Postitusi: 83

Klienditeenindajad ja kliendid.

Postitatud: 15-01-2013 15:30

Kuidas on teie kogemus klienditeenindamis vallas klienditeenindajana või kliendina,eriti just restoranides? Kas üldpilt on positiivne või negatiivne? Kas Eestlaste lauakombed on paigas või meenutab nende pärastine laga sigalat ? Teadagi on eestlaste magustoit teine eestlane. Ja seda situatsiooni saab palju näha just klienditeenindajate ja klientide vahel. Ma leian ,et ükskõik kummal pool sa oled, klienditeenindaja või klient, tuleks säilitada võimalikult palju rahu ja olla viisakas. Minu jaoks on üldpilt lausa kurb...vahel võiks isegi öelda, et eestlasest klient tekitab stressi ja Sa lausa kardad neid ,kui nad tulevad.
Postitusi: 3692

Postitatud: 16-01-2013 15:20


Tsiteeritud:

Üldine pilt on minu arvates niru ja seda seetõttu, et inimesed, keda võetakse teenindajana tööle, ei ole saanud selleks korralikku (kui üldse) koolitust ja ei tea, mida see endast kujutab. Ma ei ütle, et ma ise spetsialist oleks (kaugel sellest).
Arvatakse, et klienditeenindusega saab igaüks hakkama, aga ega ikka ei saa küll. Minu arvates on viga, mis tehakse, selles, et ei valita õigeid ja väljaõpet saanud inimesi, kes oma tööd armastaks, vaid suvalisi jorsse, kes loivavad kliendi juurde torssis näoga.

Minu halb kogemus oli Tartus Edeni keskuse II korruse kohvik/sööklas, kus tahtsin lisaks söögile ka tassike lattet. Iseteenindus oli ning võtsin kohvitassi ja vajutasin kohvimasinal nuppu. Kui piim hakkas tassi tulema, siis nägin A5 mõõdus silti, et lattet peab tegema morsi/veeklaasi. Kuna oli juba hilja, siis kogu latte valgus üle kohvitassi ja masinale. Ärritusin, kuna seda silti oli mul raske näha seal, kus tassi sai valida. Kutsusin teenindaja ja näitasin, et selline lugu ja latte läks üle tassi ja ei näinud silti viitega klaasidele. Et palun puhastage masin ära ja ma soovin uut lattet. Teenindaja aga kõndis sõnagi lausumata minema. Ma jäin ootama, et mis saab. Tüdruk läks kööki, istus maha ja hakkas kokaga lobisema. Ma siis hõikasin üle leti: "Kas te puhastate masina ära?", mispeale sain vastuse: "Eks ma hiljem tõmban lapiga üle". Kuna mul oli veel toitu vaja tellida, siis läks pisut aega mööda, kuni jõudsin kassasse maksma, kus siis see sama tüdruk oli. Küsisin: "Ega see latte mulle arvele ei lähe või kas ma saan uue latte ja maksan 1 eest, sest tõepoolest silti polnud näha". Mispeale sain vastuseks: "Latte läheb arvele ja kui soovite uut, siis maksate 2 eest". Küsisin: "Kas te teete nalja?". Teenindaja toksis aga arvele ridu ja vastas: Ei, võtsite latte ja oma viga kui ei näinud silti, sest tegelikult läks masinast tassike kaduma". Vot selline asi ajab mind närvi ja ma ei astu sinna kohvikusse enam vabatahtlikult. Väike asi tegelikult, aga nõme suhtumine ja lihtsalt selle pisikese probleemi pärast kaotasid nad kliendi, kes oleks edaspidi iga kuu seal söömas käinud ja kohvi joomas.


Sealne teenindus ongi alla igasugust arvestust. Mustad nõud laudadel, lauad kleepuvad. Süüa tahad siis ootad tükk aega leti taga, samal ajal lobisetakse niisama köögis kokkadega juttu. Lõppkokkuvõtteks on ka söök suht sitt ja hind liialt kõrge selle kohta.
Postitusi: 3692

Postitatud: 16-01-2013 15:22


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Väike palk ei ole põhjenduseks sellele, et teenindaja võiks ebaviisakas olla. Teisi teenindades tuleb siiski viisakaks jääda ja head teenindust pakkuda.
Olen nõus.
Kui palk ei motiveeri, siis motiveeri ise tööandjat palka tõstma.
Hea suhtumise ja korraliku tööga oled juba näidanud, et väärid seda. Sita suhtumise peale ei tõuse mitte midagi :p


