Postitusi: 83

Klienditeenindajad ja kliendid.

Postitatud: 15-01-2013 15:30

Kuidas on teie kogemus klienditeenindamis vallas klienditeenindajana või kliendina,eriti just restoranides? Kas üldpilt on positiivne või negatiivne? Kas Eestlaste lauakombed on paigas või meenutab nende pärastine laga sigalat ? Teadagi on eestlaste magustoit teine eestlane. Ja seda situatsiooni saab palju näha just klienditeenindajate ja klientide vahel. Ma leian ,et ükskõik kummal pool sa oled, klienditeenindaja või klient, tuleks säilitada võimalikult palju rahu ja olla viisakas. Minu jaoks on üldpilt lausa kurb...vahel võiks isegi öelda, et eestlasest klient tekitab stressi ja Sa lausa kardad neid ,kui nad tulevad.
Postitusi: 83

Postitatud: 15-01-2013 16:09


See on muidugi väga õige ,et parem lahku oma töölt ,kui hakkad oma mingisugust pahatuju kliendi peale välja elama.

Ja ega jah klienditeenindaja töö ei sobigi kõigile inimestele. Nõustun ka sellega ,et ikka mingi väljaõpe võiks olla. Ja muidugi sobivus.
Postitusi: 10165

Postitatud: 15-01-2013 16:12


Tsiteeritud:

See on muidugi väga õige ,et parem lahku oma töölt ,kui hakkad oma mingisugust pahatuju kliendi peale välja elama.


Kui roosasid prille peab kandma, et selles väljaütlemises reaalset elu näha?
Postitusi: 3692

Postitatud: 15-01-2013 16:17


Tsiteeritud:

See on muidugi väga õige ,et parem lahku oma töölt ,kui hakkad oma mingisugust pahatuju kliendi peale välja elama.

Ja ega jah klienditeenindaja töö ei sobigi kõigile inimestele. Nõustun ka sellega ,et ikka mingi väljaõpe võiks olla. Ja muidugi sobivus.


Palk kallikene, palk. Miinimum palk enamus inimesi ei motiveeri täisteenindust pakkuma kuskil Maxima kaupluses. Selge see. Ja need, kes kliente 5+ teenindavad palgast hoolimata, no neid on ikka käputäis. Aga poode on meil palju.
Postitusi: 83

Postitatud: 15-01-2013 16:19


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

See on muidugi väga õige ,et parem lahku oma töölt ,kui hakkad oma mingisugust pahatuju kliendi peale välja elama.


Kui roosasid prille peab kandma, et selles väljaütlemises reaalset elu näha?


See polegi tegelikult reaalsus.Kõik me tahame endale tööd, et me saaks elada... Isegi kui ei sobita sellele alale. Sellega tuleb lihtsalt leppida ja arusaajam olla. Mu eelnev lause oli kohtatu ja mõtlematu.
Postitusi: 83

Postitatud: 15-01-2013 16:22


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

See on muidugi väga õige ,et parem lahku oma töölt ,kui hakkad oma mingisugust pahatuju kliendi peale välja elama.

Ja ega jah klienditeenindaja töö ei sobigi kõigile inimestele. Nõustun ka sellega ,et ikka mingi väljaõpe võiks olla. Ja muidugi sobivus.


Palk kallikene, palk. Miinimum palk enamus inimesi ei motiveeri täisteenindust pakkuma kuskil Maxima kaupluses. Selge see. Ja need, kes kliente 5+ teenindavad palgast hoolimata, no neid on ikka käputäis. Aga poode on meil palju.



Jah...ka muidugi need palgad... Ka see mõjub. Väike palk tõesti suurt ei motiveeri...
Ret
Postitusi: 2168

Postitatud: 15-01-2013 16:25


Oleneb ikka restoranist. Kallis restoranis käib üldjuhul ka viisakas klientuur.
Postitusi: 31784

Postitatud: 15-01-2013 16:27


Väike palk ei ole põhjenduseks sellele, et teenindaja võiks ebaviisakas olla. Teisi teenindades tuleb siiski viisakaks jääda ja head teenindust pakkuda.
Postitusi: 29489

Postitatud: 15-01-2013 16:28


Ise olen alati viisakas ja eeldan, et klienditeenindus on ka vähemalt keskmisel tasemel. Et ei jokutata, sigatseta ja üritatakse pakkuda võimalikult kiiret ja korrektset teenindust. Vahest olen kohanud silmnähtavalt väsinud ja õnnetuid kassapidajaid, siis ütlen ikka ilusti tere ja aitäh ja soovin veel ilusat päeva/õhtut kah otsa.
Postitusi: 83

Postitatud: 15-01-2013 16:31


Tsiteeritud:

Väike palk ei ole põhjenduseks sellele, et teenindaja võiks ebaviisakas olla. Teisi teenindades tuleb siiski viisakaks jääda ja head teenindust pakkuda.


See ei olegi mingi põhjendus vaid fakt teenindajate seisukohalt. Viisakus ja hea teenindus võiks ju nagunii olla. Sama võiks ka öelda klientide kohta, et üks haritud inimene ikka käitub viisakalt, mitte ei nõua ja alanda klienditeenindajat kohe kiuslikult.
Postitusi: 510

Postitatud: 15-01-2013 16:35


oleneb kohast, kus ikka jälgitakse kuidas teenindaja töötab.
Kliendid üldjuhul, midagi head ei kipu ütlema,aga kui on halb tuju või midagi viltu siis tuleb sealt ikka korralikult
X