Postitusi: 398

Negatiivne kogemus Elisa klienditeeninduse ja teenustega.

Postitatud: 14-12-2015 12:04

Tere,

Rääkige enda lugu, kellel negatiivseid kogemusi Elisaga..
Kas olete saanud lõpuks lahenduse oma probleemidele või on jäetud probleem õhku rippuma ?
Postitusi: 1159

Postitatud: 14-12-2015 15:10


Ei tea Elisast. Olen ainult head kuulnud Elisa kohta kõikidelt tuttavatelt ja sõpradelt, isegi kolleeg kiitis just hiljaaegu, et kui õnnelik ta on et Elisasse üle läks.
Aga vat Tele2 kaebustest võiks küll romaani kirjutada!!
Postitusi: 14891

Postitatud: 14-12-2015 17:16


elisast ei ole kusjuures negatiivset kuulnud... minu enda äärmiselt negatiivne kogemus oli EMT-ga ja selle ettevõtte kohta olen mujalt ka väga palju halba kuulnud. tele2 ka vist ei hiilga just.
Postitusi: 478

Postitatud: 14-12-2015 20:14


Olen Elisas umbes 7 aastat olnud ning ei oska eriti midagi negatiivset kosta. Härra pahandab selle üle, et meile kõige lähim esindus kinni pandi. Nüüd on Tartu teistes esindustes kliendiuputus. Aa ja kliente suunatakse juba viimased 2 aastat ikka veel sinna suletud teenindusse . See on küll halenaljakas.
Postitusi: 1631

Postitatud: 14-12-2015 20:54


Kui veel Elisas olin, oli küll teenindus täiesti OK. Ainuke negatiivne asi oli siis, kui saatsin oma haldurile kirja, et soovin paketti vahetada (oli eelnevalt kokkulepe olemas, et kirjutan) ning ühendust võeti alles mitme nädala pärast. Aga eks oma süü ka, ei viitsinud ise ka liigutada ning kedagi taga ajada.
Postitusi: 29489

Postitatud: 14-12-2015 21:20


Mine minema, kui uut lipulaeva ei osta, vaata iseteenindusest ja maksa ära, loll oled ja lõpuks inkassos juhtum. Varastati telefon ära. Mu numbrit nad polnud nõus sulgema ja mulle tehti päevaga 150 eurine arve. Ja nad nägid veel ära, et oli emti pulgas kasutatud, seda neti jaoks. Vaidlesin nendega paar kuud, mille peale minuga lõpetati nende poolt leping ja lepingu lõpetamise tasu pidin ka ise maksma. Millega ma muidugi jälle nõus polnud. Seega nad andsid mu litaki inkassosse ja sealt küsiti mu käest juba üle 600 euri. Kuna ma olin vaimselt sellest Elisa sitast nii väsinud, siis ma lihtsalt maksin ära. Korra oli veel midagi Elisast vaja ja läksin uuesti teenindusse abi saama. Sama suhtumine. Mille peale ma vihastasin nii ränka, et mees pm vedas mu lihtsalt esindusest välja. Ja 2 meetrit edasi EMTi. Ma olin nii vihane, et ostsime sealt uue telefoni ja läksin koos oma liitumisega sinna. Nagu taevasse oleks sattunud. Küll siis Elisast ussitati ja üritati väikseid kirju leiutada, aga ei tulnud välja. Sitapead.
Postitusi: 29489

Postitatud: 14-12-2015 21:29


Tsiteeritud:

elisast ei ole kusjuures negatiivset kuulnud... minu enda äärmiselt negatiivne kogemus oli EMT-ga ja selle ettevõtte kohta olen mujalt ka väga palju halba kuulnud. tele2 ka vist ei hiilga just.


