Postitusi: 8979

Postitatud: 18-09-2015 19:39


Suhtlemisel on alati kaks poolt. Pika järjekorra kohta võiks öelda nii palju, et ilmselt ei tea see ostja, mida tähendab pikk järjekord. Pikad järjekorrad olid vene ajal. Heaolu muudab inimesed kannatamatuks. Sellise asja pärast ei tasu küll kellegi peale kaevata, sest keegi ei tea, mis tegelikult teise inimesega juhtus.
Postitusi: 23565

Postitatud: 19-09-2015 11:18


Tsiteeritud:

Suhtlemisel on alati kaks poolt. Pika järjekorra kohta võiks öelda nii palju, et ilmselt ei tea see ostja, mida tähendab pikk järjekord. Pikad järjekorrad olid vene ajal. Heaolu muudab inimesed kannatamatuks. Sellise asja pärast ei tasu küll kellegi peale kaevata, sest keegi ei tea, mis tegelikult teise inimesega juhtus.


samas kassapidaja ei tohiks vahet pole mis olukorras ropendama hakata.
Postitusi: 639

Postitatud: 19-09-2015 20:23


Maxima on minu niiöelda kodupood, kuna kõige läheb ning hinnad normaalsed (nt maksimarketis maksab sama hapukoor üle ühe euro, mis maximas u 74 senti).
Igatahes ei ole ma väga kohanud ülbeid kassapidajaid. Jah, mõnel on vahest kehv tuju, aga kellel poleks.
Rohkem näen ma selliseid juhuseid, kus just kliendid käituvad nõmedalt ning materdavad klienditeenindajaid. Nägin pealt sellist juhtumit, kus klient tahtis šampooni osta. Kassapidaja lõi šampooni kassas läbi, aga hind erines, st väljas oli soodsam hind. Selle peale hakkas klient kassapidajat sõimama, et väljas oli teine hind. Kassapidaja siis omakorda vabandas, ning ütles, et võibolla vaatasite teise toote hinda, kuid see maksab nii palju. Klient sõimuga jälle vastu, et mingu vaadaku siis, mis hind seal väljas on. Kassapidaja läks vaatama, ütles, et see hind ei olnud selle šampooni oma, vaid kõrvaloleva. Selle peale käsutas (!) klient teda šampooni ümber vahetama, et tahab siis seda teist. Kassapidaja läks siis teist korda šampoonileti juurde ning tõi uue šampooni. Jõudis kassasse tagasi, kui klient ütles, et see on vale šampoon (blondidele juustele oli vist, aga tema seda ei soovinud) ning saatis kolmandat (!) korda kassapidaja šampoonileti juurde, et vahetagu teise vastu. Vaene kassapidaja läks ning tõi taaskord uue šampooni. JA siis, jõudes kassani, hakkas šampooni läbi lööma, mille peale klient teatas, et tema tegelikult ei tahagi seda šampooni!!!!
Kui see ei olnud kiusamine, siis ma ei tea, mis see oli. Kusjuures klienditeenindaja oli terve selle aja vältel viisakas ning säilitas külma närvi.

Ühesõnaga alati ei pruugi olla asi klienditeenindajas, vaid kliendid ise norivad, on kiuslikud jne.
Postitusi: 2825

Postitatud: 19-09-2015 20:41


yep! Igasuguseid on siia maapeale loodud.. Aga ma kuidagi ikka kipun arvama, et masendavam on istuda maximas kui kusagil mujal poes.. ?
Postitusi: 8979

Postitatud: 22-09-2015 16:42


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

Suhtlemisel on alati kaks poolt. Pika järjekorra kohta võiks öelda nii palju, et ilmselt ei tea see ostja, mida tähendab pikk järjekord. Pikad järjekorrad olid vene ajal. Heaolu muudab inimesed kannatamatuks. Sellise asja pärast ei tasu küll kellegi peale kaevata, sest keegi ei tea, mis tegelikult teise inimesega juhtus.


samas kassapidaja ei tohiks vahet pole mis olukorras ropendama hakata.


Ropendamine ei käi tõesti hea tavaga kokku ja seda võib müüijale öelda ka.
Postitusi: 2420

Postitatud: 22-09-2015 19:43


Ei imesta müüja käitumist kui palganumber on nii väike, et tuleb luubiga vaadata.
Postitusi: 3929

Postitatud: 22-09-2015 19:55


Pole kordagi Maximas halba teenindust saanud. Käinud erinevates Tlna omades.
Postitusi: 6305

Postitatud: 22-09-2015 20:03


Teeninduse koha pealt see palganumber ja kliendi käitumine paraku ei mängi erilist rolli. Kliendi ja teenindaja suhtluses on vastutav pool alati teenindaja, teenindaja peab oskama paraku ka siis viisakaks ja meeldivaks jääda kui klient on täielik mölakas, sest see on tema töö. Kuigi teeninduses töötades olen ise tahtnud ka mitu korda paar ilusamat sõna öelda, aga nii lihtsalt ei saa.
Postitusi: 4570

Postitatud: 23-09-2015 06:56


Külastan ikkagi alati Maximat :)
Postitusi: 137

Postitatud: 23-09-2015 16:07


Ka mujal kauplustes on ebaviisakaid klienditeenindajaid. Väga kole käitumine siiski, usun et selline inimene tuleks ilma pikema jututa töölt kõrvaldada, viib Maxima maine, mis niigi on valdava enamuse silmis kehv, veel rohkem alla.
X