Postitusi: 1559

Aliexpress

Postitatud: 23-11-2012 19:31

kas keegi on tellinud sellelt lehelt?
kuidas kaup on? kaua kohale tuli?

http://www.aliexpress.com/

Postitatud: 01-09-2017 13:56

Aliexpress on nüüd Facebook-is - AliExpress-Europe


Palju korda tellisime. Siit saab leida palju huvitavaid asju :
https://www.facebook.com/AliExpress-Europe-Best-choice-best-price-and-the-best-quality-124699151510857/


Tsiteeritud:

Olen tellinud mitmeid kordi ja alati on kaup kohale jõudnud.Kaks-kolm nädalat.Kaup on olnud alati korralikult pakitud.

Postitatud: 01-09-2017 13:57

Aliexpress on nüüd Facebook-is - AliExpress-Europe


Aliexpress on nüüd Facebook-is - AliExpress-Europe
Palju korda tellisime. Siit saab leida palju huvitavaid asju : https://www.facebook.com/AliExpress-Europe-Best-choice-best-price-and-the-best-quality-124699151510857/
Postitusi: 177

Postitatud: 12-09-2017 20:55


Hetkel kemplen nendega just - no ausalt, põlegu nad põrgus kogu oma ettevõttega. Tellisin kokku kahe tellimusega 3 aktiivsusmonitori, esimese tellimusega tulnud 2tk töötavad okeilt, kolmas on aga defktne, aku kestab ca 10h. Long story short - müüja püüdis poolt summast tagastada, aga ma ei olenud nõus, seega sai asi edasi kaevatud. Küsisin kogu raha tagasi, aga nii et ei saada kaupa tagasi, sest selgus et neile tagasi saatmine ületab toote enda hinna. Nad on seal kavalad ka - neil ei ole ala info küsimiseks meili, pead live chatis seal mingi konsultandiga rääkima, iga kord satud eri inimese otsa ja iga kuradima kord räägi oma jutt uuesti.
Hetkel tegi AE otsuse, et mulle ei kuulu kogu raha tagastamisele, kui soovin üldse mingit raha, siis saan nõustuda müüja esialgse pakkumisega. Selle peale aga esitasin veel omakorda appeali ja miks? AE nõudis ise sinna dispute'i asjasse sekkudes, et ma saadaks neile video, mis tõendaks tootel vea olemasolu. Paganama kuuele eri konsultandile sai kirjutatud, et saate aru - ei ole võimalik seda asja 10h filmida, saan saata pildid, sest kellal on ju kuupäev ka peal näha, lisaks on ju pildil kellaaeg ka muutunud, pildil saab ka uurida millal see tehtud on. Ja isegi ei vaevutud selgitama, miks pildid pole aktsepteeritav variant. Seega, kui veab, saad hea kauba, kui ei vea, siis arvesta võimaliku samasuguse asjade käiguga. Vaatan, mis viimase appeali peale vastatakse, aga plaanin uurida tarbijakaitsest asja, mis nemad selle asja peale ütlevad. Seda olen ka varem kuulnud, et kui AE-st on vaja raha tagasi saada, siis võib üsna keeruliseks ja pikaks asi venida. Ja kui siin eespool keegi kommenteeris, et enamasti asutakse ostja poolele, siis enda kogemusele tuginedes vaidleks vastu - ei ole üldse kliendisõbralik teenindus seal. Chattides vastavad küll ilusti jne, aga see on selline tüüpiline inglaslik võltslikkus. Viimane kord ilmselt, kui sealt tellin. Summa ei ole kuigi suur, mida sealt tagasi soovin saada, kuid praeguseks on asi natukene juba põhimõttes. Eks näis kaugele see põhimõtteline asjade ajamine mind viib.
Postitusi: 8318

Postitatud: 13-09-2017 16:14


Olen paar korda tellinud, ja väga rahul. Saabus max 2 nädalat.
Postitusi: 4

Postitatud: 10-01-2018 06:03


Aliexpress klientide ülevaateid - http://aliexpress.com
Postitusi: 517

Postitatud: 10-01-2018 10:05


uitasin seal ringi...minu jaoks mitte midagi tarka.
Postitusi: 14889

Postitatud: 12-01-2018 01:21


Tsiteeritud:

Hetkel kemplen nendega just - no ausalt, põlegu nad põrgus kogu oma ettevõttega. Tellisin kokku kahe tellimusega 3 aktiivsusmonitori, esimese tellimusega tulnud 2tk töötavad okeilt, kolmas on aga defktne, aku kestab ca 10h. Long story short - müüja püüdis poolt summast tagastada, aga ma ei olenud nõus, seega sai asi edasi kaevatud. Küsisin kogu raha tagasi, aga nii et ei saada kaupa tagasi, sest selgus et neile tagasi saatmine ületab toote enda hinna. Nad on seal kavalad ka - neil ei ole ala info küsimiseks meili, pead live chatis seal mingi konsultandiga rääkima, iga kord satud eri inimese otsa ja iga kuradima kord räägi oma jutt uuesti.
Hetkel tegi AE otsuse, et mulle ei kuulu kogu raha tagastamisele, kui soovin üldse mingit raha, siis saan nõustuda müüja esialgse pakkumisega. Selle peale aga esitasin veel omakorda appeali ja miks? AE nõudis ise sinna dispute'i asjasse sekkudes, et ma saadaks neile video, mis tõendaks tootel vea olemasolu. Paganama kuuele eri konsultandile sai kirjutatud, et saate aru - ei ole võimalik seda asja 10h filmida, saan saata pildid, sest kellal on ju kuupäev ka peal näha, lisaks on ju pildil kellaaeg ka muutunud, pildil saab ka uurida millal see tehtud on. Ja isegi ei vaevutud selgitama, miks pildid pole aktsepteeritav variant. Seega, kui veab, saad hea kauba, kui ei vea, siis arvesta võimaliku samasuguse asjade käiguga. Vaatan, mis viimase appeali peale vastatakse, aga plaanin uurida tarbijakaitsest asja, mis nemad selle asja peale ütlevad. Seda olen ka varem kuulnud, et kui AE-st on vaja raha tagasi saada, siis võib üsna keeruliseks ja pikaks asi venida. Ja kui siin eespool keegi kommenteeris, et enamasti asutakse ostja poolele, siis enda kogemusele tuginedes vaidleks vastu - ei ole üldse kliendisõbralik teenindus seal. Chattides vastavad küll ilusti jne, aga see on selline tüüpiline inglaslik võltslikkus. Viimane kord ilmselt, kui sealt tellin. Summa ei ole kuigi suur, mida sealt tagasi soovin saada, kuid praeguseks on asi natukene juba põhimõttes. Eks näis kaugele see põhimõtteline asjade ajamine mind viib.


