Postitusi: 23

Päris hea dieet,keegi minuga esmasp liituda tahab?:)

Postitatud: 20-04-2012 16:01

Dieet kestab 7 päeva. Iga päev süüakse rasva põletavat suppi; nädala lõpu poole lisandub sellele lahja veiseliha, mille võib asendada nahata broileri- või kalkunifileega, üks kord kalaga. Dieedi väga täpsel jälgimisel on kaalulangus esimese nädala jooksul 5 – 8 kilo.


Kui langus on olnud 8 kilo, ei tohi dieeti mingil juhul jätkata otsekohe, vaid peab pidama kaks päeva pausi. Ühtekokku tohib seda dieeti pidada 3 nädalat, kuigi hilisem kaalulangus on tunduvalt aeglasem.

NB! Dieet toimib täie efektiivsusega ainult ettekirjutuste tähttähelisel järgimisel!


Rasva põletav supp


6 sibulat või porrut

2 purki kooritud tomateid (hoidis)

1 suur kapsas

1 terve kimp varssellerit

soovi korral ka spinatit, naerist või valget rõigast

vett nii palju, et see köögivilja katab

maitse järgi pipart, karrit, peterselli, paprikat või tabascot

soola mitte!

soovi korral üks leemekuubik


Toiduained tükeldada, pehmeks keeta ja soovitavalt püreerida.


1.päev

Ainult supp ja võimalikult palju! 1 puuvili (mitte banaan). Joogiks vesi või suhkruta puuviljamahl.


2.päev

Suppi ja keedetud rohelist köögivilja (spargelkapsas, kurk, hapukapsas, salat, suvikõrvits) ilma või ja soolata nii palju kui soovid. Ei sobi herned, oad ja avokaado. Ei puuvilja ega mahla sellel päeval! Õhtul võid sööda ühe suure küpsekartuli koos võiga. Palju vett!


3.päev

Suppi, puuvilja (mitte banaani) ja eelnimetatud köögivilja nii palju kui mahub. Kartulit sellel päeval mitte. Kaalulangus on selleks ajaks 2 – 3 kilo.


4.päev

Suppi, rasvata piima ja maitsestamata jogurtit nii palju kui jõuad. Lisaks 3 banaani.


5.päev

Supp vähemalt kord päevas. 150 – 500 g veiseliha, kana- või kalkun.

päev nr. 6 supp+naturaalne liha( loom) 2-3 tk.

päev nr.7 supp+pruun riis, köögiviljad ja suhkruta puuviljamahl.




Dieet puhastab organismi aktiivselt jääkainetest ning seetõttu peab tervise huvides tingimata jooma ohtrasti vett, eriti alates 5.päevast.


*Kogu dieedi vältel on keelatud leib, alkohol, kõik gaseeritud joogid, kohv ja tee.

*Mahladest sobivad vaid suhkruta mahlad, ka suhkruasendajad ei sobi.

*Pärast dieedi lõppu ei tohi 24 tunni jooksul tarvitada alkoholi.

*Kõhukinnisuse puhul pärast dieedi lõppemist võib süüa linaseemneid või kliisid.

*Rasvapõletamissuppi võib süüa üks kord päevas ka pärast dieedi lõppemist, võttes seda näiteks termosega tööle kaasa.


Postitusi: 347

Postitatud: 12-02-2013 21:02


Teadusuuringud ei kinnita rasva põletava toidu olemasolu.

Müüt: Mõned toidud, nagu greibid, seller ja kapsasupp põletavad rasva.

Tegelikkus: Kahjuks ei ole olemas selliseid toite, mis põletaksid rasva. Mõned toidud, näiteks kofeiini sisaldavad toidud, kiirendavad küll ainevahetust, kuid see mõju on lühiajaline.

Allikas:
Toitumise müüdid. Tervise Arengu Instituut. http://www.toitumine.ee/muudid-toitumise-kohta/ (12.02.2013)
Postitusi: 345

Postitatud: 12-02-2013 21:20


laisk oled ja lisaks sellele naiivne kah!:D
Postitusi: 1689

Postitatud: 12-02-2013 21:22


ma küll ei viitsiks igapäev mingit suppi keeta ja veel vähem seda süüa. Samas päris hea äriidee oleks avada dieedi-supiköök kus k6ik buduaarikad tuleksid suppi ostma et oma rasvast lahti saada ;)
Postitusi: 2099

Postitatud: 13-02-2013 20:53

APPPIIIIAPIIIIIAPPPIIIII


Mis teil viga on kes pistavad oma nina siia kui Sulle need dieedid ja selline jama üldse ei meeldi, milleks on vaja neid kommentaare siia.
Me oleme kõik suured inimesed ja me kõik teame mis tahame nii või naa oma kehaga.
Nii ärritavad need näägutajad
Postitusi: 248

Postitatud: 14-02-2013 14:39


[tsiteeri]

Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Kas te ikka teate, et inimesed ise ka mõtlevad natuke, mida nad teevad..
Jojo effekti ei teki, kui edasi tervislikult ja normaalselt toituda, seda võib kuulda nii mõneltki dieeditajalt..

ja pealegi, kui on tulemas mõni üritus, siis on selline kiire allavõtt väga teretulnud, lisaks see paistab ka välja, mitte ei kajastu ainult kaalul.
Ma olen suhteliselt kindel, et tean väheke rohkem dieedist ja tervislikust eluviisist kui SIna. Mismõttes edasi tervislikult ja normaalselt toituda ? See menüü ei ole ma ei tea kui tervislik. Kui tahad alla saada, siis tulebki toituda pidevalt tervislikult mitte süüa mingit suppi nädala aega jutti. Inimene peab sööma mitmekülgselt ja viis korda päevas. Kui tahad tervislikult elada, siis tuleb mitmekülgselt toituda ja pidevalt LIIKUDA. Enamik dieeditajaid unustab tihti selle viimase ära ja piirab ainult söömist.



No ei ole mõtet nüüd siin närvi ka kohe minna, ma ei väitnudki, et see dieet on tervislik, aga ta mõjub ja tekitab hea enesetunde!
Ma ei ole ärritunud :D :D :D Loomulikult ei saa kedagi keelata dieeti tegemast. Lasku käia kui soovib. Aga mina isiklikult mingil juhul sellist asja ei soovitaks. Ei tea mismoodi dieet nii väga head enesetunnet tekitab, kuid see, et trenn ülihea enestunde tekitab on garanteeritud :) [/tsiteeri]

Dieedi ajal peale mõnda päeva dieeditamist või nö nälgimist hakkab keha ise tootma endorfiine, mis tekivad ka trenni tehes või süües. Olete ju ise ka tähele pannud, et peale söömist on hoopis parem tuju. Tuntakse, et organism on kergem või mida iganes, aga kui ikka hunnikute viisi rämpsu pole varem harjutud sööma, siis see organismi puhtuse efekt võib olla petlik!
< 1 2 3 4 5 6
X