 16:01

Dieet kestab 7 päeva. Iga päev süüakse rasva põletavat suppi; nädala lõpu poole lisandub sellele lahja veiseliha, mille võib asendada nahata broileri- või kalkunifileega, üks kord kalaga. Dieedi väga täpsel jälgimisel on kaalulangus esimese nädala jooksul 5 – 8 kilo.


Kui langus on olnud 8 kilo, ei tohi dieeti mingil juhul jätkata otsekohe, vaid peab pidama kaks päeva pausi. Ühtekokku tohib seda dieeti pidada 3 nädalat, kuigi hilisem kaalulangus on tunduvalt aeglasem.

NB! Dieet toimib täie efektiivsusega ainult ettekirjutuste tähttähelisel järgimisel!


Rasva põletav supp


6 sibulat või porrut

2 purki kooritud tomateid (hoidis)

1 suur kapsas

1 terve kimp varssellerit

soovi korral ka spinatit, naerist või valget rõigast

vett nii palju, et see köögivilja katab

maitse järgi pipart, karrit, peterselli, paprikat või tabascot

soola mitte!

soovi korral üks leemekuubik


Toiduained tükeldada, pehmeks keeta ja soovitavalt püreerida.


1.päev

Ainult supp ja võimalikult palju! 1 puuvili (mitte banaan). Joogiks vesi või suhkruta puuviljamahl.


2.päev

Suppi ja keedetud rohelist köögivilja (spargelkapsas, kurk, hapukapsas, salat, suvikõrvits) ilma või ja soolata nii palju kui soovid. Ei sobi herned, oad ja avokaado. Ei puuvilja ega mahla sellel päeval! Õhtul võid sööda ühe suure küpsekartuli koos võiga. Palju vett!


3.päev

Suppi, puuvilja (mitte banaani) ja eelnimetatud köögivilja nii palju kui mahub. Kartulit sellel päeval mitte. Kaalulangus on selleks ajaks 2 – 3 kilo.


4.päev

Suppi, rasvata piima ja maitsestamata jogurtit nii palju kui jõuad. Lisaks 3 banaani.


5.päev

Supp vähemalt kord päevas. 150 – 500 g veiseliha, kana- või kalkun.

päev nr. 6 supp+naturaalne liha( loom) 2-3 tk.

päev nr.7 supp+pruun riis, köögiviljad ja suhkruta puuviljamahl.




Dieet puhastab organismi aktiivselt jääkainetest ning seetõttu peab tervise huvides tingimata jooma ohtrasti vett, eriti alates 5.päevast.


*Kogu dieedi vältel on keelatud leib, alkohol, kõik gaseeritud joogid, kohv ja tee.

*Mahladest sobivad vaid suhkruta mahlad, ka suhkruasendajad ei sobi.

*Pärast dieedi lõppu ei tohi 24 tunni jooksul tarvitada alkoholi.

*Kõhukinnisuse puhul pärast dieedi lõppemist võib süüa linaseemneid või kliisid.

*Rasvapõletamissuppi võib süüa üks kord päevas ka pärast dieedi lõppemist, võttes seda näiteks termosega tööle kaasa.


Postitusi: 168

Postitatud: 17-05-2012 18:12


up ;)
Postitusi: 32

Postitatud: 17-05-2012 18:20


Kipute ikka unustama, et ainult dieedi pidamine ei anna teile mitte kui midagi. Kaks nädalat nälgite, pärast tulevad need kilod tagasi ja veel kiiremini. Organismil tekib nö jo-jo efekt ja kõik teavad ju seda!

Ei pea normaalselt toitu vahetama mingite juurikate vastu!

Kaalu langetamisel kehtib üks ja ainus reegel: liikumisega pead kulutama rohkem, kui sisse sööd!

Seega, minge õue ja tehke trenni. Need, kes ennast liigutada kohe üldse ei viitsi, eks need siis teevadki oma juurikasuppi ja närivad porgandeid.

Kas te tõesti arvate, et nüüd võtate paari nädalaga oma kilod alla ja elu lähebki edasi sellesama kaaluga või?? No halloo, kui te eluviisi ei muuda, siis saate kõik need kilod veel mitmekordselt juurde.

Elate vaid ühe korra siin maailmas ja seda ka pool nälgides. Mis elu see selline on?

Sööge normaalselt ja sööge, mis tahate, aga siis tuleb ka ennast natuke liigutada ja kõik on tasakaalus.
Postitusi: 1919

Postitatud: 17-05-2012 18:21


Ja, mis teemaalgataja eesmärk on ? Kaalust alla saada ? Ära pärast imesta kui peale dieedi lõppu oled 6 kilo alla võtnud, mis paistab välja ainult kaalule astudes ning kahe nädala pärast kaalud sama palju kui enne + veel paar kilo peale. Parim võimalus kaalu alandamiseks on õigesti toitumine umbes viis korda päevas, palju vett ja liikumist.
Postitusi: 168

Postitatud: 17-05-2012 18:24


Kas te ikka teate, et inimesed ise ka mõtlevad natuke, mida nad teevad..
Jojo effekti ei teki, kui edasi tervislikult ja normaalselt toituda, seda võib kuulda nii mõneltki dieeditajalt..

ja pealegi, kui on tulemas mõni üritus, siis on selline kiire allavõtt väga teretulnud, lisaks see paistab ka välja, mitte ei kajastu ainult kaalul.
Postitusi: 1919

Postitatud: 17-05-2012 18:25


Tsiteeritud:

Kipute ikka unustama, et ainult dieedi pidamine ei anna teile mitte kui midagi. Kaks nädalat nälgite, pärast tulevad need kilod tagasi ja veel kiiremini. Organismil tekib nö jo-jo efekt ja kõik teavad ju seda!

