Postitusi:

Postitatud: 23-09-2015 16:22


Täna hommikul oli selline vahva seik, et Eks Kaubamaja Maximas ei olnud hommikul kahekümnest eurost teenindajal mulle tagasi anda ... üks häda ja viletsus on selle Maximaga.
Postitusi:

Postitatud: 23-09-2015 16:23


Selle teemaga seoses meenus mulle ka üks tore etendus, kus Maximat mitte just nii heas valguses näidati :D
Kui kedagi huvitab, siis etenduseks on "Massohisti pihtimus".
Postitusi: -270

Postitatud: 24-09-2015 10:19


Seda tuleb küll tõdeda, et kliendid on minu meelest just maxima töötajate suhtes kuidagi.. tahtlikult kurjemad? Tundub, et mõndadel inimestel on suhtumine, et kuna maxima poodidega on nii palju probleeme, siis võib klienditeenindajaid ka kohelda kuidas ise heaks arvavad. Teistes poodides pole seda tähele pannud. Isegi olen ühte klienti korrale kutsunud, kes hoidis järjekorda kinni klienditeenindaja materdamisega teemal "maxima on maailma kõige s*tem pood ja iga kord on mingi probleem ja klienditeenindaja on loll ja rumal", kuna ta üritas saada kampaaniatoodet odavama hinnaga enne kui kampaania hakanud oli.
Postitusi:

Postitatud: 24-09-2015 13:06


Aga olgem ausad, Stockmann'i ja Maxima teenindust ei anna ikka võrrelda ju ... Võib olla on asi selles, et Maxima hinnaklass on kutsuvam inimeste jaoks, kelle intelligentsuse tase on teinekord pisut madalam, võib olla sama kehtib ka töötajate kohta kui nii palju kaebusi esinenud on. Ega need ju tühjast kohast ei tule. Ei ütle kindlasti seda, et Maxima klientideks on rumalad ja vaesed, käin isegi seal aeg-ajalt, aga elementaarne viisakus ja teenindamisoskus peab ju teeninduspunkti töötajal olemas olema.

Eesti teeninduskultuur on nii lapsekingades ja kui turule tulevad ketid, kes selle edendamisest ei hooli, arengut ei saagi kunagi toimuma. See ongi Maxima juures kõige kurvem.
Postitusi: 517

Postitatud: 24-09-2015 16:26


"Maxima hinnaklass on kutsuvam inimeste jaoks, kelle intelligentsuse tase on teinekord pisut madalam, võib olla sama kehtib ka töötajate kohta kui nii palju kaebusi esinenud on." - väga diip. Hea, et ma haritlasi pole selles kaupluses näinud
Postitusi: 3558

Postitatud: 06-10-2015 19:40


Tsiteeritud:

Aga olgem ausad, Stockmann'i ja Maxima teenindust ei anna ikka võrrelda ju ... Võib olla on asi selles, et Maxima hinnaklass on kutsuvam inimeste jaoks, kelle intelligentsuse tase on teinekord pisut madalam, võib olla sama kehtib ka töötajate kohta kui nii palju kaebusi esinenud on. Ega need ju tühjast kohast ei tule. Ei ütle kindlasti seda, et Maxima klientideks on rumalad ja vaesed, käin isegi seal aeg-ajalt, aga elementaarne viisakus ja teenindamisoskus peab ju teeninduspunkti töötajal olemas olema.

Eesti teeninduskultuur on nii lapsekingades ja kui turule tulevad ketid, kes selle edendamisest ei hooli, arengut ei saagi kunagi toimuma. See ongi Maxima juures kõige kurvem.

Mul on kõrgharidus, aga näe, käin ka maximas, sest hinnad on odavamad ja kodu lähedal
Postitusi: 3427

Postitatud: 06-10-2015 20:00


Tsiteeritud:

Aga olgem ausad, Stockmann'i ja Maxima teenindust ei anna ikka võrrelda ju ... Võib olla on asi selles, et Maxima hinnaklass on kutsuvam inimeste jaoks, kelle intelligentsuse tase on teinekord pisut madalam, võib olla sama kehtib ka töötajate kohta kui nii palju kaebusi esinenud on.



Selliseid üldistusi teha on ebaintelligentne, mitte Maximas käia. Viimati mõõdeti IQ-d ikka vähe teiste näitajate abil kui see, millisest poest keegi oma kapsad ostab :D
Postitusi: 177

Postitatud: 07-10-2015 08:32


Üsna mõnus on buduaari foorumis teha Maximast järeldusi, ise seal päevagi töötamata. Kommentaare lugedes saab isegi aru, kellel üldse igasugune toidupoe töökogemus. Inimestel puudub igasugune isiklik otsene kokkupuude poe köögipoolega, aga vinguma on kõik varmad. Ehk oleks endal ka edaspidi lihtsam elada, kui üritaks ennast kassapidaja rolli panna ja mõista selle raske töö telgitaguseid.
Postitusi: 1772

Postitatud: 07-10-2015 08:58


Miks ma peaksin selle jaoks olema Maximas töödanud, et kritiseerida selle teenindust? Ma olen mitu hooaega müünud ilutulestikku ja tean mida tähendab see kui klient on õel ja vastik ning otsib lausa mida kritiseerida ja ma olin ikka alati naeratav ja sõbralik. Nii et teeninduskogemus null pole. Tegelikult ma käin hindade pärast hea meelega Maximas, ei ole midagi selle vastu, kuigi lihatooteid ma veits kardan osta, sest ükskord sain täisti halvaks läinud heeringaga mingi salati vist. Olen kuulnud selle poe telgitagustest ka päris palju tuttavate kaudu, et seal sunnitakse aja ülatud kaup siiski letti jätma. Muidugi ei pruugi see igal pool nii olla, aga minu kodukohas küll. Müüjad on seal ka kuidagi nii zombid, eriti üks, kelle puhul ei ole võimalik aru saada kas ta on ikka adekvaatne, sest tere, head aega ei ütle, no mitte midagi peale summa ja täiesti surnud olekus, ja on teisigi üsna apaatseid tegelsi. Samas ühes teises linnas ma olen käinud ka Maximas päris tihti ja see nii hull polegi, müüjad on täitsa normaalsed ja teenindus etem.
Postitusi: 14891

Postitatud: 25-10-2015 15:04


Tsiteeritud:

Üsna mõnus on buduaari foorumis teha Maximast järeldusi, ise seal päevagi töötamata. Kommentaare lugedes saab isegi aru, kellel üldse igasugune toidupoe töökogemus. Inimestel puudub igasugune isiklik otsene kokkupuude poe köögipoolega, aga vinguma on kõik varmad. Ehk oleks endal ka edaspidi lihtsam elada, kui üritaks ennast kassapidaja rolli panna ja mõista selle raske töö telgitaguseid.


ee, vabandust, aga ma töötasin ka paar kuud sellisel kohal, kus mulle eriti ei meeldinud, aga mul ei tulnud pähe kedagi solvata, niisama nähvata või midaiganes.
kui sa oled juba sinna leti taha läinud ja saad selle eest palka (jah, väga väga väikest, aga siiski), siis suru alla see, mitte ära tujutse. mina ei ole süüdi, et sa ei ole suutnud paarikümne aastaga riigikeeles kaht sõna ära õppida või ei viitsinud rohkem koolis käia, et endale meeldivam töökoht leida.
X