Postitusi: 177

Hinded

Postitatud: 15-11-2012 17:37

Kas nõustud pildil väljendatuga?

Kes on tegelikult halbades hinnetes süüdi: õpilane, õpetaja või hoopis lapsevanem?
Postitusi: 5520

Postitatud: 15-11-2012 18:31


Tsiteeritud:



Alati ei saa vanemaid ka süüdistada. Selles suhtes, et iga inimese haridustase on iga inimese enda teha, ega ema ju lapse eest ei õpi.
ema saab last kasvatada nii, et ta õpiks
Postitusi: 368

Postitatud: 15-11-2012 18:39


[/tsiteeri] ema saab last kasvatada nii, et ta õpiks[/tsiteeri]

Tõsti, kuid kui lapsel puudub tahtejõud ise midagi saavutada, ei saa vanem teda selleks sundida ju.
Postitusi: 6505

Postitatud: 15-11-2012 18:48


Tsiteeritud:


Tõsti, kuid kui lapsel puudub tahtejõud ise midagi saavutada, ei saa vanem teda selleks sundida ju.


Mjaa, aga eks seda tahtejõudu saab ka tekitada, kui motiveerivad vanemad ees. Lapsega juba väiksest peale palju tegelevad, suunavad pigem õpetlikke lastesaateid-filme vaatama, viivad teatrisse, tekitavad lugemissoovi, näitavad neile mingei arendavaid arvutimänge jms.


Või kui laps ikka ei taha õppida, siis lihtne:
kui häid hindeid ei tule, piiratakse arvutikasutamist päevas veerand tunnile. See on alles tragöödia ja küll õppima sunnib see :p
Postitusi: 5036

Postitatud: 15-11-2012 18:51


Kogemuste pohjal ytleksin et opetaja feilib kui opilased ei saa haid tulemusi!
Postitusi: 2373

Postitatud: 15-11-2012 18:57


Mul oli põhikoolis üks klassiõde, kellel algklassidest saati tegi ema (või siis meiega samas klassis käiv vend) koduseid töid ära. Mitte lihtsalt aitas, vaid tegigi reaalselt ära. Sedasi kuskil kaheksanda klassini vist. Üheksandas klassis ja gümnaasiuis tal õpitulemused tõsiselt langesid, kui hakkas ise oma asju tegema. Selles süüdistaks küll juba vanemaid..
Postitusi: 9380

Postitatud: 15-11-2012 19:05


Tsiteeritud:

Kogemuste pohjal ytleksin et opetaja feilib kui opilased ei saa haid tulemusi!


Sinu puhul oli nii?
Postitusi: 14226

Postitatud: 15-11-2012 19:22


Ja samas näiteks on õpetajal ka oma osa täita, päris ilma õpetajata ei saa või ütleme siis, stabiilse õpetajata. Meil oli põhikoolis nii, et mata õpetajal oli terviserike ja ta ei õpetanud meid enam, uut ei leitud - jagati ära täiesti suvaliste inimeste vahel see aine ja väga sage oli olukord, kus esmaspäeval mata tunnis õps ütles, et lahendage tehet niimoodi ja teistmoodi on halb. Kolmapäeval oli aga teine "õpetaja", kes seletas - lahendage tehet naa, niipidi on halb. Sageli anti suvalt ülesanded lahendada, selgitustöö oli täiesti puudulik, kunagi ei teadnud, mis järgmises mata tunnis juhtuma hakkab.

Mis siis sai? Pool meie klassist kukkus tasemeeksamist läbi, ühtegi 4 või 5 ei olnud - kõik olid kahed või kolmed. Mina nägin tõesti vaeva, võtsin veel lisatunde ka - jäi neljast mõned punktid puudu ja olin klassi parimate seas. Samas väga paljud samal aastal seda tasemeeksamit teinud inimesed väitsid, et see oli suht kerge.

Niisiis, selleks et põhikoolis matat iseseisvalt õppida, peab ikka eriline aju ja tahtejõud olema. Kui tervel klassil niimoodi läks, arvestades et mõned, nt mina, ei puudunud ega viilinud - siis kas asi on ikka vanemates või õpilastes?

Nii, sellega ma tahtsin öelda, et igasuguseid äärmuslikke olukordi on, aga oluline on siiski, et kõik oleks tasakaalus.
Postitusi: 4317

Postitatud: 16-11-2012 20:49


Õpilane siiski on oma halbades hinnetes süüdi, ega õpetaja ja vanemad tema eest ei õpi.
Postitusi: 1616

Postitatud: 16-11-2012 20:56


Mis kuradi õpetaja süü, kui samaaegselt suudab teine õpilane sama asja eest viie välja pingutada.
Postitusi: 1651

Postitatud: 16-11-2012 21:04


ma lihtsalt üldse ei salli neid vanemaid, kes õpetajaid terroriseerivad, arvates, et nende laps on kukununnu. laps ise istub tundide ajal netis ja midagi kaasa ei tee. kes siis süüdi on?
meie koolis on üks õpetaja, kelle üle väga paljud kaebavad ning kellega tihti jamasid on. endale see õpetaja meeldib väga, pole kunagi aru saanud tema hateritest.
X