Ei pea normaalselt toitu vahetama mingite juurikate vastu!

Kaalu langetamisel kehtib üks ja ainus reegel: liikumisega pead kulutama rohkem, kui sisse sööd!

Seega, minge õue ja tehke trenni. Need, kes ennast liigutada kohe üldse ei viitsi, eks need siis teevadki oma juurikasuppi ja närivad porgandeid.

Kas te tõesti arvate, et nüüd võtate paari nädalaga oma kilod alla ja elu lähebki edasi sellesama kaaluga või?? No halloo, kui te eluviisi ei muuda, siis saate kõik need kilod veel mitmekordselt juurde.

Elate vaid ühe korra siin maailmas ja seda ka pool nälgides. Mis elu see selline on?

Sööge normaalselt ja sööge, mis tahate, aga siis tuleb ka ennast natuke liigutada ja kõik on tasakaalus.
Organismil tekib nö jo-jo efekt ja kõik teavad ju seda! Ei tea ikka küll :D KUi inimesed teaksid seda, siis enamik toituks tervislikult ja liiguks mitte ei arvaks, et nädalaga kaotatud kilod ei tule tagasi. Kahjuks enamik ei mõista seda.
Postitusi: 168

Postitatud: 17-05-2012 18:27


Aga see kiire langus annab väga suure poweri, et hiljem kaalu langetamisega edasi tegeleda ;)
Postitusi: 1919

Postitatud: 17-05-2012 18:28


Tsiteeritud:

Kas te ikka teate, et inimesed ise ka mõtlevad natuke, mida nad teevad..
Jojo effekti ei teki, kui edasi tervislikult ja normaalselt toituda, seda võib kuulda nii mõneltki dieeditajalt..

ja pealegi, kui on tulemas mõni üritus, siis on selline kiire allavõtt väga teretulnud, lisaks see paistab ka välja, mitte ei kajastu ainult kaalul.
Ma olen suhteliselt kindel, et tean väheke rohkem dieedist ja tervislikust eluviisist kui SIna. Mismõttes edasi tervislikult ja normaalselt toituda ? See menüü ei ole ma ei tea kui tervislik. Kui tahad alla saada, siis tulebki toituda pidevalt tervislikult mitte süüa mingit suppi nädala aega jutti. Inimene peab sööma mitmekülgselt ja viis korda päevas. Kui tahad tervislikult elada, siis tuleb mitmekülgselt toituda ja pidevalt LIIKUDA. Enamik dieeditajaid unustab tihti selle viimase ära ja piirab ainult söömist.
Postitusi: 168

Postitatud: 17-05-2012 18:30


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Kas te ikka teate, et inimesed ise ka mõtlevad natuke, mida nad teevad..
Jojo effekti ei teki, kui edasi tervislikult ja normaalselt toituda, seda võib kuulda nii mõneltki dieeditajalt..

ja pealegi, kui on tulemas mõni üritus, siis on selline kiire allavõtt väga teretulnud, lisaks see paistab ka välja, mitte ei kajastu ainult kaalul.
Ma olen suhteliselt kindel, et tean väheke rohkem dieedist ja tervislikust eluviisist kui SIna. Mismõttes edasi tervislikult ja normaalselt toituda ? See menüü ei ole ma ei tea kui tervislik. Kui tahad alla saada, siis tulebki toituda pidevalt tervislikult mitte süüa mingit suppi nädala aega jutti. Inimene peab sööma mitmekülgselt ja viis korda päevas. Kui tahad tervislikult elada, siis tuleb mitmekülgselt toituda ja pidevalt LIIKUDA. Enamik dieeditajaid unustab tihti selle viimase ära ja piirab ainult söömist.



No ei ole mõtet nüüd siin närvi ka kohe minna, ma ei väitnudki, et see dieet on tervislik, aga ta mõjub ja tekitab hea enesetunde!
Postitusi: 99

Postitatud: 17-05-2012 18:36


Mul ema tegi ka seda. Toimib iseenesest hästi aga see supp haiseb kohutavalt, kui seda valmistada. Lisaks võtavad selle haisu väga kergesti külge riided.
Postitusi: 168

Postitatud: 17-05-2012 18:38


Tsiteeritud:

Mul ema tegi ka seda. Toimib iseenesest hästi aga see supp haiseb kohutavalt, kui seda valmistada. Lisaks võtavad selle haisu väga kergesti külge riided.


:)
Oleneb vist kuidas täpselt teha, mul küll ei haise :)
X