Postitusi: 83

Klienditeenindajad ja kliendid.

Postitatud: 15-01-2013 15:30

Kuidas on teie kogemus klienditeenindamis vallas klienditeenindajana või kliendina,eriti just restoranides? Kas üldpilt on positiivne või negatiivne? Kas Eestlaste lauakombed on paigas või meenutab nende pärastine laga sigalat ? Teadagi on eestlaste magustoit teine eestlane. Ja seda situatsiooni saab palju näha just klienditeenindajate ja klientide vahel. Ma leian ,et ükskõik kummal pool sa oled, klienditeenindaja või klient, tuleks säilitada võimalikult palju rahu ja olla viisakas. Minu jaoks on üldpilt lausa kurb...vahel võiks isegi öelda, et eestlasest klient tekitab stressi ja Sa lausa kardad neid ,kui nad tulevad.
Postitusi: 928

Postitatud: 16-01-2013 16:16


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Väike palk ei ole põhjenduseks sellele, et teenindaja võiks ebaviisakas olla. Teisi teenindades tuleb siiski viisakaks jääda ja head teenindust pakkuda.
Olen nõus.
Kui palk ei motiveeri, siis motiveeri ise tööandjat palka tõstma.
Hea suhtumise ja korraliku tööga oled juba näidanud, et väärid seda. Sita suhtumise peale ei tõuse mitte midagi :p
Teie mõlemaga täiesti ühel nõul.


Selliseid teenindajaid on igalpool päris palju,kellel palk läheb üürile jne ning tipist siis igapäevased toimetused, seega nõustun, et väike palk ei tohiks küll kedagi matsiks teha, vaid seda enam motiveerida head teenindust tegema, sest kõik oleneb ju endast kuidas teenid, teeninduse vallas. Poodide kohta ei oska sõna võtta aga usun, et tõesti ei tasu minna kuskile tööle, kui kas või elementaarset viisakust ei ole.
Postitusi: 793

Postitatud: 16-01-2013 19:31


[tsiteeri]

Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Väike palk ei ole põhjenduseks sellele, et teenindaja võiks ebaviisakas olla. Teisi teenindades tuleb siiski viisakaks jääda ja head teenindust pakkuda.
Olen nõus.
Kui palk ei motiveeri, siis motiveeri ise tööandjat palka tõstma.
Hea suhtumise ja korraliku tööga oled juba näidanud, et väärid seda. Sita suhtumise peale ei tõuse mitte midagi :p
Teie mõlemaga täiesti ühel nõul.


Selliseid teenindajaid on igalpool päris palju,kellel palk läheb üürile jne ning tipist siis igapäevased toimetused, seega nõustun, et väike palk ei tohiks küll kedagi matsiks teha, vaid seda enam motiveerida head teenindust tegema, sest kõik oleneb ju endast kuidas teenid, teeninduse vallas. Poodide kohta ei oska sõna võtta aga usun, et tõesti ei tasu minna kuskile tööle, kui kas või elementaarset viisakust ei ole.[/tsiteeri]

pluss 1
Postitusi: 4527

Postitatud: 16-01-2013 19:43


Tsiteeritud:

Aga seda ma väitnud ju polegi, et ei pea. Ma tõin välja selle, et isegi kui annad 110% endast ei pruugi sa palgatõusu saada. Oleneb tööst. Mõnel pool on nö näo järgi palga maksmine, mõnel pool fikseeritud palk kõigile sama taseme töötajatele ja nende palka tõstetakse koos. Siis sa oled üks mutrike süsteemis.
Seda pole keegi maininudki, et kui endast kõik annad, järgneb kohe palgatõus :D
Ütlesin lihtsalt, et kui lohakalt tööd teed, ei hakka tööandja su palgatõusule isegi mõtlema mitte. Kõigepealt tööta hästi ja küsimise peale äkki saadki.
Postitusi: 83

Postitatud: 19-01-2013 16:30


Tsiteeritud:


Oleneb firmast ja tööst ka. Nt klienditeenindajatel üldjuhul tõstetakse ühiselt palka ja see, et sa seal kassas naeratad või nutad ei huvita kõrgemal istuvaid inimesi üldse. Kui ei sobi tingimused, näidatakse ust. Odavat tööjõudu on palju.


Oleneb Firmast tõepoolest. Veab ,kui ülemused on kuskilt maalt mõistlikud, aga kui inimlikkust üldse ei ole, siis jah neid ei huvitagi väga.
Palk tõepoolest ei tohiks töökvaliteeti mõjutada, pigem töötingimused ,mis ettevõte Sulle tagab. Aga näiteks , kui töödata kolmetärni hotellis ja pakutakse väga soodsaid pakette ning inimene tuleb restorani viietärni restorani teenindust lootma ja nõudma, siis ajab see kohati muigama küll.
Kõige imelikum küsimus kliendilt, mille olen saanud oli , "Kas see koht on vaestele?"...Siuke küsimus ausaltöeldes šokeeris mind nii väga, et ma lihtsalt naeratasin ja vastasin "ei". Ja seda sellepärast ,et õhtusöökidel siirupi vett ei anta klientidele ,sest see on raviasutus ja restoran peab ka tagama rohkem selle ,mis on tervislikum.


Ja Lembit. Imelik on öelda seda ettekandja töökohta. Kui Sa pole märganud ,siis ettekandjad on vajalikud. Kui neid poleks , siis mida teeks kliendid ? Läheks võibolla ise köögist süüa võtma.
< 1 2 3 4 5 6
X