Postitusi: 70

EBAMEELDIV KLIENT

Postitatud: 27-09-2012 14:08

Kui töötad/oled töödanud klienditeeninduse valdkonnas (kokk, ettekandja, juuksur, müüja, ettekandja, küünetehnik JNE) jaga enda kogemust ebameeldiva kliendiga. Teemat alustasin selle tõttu, et juhtusin lugema artiklit ebameeldivatest klienditeenindajatest. Ka klient võib olla ebaviisakas. Enda üks kogemus on järgmine: kui töötasin kokana tuli ettekandja mu juurde ühe tellimusega: mahe püreesupp ilma maitseaineteta. Et soola ja pipart ega midagi ei taha. Okei tegin valmis, maitseaineid ei lisanud. Klient sõi siis supi ära, ütles ettekandjale, et tahab minuga rääkida, kuidas mina ei oska süüa teha. Sõimas siis mu näo täis, et ma ei ole sobilik kokk jne, et mis löga ma tal süüa "käskisin" jne Et teeb ülemusele kaebuse, kui ebaviisakad ja oskamatud me oleme. Eks ma siis vabandasin ja ütlesin, et see püreesupp, mille te kõik ära sõite on maja kulul. Nähvas aint nägemist ja ütles, et tema kunagi sinna enam tagasi ei tule. Supp oli löga ja ikka sõi kõik ära. Ju siis tahtis niisama tasuta süüa saada :p
Postitusi: 31784

Postitatud: 27-09-2012 16:08


Tsiteeritud:

On olnud väga ebameeldivaid kliente. Põhiliselt kellelt olen sõimata saanud on vene rahvusest vanematelt naisterahvastelt. No nad hakkavad lausa meelega karjuma ja sõimama..kui ma mingist vene keelsest sõnast aru ei saa...ja hoia siis alt, kui julged midagi vastu rääkida. Inimesi on igasuguseid, vahest on aga nii toredaid kliente, kes teevad kohe päeva paremaks.
Sellepärast kallid buduaaritarid : naeratage ka kui te kauplusesse astute..teete klienditeenindajate tuju ka röömsamaks
:D:D


Ma sain viimati ühe naise käest kommi:D Ta oli oma ostude üle nii õnnelik ning et teda aitasin ja ütles, et tahab mulle ka midagi anda:D Ja terve päev oli tuju hea
Postitusi: 1874

Postitatud: 27-09-2012 16:15


Tsiteeritud:

Ohjaa, neid ikka on.. Ühtede klientide käest, kes päris tihti käivad, võib alati mingi negatiivse kommentaari saada. Ükskord läksin siis lauda praetaldrikuid ära tooma, kui mees käratab mulle: "See kana oli ikka täiesti tummine ja kuiv, ühesõnaga täis sitt!" Mul oli küll et WAO :O, jätnud siis alles, küsinud uue prae, mingi teistsuguse.. Raha tagasi või mis iganes.. Ma ei usu muidugi kaa et see kana nüüd niiii halb oli.. Samuti olid ühed kliendid... Nad tellisid, sõid ära ja lahkusid viisakalt.. Hiljem tuli kaebekiri ülemustele, et hapukoore-majoneesi kaste oli vanaks läinud, praadidel oli kaste külm.. No ja nii edasi.. Pmst saatsid meile tervisekaitse kaela.. Aga miks ei või kohe teada anda? Lisaks et majoneesi-hapukoore kaste lihtsalt EI lähe vanaks õhtuks, sest see tehakse alati hommikul valmis.. See säilib küll nii kaua, isegi ju söönud.. Aga noh, need vist olidki rohkem sellised inimesed kellele meeldib meelega vinguda. Midagi pole teha sellistega :D
A ja ükspäev oli selline kleint, et soovis salatit ja siis tavalist vett sidruniga (meil on sidruniviilude ja jääga vesi 30 senti) aga ilma jääta.. Panin siis talle ette ja lõin arvutisse juurde 30 senti, kleint küsib et 30 SENTI VÄ, ISSAND SEE TEEB JU 4 KROONI VÕI MIDAGI!!!!!!???!!.. Ma ütlesin, et kahjuks jah..
Miks ma peaks vett tasuta jagama, see ei ole tõesti restoran kus ma töötan.. Kui kõik saaksid tasuta vett, siis kes meil käivet juurde teeks ja mahla ning limonaadi jooks :D Jobud :D


viimane lause jätab küll sinust väga ebaprofessionaalse teenindaja mulje..
Postitusi: 11108

Postitatud: 27-09-2012 16:43


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

On olnud väga ebameeldivaid kliente. Põhiliselt kellelt olen sõimata saanud on vene rahvusest vanematelt naisterahvastelt. No nad hakkavad lausa meelega karjuma ja sõimama..kui ma mingist vene keelsest sõnast aru ei saa...ja hoia siis alt, kui julged midagi vastu rääkida. Inimesi on igasuguseid, vahest on aga nii toredaid kliente, kes teevad kohe päeva paremaks.
Sellepärast kallid buduaaritarid : naeratage ka kui te kauplusesse astute..teete klienditeenindajate tuju ka röömsamaks
:D:D


Ma sain viimati ühe naise käest kommi:D Ta oli oma ostude üle nii õnnelik ning et teda aitasin ja ütles, et tahab mulle ka midagi anda:D Ja terve päev oli tuju hea



Mulle tõi jõulude ajal üks vana tädi piparkooke enda tehtud:P see oli armas ja oli ka terve päev rõõmus tuju:P

aga sul oli ilmselt see mingi imelik kommitädi:D:D
Postitusi: 31784

Postitatud: 27-09-2012 16:52


Miks ta imelik oli?:D Et tal oli tuju hea ja tahtis mulle ka midagi hea teeninduse eest anda v:D
Postitusi: 545

Postitatud: 27-09-2012 17:52


Oh, mul on ikka juhtunud neid ebameeldivaid kliente, kes tulevad ilmselt oma halba tuju klienditeenindaja peal välja elama.