olen kaks korda pidanud ka nendega seal chattima, tundub, et tegu oleks nagu robotitega hoopis, sest laused täpselt samasugused ja lubavad küll, et oo, oled nii hea klient ja hakkame kohe tegelema, aga reaalsuses ei saa isegi probleemi olemusest aru.
Postitusi: 23556

Postitatud: 14-01-2018 11:40


ei ole tellinud
Postitusi: 6840

Postitatud: 14-01-2018 16:44


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Hetkel kemplen nendega just - no ausalt, põlegu nad põrgus kogu oma ettevõttega. Tellisin kokku kahe tellimusega 3 aktiivsusmonitori, esimese tellimusega tulnud 2tk töötavad okeilt, kolmas on aga defktne, aku kestab ca 10h. Long story short - müüja püüdis poolt summast tagastada, aga ma ei olenud nõus, seega sai asi edasi kaevatud. Küsisin kogu raha tagasi, aga nii et ei saada kaupa tagasi, sest selgus et neile tagasi saatmine ületab toote enda hinna. Nad on seal kavalad ka - neil ei ole ala info küsimiseks meili, pead live chatis seal mingi konsultandiga rääkima, iga kord satud eri inimese otsa ja iga kuradima kord räägi oma jutt uuesti.
Hetkel tegi AE otsuse, et mulle ei kuulu kogu raha tagastamisele, kui soovin üldse mingit raha, siis saan nõustuda müüja esialgse pakkumisega. Selle peale aga esitasin veel omakorda appeali ja miks? AE nõudis ise sinna dispute'i asjasse sekkudes, et ma saadaks neile video, mis tõendaks tootel vea olemasolu. Paganama kuuele eri konsultandile sai kirjutatud, et saate aru - ei ole võimalik seda asja 10h filmida, saan saata pildid, sest kellal on ju kuupäev ka peal näha, lisaks on ju pildil kellaaeg ka muutunud, pildil saab ka uurida millal see tehtud on. Ja isegi ei vaevutud selgitama, miks pildid pole aktsepteeritav variant. Seega, kui veab, saad hea kauba, kui ei vea, siis arvesta võimaliku samasuguse asjade käiguga. Vaatan, mis viimase appeali peale vastatakse, aga plaanin uurida tarbijakaitsest asja, mis nemad selle asja peale ütlevad. Seda olen ka varem kuulnud, et kui AE-st on vaja raha tagasi saada, siis võib üsna keeruliseks ja pikaks asi venida. Ja kui siin eespool keegi kommenteeris, et enamasti asutakse ostja poolele, siis enda kogemusele tuginedes vaidleks vastu - ei ole üldse kliendisõbralik teenindus seal. Chattides vastavad küll ilusti jne, aga see on selline tüüpiline inglaslik võltslikkus. Viimane kord ilmselt, kui sealt tellin. Summa ei ole kuigi suur, mida sealt tagasi soovin saada, kuid praeguseks on asi natukene juba põhimõttes. Eks näis kaugele see põhimõtteline asjade ajamine mind viib.


olen kaks korda pidanud ka nendega seal chattima, tundub, et tegu oleks nagu robotitega hoopis, sest laused täpselt samasugused ja lubavad küll, et oo, oled nii hea klient ja hakkame kohe tegelema, aga reaalsuses ei saa isegi probleemi olemusest aru.


Mis summadest jutt käib?
Postitusi: 14889

Postitatud: 14-01-2018 17:37


Esimesel juhul isegi ei mäleta summat, teisel juhul saadeti defektne kott, mis maksis 24 EUR. Väike summa, aga asi on siiski põhimõttes. Algselt kirjutasin müüjale, kes ka ei saanud midagi aru, siis avasin dispute’i, kus tulemuseks oli see, et saadan tagasi. Ütlesin kohe, et ei viitsi jamada, sest postikulud tuleb siis ise tasuda, lisaks olin puhkusel ja see aeg vaikselt täis tiksumas juba. Chattisin kokku seal mitme erineva inimesega aga lõpuks lahendust ei saanudki. Nõudsin tagasi 50%, sest minu arvates ei ole õiglane, et müüja saadab mingi katkise eseme ja siis ise pean veel peale maksma, et lahti saaks sellest. Sinnapaika see lõpuks jäigi.
X