Oleneb firmast ja tööst ka. Nt klienditeenindajatel üldjuhul tõstetakse ühiselt palka ja see, et sa seal kassas naeratad või nutad ei huvita kõrgemal istuvaid inimesi üldse. Kui ei sobi tingimused, näidatakse ust. Odavat tööjõudu on palju.
Postitusi: 31784

Postitatud: 16-01-2013 15:23


Ennast võiks ikka huvitada. Kui töö ei meeldi, tuleb leida teine töö.
Postitusi: 3692

Postitatud: 16-01-2013 15:30


Tsiteeritud:

Ennast võiks ikka huvitada. Kui töö ei meeldi, tuleb leida teine töö.


Kui on mida võtta, siis muidugi. Kurb reaalsus on see, et tööd just jalaga segada ei ole. Mis oleks vastuvõetavate tingimustega.
Postitusi: 31784

Postitatud: 16-01-2013 15:36


Aga seda enam ju, kui tööd jalaga segada ei ole, peaks inimene andma endast 100% olemasoleval tööl.
Postitusi: 3692

Postitatud: 16-01-2013 15:39


Aga seda ma väitnud ju polegi, et ei pea. Ma tõin välja selle, et isegi kui annad 110% endast ei pruugi sa palgatõusu saada. Oleneb tööst. Mõnel pool on nö näo järgi palga maksmine, mõnel pool fikseeritud palk kõigile sama taseme töötajatele ja nende palka tõstetakse koos. Siis sa oled üks mutrike süsteemis.
Postitusi: 793

Postitatud: 16-01-2013 15:50


Väga raske on inimesi koolitada.
Esiteks koolitused maksavad ju päris palju ja teiseks on klienditeenindus maru raske töö.Paljud entusiastlikud inimesed murduvad, kuna liialt palju on selliseid kliente, kes teevad kõik, et teenindaja ennast halvasti/näruselt tunneks. Kliendid arvavad, et kui nad on kuskil asutuses, võivad nad endale kõike lubada.Raske on kaua entusiastlikult vastu pidada.
Postitusi: 793

Postitatud: 16-01-2013 15:58


Tsiteeritud:

eks igasugust teenindust nähtud
korralikum teenindus põhiliselt kallimates restoranides, kus teenindajad koolituse ka läbivad, mitte et mingid suvalised töllakad tänavalt

üks kord sattusin ühte šašlõkikohta... läksin leti juurde ja palusin venelannast teenindajalt lattet
ta pusis midagi masinaga ja vajutas vist valet nuppu, siis tuli tal suust vali "BLJÄÄD..."
ise ta ka vist ehmatas selle peale, et suust lipsas ja vaatas mulle ehmunult otsa. ma hakkasin muidugi kõva häälega naerma, sest ta enda reaktsioon sellele oli nii naljakas :D


Minu meelest on kesklinna Statoilis olnud alati väga hea teenindus....aga ükskord läksin sinna arvatavasti süüa ostma ja sattusin teenindaja juurde, kes kogu teenindusprotsessi ajal rääkis töökaaslasega juttu.See selleks, las nad siis räägivad.Kuidas siis töökaaslane küsis siis teiselt, et "... nohh, kuidas siis olukord on?" vastas teine, et "kõik on täita pu##sis!!"...siis ma küll ehmatasin korra ära:)
Postitusi: 345

Postitatud: 16-01-2013 16:00


Olgem ausad väga-väga-väga paljud on s***d kliendid!

Olin ise kunagi teenindaja ja ma olin hea teenindaja kuid inimesed tõesti arvavad, et klienditeenindaja on alamklass kelle peal oma tujusi välja elada ja meelega käitutakse võimalikult matslikult ja lauakombed kah räiged- et nemad ju maksavad ja jääb mulje, et just meelega lagastatakse nagu sead!

Ei ole üks või teine siin parem miskit...

Postitusi: 928

Postitatud: 16-01-2013 16:08


Ise olen ka klienditeenindaja. Suurem osa on okei kliendid ikkagi aga päevapeale keegi on ikka nõme. Ei lase ennast sellest häirida. Aga mida kauem olen teenindaja olnud, seda rohkem märkan ise nõmedat teenindust muudes kohtades, sest rohkem asju jääb silma. Ei ütle, et igas kohas aga suuremas osas on ikka kohtades üks nõme teenindaja kindlasti ja kuna kliente on palju rohkem, siis topelt neid:)
X