Küll on häda, et mingi kindel toode on otsa saanud, siis saad sina vastu päid ja jalgu, aga ega selle tõttu ma seda asja kuskilt tagataskust välja võtta ei saa. Kui ikka on otsa saanud, siis on otsas! :D

Okei, see, et valed hinnad juhtuvad toodetel olema, on igas kaupluses ette tulnud. Aga ega tavainimesed ilmselt jah ei tea, et osades poodides on selline süsteem, et kui sama keti suurem pood muudab endal mingeid hindasid, siis lööb see teistel poodidel kõik sassi ja kohe ei pruugi ju teada sellest muutusest midagi.
Tihti on tegelikult ka nii, et inimesed ise vaatavad valesid hindasid ega süvene üldse. Tean seda, kuna olen ise ka vahel selline idioot olnud. :D

Nii, nüüd paar päeva tagasi oli mu õhtu viimane klient vist mingi hullumeelne. Ausõna.. Ta tuli 5 minutit enne poe sulgemist ja küsis sisse astudes kohe, kus siidrid asuvad. Ma veel ilusti suunasin, et seal täitsa taga. Õlled ju paistsid. Siis tema tuleb tagasi kahe suure siidriga ja küsib, et kas teil rohkem polegi neid. Ma vastasin, et kuna ma ise pole päeva jooksul kauba välja panemisega tegelenud ei tea konkreetselt öelda. Vahetusevanem ka lõpuks läks ise vaatam, samal ajal noormees ütleb, et suva sellega, tal pole aega. Ma ise mõtlesin, et tegelt ei saa ju olla, et meil siidrid otsas, kaup tuli tol päeval. Ühesõnaga, ütlesin talle veel, et aga muidu seal samas peaks siidreid olema, kus te need kaks võtsite. Tema pani vastu hästi irooniliselt: "See on sama, mis öelda, et kõik maailma linnad on teineteisele lähedal, mine ja vaata." Mul oli tol hetkel küll, et midaaaaaaaaaaaaaaaa asja??????

Ilmselt ei tasu kedagi enam üritada aidata.
Postitusi: 716

Postitatud: 27-09-2012 18:03


Eks osad käivadki sellepärast väljas, et end välja elada kellegi peal. Täiesti lambi põhjuse peal kriiskavad ja teevad nägusi nagu ise oleksid väga ülalpeetud.
Postitusi: 6833

Postitatud: 27-09-2012 18:19


No jõulude ajal pakkeletis on ikka juhtumeid olnud, no tavaliselt on inimesed rahul pakkimisviisidega või kui tahavad, et midagi teisiti oleks, siis väljendavad seda viisakalt. Igatahes mul oli siis selline juhtum, et naine lasi mingit suure nuku karpi pakkida, küsin siis, et kas soovite sellist suurt tutti peale, mida on võimalik kortsupaberist teha, vastuseks tuli jah. Valmis sain, siis sain vastuseks, et mis närakas tutt see veel on, kusjuures eelnevad inimesed oli kõik vägagi rahul sellise tutiga. No võtsin siis pealt lahti, et teen teisel viisil tuti, et äkki on siis sellisega rahul. Aga nii kui oli selle tuti lahti saanud, siis krabas mul kortupaberi otsad, millega tutti tehakse käest ära ja hakkas ise pusserdama, no lasin tal siis rahulikult tegutseda, ülesmus ütles ka mulle, et las mässab siis ise. Selle aja sees jõudsin mitmete teiste klientide pakid ära pakkida, kui tema oma käkerdise valmis sai, mis nägi tõsiselt kohutav välja. Lisaks tänu sellele, et tal oli pikad geelküüned, suutis ta mingeid kriipsukesi paberile nendega tõmmata, nii et see pakk enam sugugi nii esinduslik välja ei näinud.

Samas samal päeval pakkisin veel ühe mehe pakki, eks jättis mulle umbes 10 mandariini, mis paki sisse ei mahtunud :D Nii, et vahel panegi mõtlema, et miks osad inimesed peavad sellised vingatsid olema.
Postitusi: 1945

Postitatud: 27-09-2012 21:21


Olen ripsme- ja küünetehnik. Ebameeldivaid kogemusi tuleb ikka ette, inimesed on lihtsalt erinevad. Mõni teeskleb raha koti kadumist peale teenuse saamist, ning siis lubades maksta kohe kodus ülekandega.. ohjah siiamaani võin oma rahast und näha.

Kõige rohkem ajavad närvi kliendid, kes panevad aja kinni ja siis ei suvatse teatadagi, et ei ilmu kohale.
Postitusi: 29489

Postitatud: 28-09-2012 09:19


Tsiteeritud:


Kui minna välja sööma ja pole kiirtoidukoht, siis tuleb arvestada 20 minuti ooteajaga. Võidki nii öelda. Ise küsin kaugel asjad on, kui 30 minutit möödas on.


Tsiteeritud:

A sa arvad et saad kiiremini kätte kui küsid, kaugel on? :P
Noh muidugi kui sul kiire on siis saad öelda et paki juba kaasa ära..


Asi on selles, et mul on kogemusi, kui mu toit lihtsalt unustatakse kuskile kapi nurga peale :D
Postitusi: 11108

Postitatud: 28-09-2012 09:22


Tsiteeritud:

Miks ta imelik oli?:D Et tal oli tuju hea ja tahtis mulle ka midagi hea teeninduse eest anda v:D




tegelt oli raudselt mingi vanamees, kellele tegid silma ja ta osutus kommionuks:D
X