Postitusi: 83

Klienditeenindajad ja kliendid.

Postitatud: 15-01-2013 15:30

Kuidas on teie kogemus klienditeenindamis vallas klienditeenindajana või kliendina,eriti just restoranides? Kas üldpilt on positiivne või negatiivne? Kas Eestlaste lauakombed on paigas või meenutab nende pärastine laga sigalat ? Teadagi on eestlaste magustoit teine eestlane. Ja seda situatsiooni saab palju näha just klienditeenindajate ja klientide vahel. Ma leian ,et ükskõik kummal pool sa oled, klienditeenindaja või klient, tuleks säilitada võimalikult palju rahu ja olla viisakas. Minu jaoks on üldpilt lausa kurb...vahel võiks isegi öelda, et eestlasest klient tekitab stressi ja Sa lausa kardad neid ,kui nad tulevad.
Postitusi: 10165

Postitatud: 15-01-2013 16:35


Tsiteeritud:

Väike palk ei ole põhjenduseks sellele, et teenindaja võiks ebaviisakas olla. Teisi teenindades tuleb siiski viisakaks jääda ja head teenindust pakkuda.


Tõsi, väike palk ei ole. Aga pretensioonikas tibuemme, kes inimese eelnevalt muru alla tampinud, on. Muidugi, see juhtus ilmselt 10 minutit enne seda kui Sina uksest sisse astusid. (Chill, et pidanud konkreetselt Sinu isikut silmas)

Tahtsin eelnevaga öelda lihtsalt seda, et kohati on väga raske head nägu ette manada. Nii oblivious ei maksa ka kliendina olla, et teenindajat kohe halvas teeninduses süüdistama hakata kui ta naeratust näole manada ei suuda või suures tellimuste virrvarris esimese korraga Su veiniklaasi lauda tuua unustab. Kõigil meil on paremaid ja halvemaid päevi.

Postitusi: 31784

Postitatud: 15-01-2013 16:41


Saan sellest täiesti aru. Üks asi ongi see, kas inimene vihkab oma tööd ja on si** teenindaja ja teine asi on see, kui on raske päev lihtsalt. Pidasin oma jutuga silmas esimest varianti.

On endalgi hetki/päevi olnud, kui tahaks kõik inimesed ära kägistada, kuid ma suudan sellest üle olla.
Postitusi: 24008

Postitatud: 15-01-2013 16:49


Ma ei mäletagi, et Eestis oleks kuskil maru kehv teenindus olnud.
Itaalias aga tõesti oli ühes toidukohas tase mutt. Pmst enne kui tellima hakkasime, juba sõimas näod täis, et me tema poole inglise keeles pöördusime :D
Samas härrased lõid mu elukaaslasele patsu, et jube tegija vend, et selline naine, olgugi et mul oli meetrine paak ees
Postitusi: 1530

Postitatud: 15-01-2013 17:11


Tallinnas on söögikohte, kus ma saan eranditult IGA KORD väga halva teeninduse osaliseks... ma käin juba nimme teatud kohtades söömas, et näha, kas asi on paranenud või ei.

Olen ka ise klienditeenindajana töötanud ning leian, et ei ole raske klientidele naeratada ja sõbralikul toonil kõneleda, olgu see päev nii raske kui tahes.
Postitusi: 3156

Postitatud: 15-01-2013 17:14


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

mitte mingid suvalised töllakad tänavalt


Suvalised töllakad peavad ka kuskilt alustama, eksole.


õige, aga heades restoranis tehakse väljaõpe... st teenindajad teavad, kuidas kliendi poole pöörduda, kellega enne kõneleda, kuidas teenindada. neil ei juhtu selliseid apse, mida eelnevalt kirjeldasin...
Postitusi: 2373

Postitatud: 15-01-2013 17:26


Olen ka igasuguste klienditeenindajate otsa sattunud ja ka kõrvalt teisi kliente näinud. Väikest palka oma käitmise põhjuseks tuua on tobe. Samas ma arvan, et klienditeenindaja ei pea silmad maas kuulama, kui mingi ennasttäis klient teda maatasa materdab. Muidugi on tal õigus midagi vastu öelda. Respect neile, kes seda viisakaks jäädes suudavad teha. Tuli just meelde, kui eelmine kuu ootasin mäkis järjekorras ja üks väga viisaka väljanägemisega meesterahvas oli meie ees. Tellis oma asjad ära ja siis küsis, et kaua läheb. Kuna sel hetkel oli kohutavalt palju rahvast seal, siis teenindaja ütles, et kuskil 10-15 minutit. Vabandas ka veel, et nii kaua läheb. Mees aga kukkus kohe räuskama, et kas ma saan siis raha tagasi või??? Neiu ei saanud aru kohe, et mis mõttes nagu. Mees siis kõva häälega, et Ameerikas saab McDonaldsis raha tagasi kui peab üle 5 minuti ootama. Teenindaja siis viisakalt küsis, et äkki ta kutsub juhataja, kui mingi probleem on. Tüüp torises midagi nina alla ja läks lauda ootama.. Tõesti ei saanud aru, et no milleks nii väiksest asjast probleemi tekitada. Nägi ju isegi, et väga palju rahvast on seal..
Postitusi: 3692

Postitatud: 15-01-2013 17:31


Tsiteeritud:

Olen ka igasuguste klienditeenindajate otsa sattunud ja ka kõrvalt teisi kliente näinud. Väikest palka oma käitmise põhjuseks tuua on tobe. Samas ma arvan, et klienditeenindaja ei pea silmad maas kuulama, kui mingi ennasttäis klient teda maatasa materdab. Muidugi on tal õigus midagi vastu öelda. Respect neile, kes seda viisakaks jäädes suudavad teha. Tuli just meelde, kui eelmine kuu ootasin mäkis järjekorras ja üks väga viisaka väljanägemisega meesterahvas oli meie ees. Tellis oma asjad ära ja siis küsis, et kaua läheb. Kuna sel hetkel oli kohutavalt palju rahvast seal, siis teenindaja ütles, et kuskil 10-15 minutit. Vabandas ka veel, et nii kaua läheb. Mees aga kukkus kohe räuskama, et kas ma saan siis raha tagasi või??? Neiu ei saanud aru kohe, et mis mõttes nagu. Mees siis kõva häälega, et Ameerikas saab McDonaldsis raha tagasi kui peab üle 5 minuti ootama. Teenindaja siis viisakalt küsis, et äkki ta kutsub juhataja, kui mingi probleem on. Tüüp torises midagi nina alla ja läks lauda ootama.. Tõesti ei saanud aru, et no milleks nii väiksest asjast probleemi tekitada. Nägi ju isegi, et väga palju rahvast on seal..


Tüübil oli sitt päev ja kõige parem on ju end teenindaja peal välja elada. Mina kahjuks olen selline, kes sellised räuskamised võtab südamesse ja pärast terve päev otsa nii halb olla.
Postitusi: 2373

Postitatud: 15-01-2013 17:41


Tsiteeritud:



Tüübil oli sitt päev ja kõige parem on ju end teenindaja peal välja elada. Mina kahjuks olen selline, kes sellised räuskamised võtab südamesse ja pärast terve päev otsa nii halb olla.

See neiu jäi ka suhteliselt jahmunud näoga vaatama. Aga nojah.. Eks see töö vajab kohati päris tugevat närvi.
Postitusi: 209

Postitatud: 15-01-2013 17:49


Ettekandja pole minuarust eriti õige töö..
Postitusi: 24434

Postitatud: 15-01-2013 19:12


On nii klientide kui klienditeenindajate seas matse.
X