Kuna ma olen nüüd mehega perepaketis ja ta on aastaid olnud EMTi klient, siis ma oma edge fõuni sain pm tasuta sealt. Ja kuna mees andis tagasisideks 4 punkti 5.st, siis võeti arvest veel lohutuseks 15 euri maha kah. Sigarahul. Mind koheldakse, kui inimest iga kord, kui klienditeenindusse peaks sattuma mingi hädaga.
Postitusi: 14891

Postitatud: 14-12-2015 22:56


Tsiteeritud:

Tsiteeritud:

elisast ei ole kusjuures negatiivset kuulnud... minu enda äärmiselt negatiivne kogemus oli EMT-ga ja selle ettevõtte kohta olen mujalt ka väga palju halba kuulnud. tele2 ka vist ei hiilga just.


Kuna ma olen nüüd mehega perepaketis ja ta on aastaid olnud EMTi klient, siis ma oma edge fõuni sain pm tasuta sealt. Ja kuna mees andis tagasisideks 4 punkti 5.st, siis võeti arvest veel lohutuseks 15 euri maha kah. Sigarahul. Mind koheldakse, kui inimest iga kord, kui klienditeenindusse peaks sattuma mingi hädaga.


Minu kogemus EMT-ga jääb mitme aasta tagusesse aega. Terve meie pere oli siis olnud EMT klient ettevõtte algusaegadest peale ehk siis ca 20 aastat. Võtsime seetõttu ka netipulga sealt, aga kuna see absoluutselt ei töötanud, helistasime-kirjutasime korduvalt klienditeenindusse, käisime esindustes kohal jne, mingit kasu sellest polnud. Kui enam ei jaksatud vaielda, et viga meie arvutites ja telefonides (kusjuures selle aja jooksul vahetasime korduvalt telefone ning ka ühegi tuttava arvutis internett ei toiminud), väideti, et käidi maja ees kontrollimas, mis ei saa kuidagi tõsi olla, sest koht, kus elan, on ümbritsetud aiaga, ehk siia tänavalegi ilma meie teadmata ei saa. LÕPUKS võeti pulk parandusse, sellega läks ka tohutult aega, sest meile ei võinud avaldada, kus see parandus asub. Mingi mõttetu bürokraatiajura, et see pulk peab enne käima läbi 100 inimese käest, et üldse kuskile saata saaks.
Kuskil kuu-pooleteise pärast selgus, et pulgal on veekahjustus vms, mille kohta võin öelda, et see 10000% vale. Kuna väidetavalt parandati see ära, eeldasin, et nüüd hakkab korralikult töötama ja saab internetis olla.
Lõpuks viisime pulga siiski tagasi, aga kuna olime seotud tähtajalise lepinguga (tol ajal lihtsalt muud varianti selle pulga saamiseks ei olnud), siis nii lihtsalt see lõpetamine ei käinud. Selle eest, et lepingut tahtsime paar kuud enne tähtaega üles öelda, pidime lõpuks maksma 4000 krooni (see oli krooniajal veel). Päris suur summa, mida niisama tühja maksta, seda enam, et see nett ei töötanud ühtki päeva. Lisaks tegi see klienditeenindaja seal mingi vea ehk siis see ei olnudki kogusumma ja paari kuu pärast ilmus postkasti teade inkassost. Tühise sitanikerdise eest arestiti mu isa arve. Oli plaan pöörduda kohtusse, aga kuna kogu see jama võttis niigi nii palju närve, aega ja raha, tundus see mõttetu.

See ülbus, saamatus, rumalus, mis seal klienditeenindustes alati meid ootas, on kohutav. Ma ei ole sellist teenindust mitte kuskil näinud, kuigi olime pikaajalised kliendid, kellel tõesti väga suured arved.
Postitusi: 29489

Postitatud: 15-12-2015 02:41


Päris õudne tõesti. Ma mäletan küll seda esimeste pulkade ajastut. Mega kallis oli see värk. Mul vanaemal tele2-es jäi ka pulk kätte üle kahe aasta ja siis otsustasin, et dvi lõpeta pull ära eksju. Aga kork oli kadunud. Ja siis anti talle kaks valikut. Kas võtame pulga tagasi ja maksad kadunud korgi eest 40 euri või ostad pulga omale välja 2 euriga. Üks kord, kus siis asjaga joppas. Praegusel ajal on õnneks emtil ilmselt piisavalt kliente, et ei pea enam haledaid trikke tegema ja kirbusita suuruses kirju. Ma ei saa rohkem rahul ollagi.
Postitusi: 398

Postitatud: 15-12-2015 10:30


Päris palju vastakaid arvamusi..
Aga tundub, et ma siiski pole ainus rumal, kellel Elisaga negatiivne kogemus.
Kogemus on selline, mis meenutab juba tsirkust ja ajab naerma. :D

Mul oli tähtajaline interneti leping lõppemas ja kuna interneti, kui sellist polnud mul olla isegi postimehe lugemiseks ipadist, siis helistasin 2 päeva enne lepingu lõppu Elisasse ja küsisin, et kas ehk saan ma nende iseteeninduses lepingu varsti lõpetada. Öeldi mulle, et ei iseteeninduses ei saa mitte midagi teha.. Selleks, et leping lõpetada peate kindlasti minema Elisa esindusse.
Küsisin neilt veel selle peale kuidas küll nii, et lepingut sõlmida saab iseteeninduses aga lõpetada ei saa. Selle peale pakuti mulle hoopis kallimat interneti paketti. Kui ütlesin, et paketti mul suurema arvega vaja pole kuna Elioni wifi töötab kodus edukalt, saadi vist pahaseks ja öeldi, et nemad aidata ei oska ja pean minema esindusse.

Läksin siin lepingu lõppemise kuupäeval suure hurraaga esindusse, et nüüd ometi saab see jama läbi. Aga kus sa sellega.. Esinduses siis öeldi mulle, et lepingu saate lõpetada alles homme. Küsisin siis neilt, et kuidas homme? Kui ma helistasin iseteenindusse, siis mulle ei öeldud kuupäeva kohta midagi. Isegi ei mainitud, et päev peale lepingu lõppemise tähtaega saan alles lepingut lõpetada. Leidsin ka oma lepingust punkti kus on kirjas, et saab lepingut lõpetada kirjaliku avalduse alusel. Ütlesin siis klienditeenindajale, et teen siis avalduse lepingu lõpetamiseks homsel kuupäeval. See neile ka ei sobinud, ütlesid et ei nemad ei saa lepingut lõpetada kui ma just ei taha tasuda enneaegse lepingu lõpetamise trahvi.
Peale pikka vaidlust läksin siis järgneval päeval uuesti oma lepingut lõpetama (teine teenindaja oli) ja esmalt pakuti mulle taas hoopis kallimat interneti paketti, mida ma tõesti olin juba mitmeid kordi korrutanud, et ei soovi. Lõpuks sain siis lepingu lõpetatud.

Kirjutasin peale seda saagat ka Elisasse pretensiooni, et selline inimese jooksutamine pole okei ja miks ei leita sellisele asjale lahendust. Miks pean ma raiskama oma aega ja raha nende poolt antud pooliku informatsiooni tõttu. Ja miks ei saanud ma teha avaldust, et leping lõpetatakse järgmise päeva kuupäevaga.
Vastus pidi saabuma 2 tööpäeva jooksul. 2 nädalat varsti juba möödas, vastust ei kusagil.

Eile siis helistasin taas klienditeenindusse, et küsida millal saan oma kirjale vastuse nende poolt, teenindaja luges mu kirja läbi ja ütles et ta tõesti ei oska vastata, miks selline jooksutamine on toimunud.. Ütles, et peab nõu oma juhiga ja saadavad mu kirjale vastuse.
Siiani ootan seda vastust :D

Postitusi: 333

Postitatud: 15-12-2015 21:59


Viimati saatsin sinna e-maili väga olulise infopäringuga. Ma ei liialda, minu e-mailile vastati KOLME NÄDALA PÄRAST.

See ütleb kõik.

X