BIKIINIFITNESSIST Laura Johanna: pojad on medalite üle uhked

6 kommentaari
BIKIINIFITNESSIST Laura Johanna: pojad on medalite üle uhked

Kahe lapse ema Laura Johanna Derkun tõdeb, et tema jaoks algab enesest lugupidamine oma keha eest hoolitsemisega. Bikiinifitnessiga tegelev Laura Johanna usub, et kui inimene tunneb end oma kehas hästi, suudab ta ka ümbritsevasse paremini suhtuda. Kui aga endas kindlustunnet ei leia, on ebaõnnestumisedki kergemini tulema.

Tõsi ta on, et bikiinifitness nõuab suurt pingutust ja omajagu aega. Laura Johanna elustiil on kõike muud, kui rahulik ning lisaks täiskoormusele töö- ja õpinguterindel on ta kahe poja ema ning tegeleb professionaalsel tasemel fitnessiga. 

Kuidas jõuab üks naine nii palju ära teha? “On tõsi, et palju lihtsam ja vahest ka mugavam oleks minna pärast tööd koju ja argitoimetuste saatel päev õhtusse saata. Et päeva mahuks lisaks tööle ka teised südamelähedased tegevused, tuleb neile lihtsalt ruumi teha. Mulle ei meeldiks mõelda, et teen midagi millegi muu arvelt, seetõttu olen oma päeva planeerinud nii, et laste lasteaiast tulles olen oma enda toimetustega ühele poole saanud,” ütleb ta ning lisab veel: “Kuna lõpetan ka esimest aastat magistriõpinguid Tallinna Ülikoolis, mahuvad minu päeva tavaliselt nii töö, trenn, kool kui ka lastega koosveedetud kvaliteetaeg. Mulle meeldib väga veeta aega pere keskel ning olen just niisugune ema, kes lastele lapsepõlvest püüab võimalikult palju mõnusaid mälestusi jätta.”

Võistlushooajal, mil trenne on rohkem, ärkab Laura Johanna hommikul varem üles, et kõikide asjadega õhtu lõpuks ühele poole saada. “Sujuvuse ja rahulikkuse märksõnaks on varajane planeerimine. Kuna tänapäeva vanavanematel on küllaltki kiire ja tempokas elulaad, tuleb lapsehoidmised kõik aegsasti ette planeerida. Vähem tähtis ei ole ka sõprade ja kaaslase toetus – ilma nendeta poleks mul ühtegi võitu.”

Trenni teeb see imetlusväärne naine tõepoolest väga palju. “Võistlusteks valmistumine võib igal sportlasel olla väga erinev. Mina teen nädalas viis kuni kuus tugevamat trenni koos kardioga, millele kulub kokku üks tund ja nelikümmend viis minutit korraga. Sellele lisaks teen veel samal päeval kergema trenni koos kardioga, mis kestab poolteist tundi. See teeb päeva peale kokku üle kolme tunni trenni. Võistlusvälisel hooajal teen tavaliselt trenni viiel korral nädalas ja umbes tund aega korraga. Vahel lisan sellele kardio,” ütleb Laura Johanna, kes sel kevadel võitis Rumeenias toimunud bikiinifitnessi võistlustel masters-kategoorias pronksmedali.

Kahe poja ema ütleb rõõmuga, et tema kaks poega suhtuvad sellesse igati heakskiitvalt, et ta sellise eluviisi on valinud. “Lapsed on väga uhked. Teeme koos kodus lihtsamaid trenniharjutusi ning vahel käivad nad minuga isegi trennis kaasas, kus neile meeldib varbseinal rippuda ja köitega harjutusi teha. Õhtune kõhulihaste ring on saanud harjumuseks ja esimesed eduelamusedki korduste suurenemisel olnud. Neil on mõlemal ka oma spordialad välja valitud ning vilgas harjutamine käib. Mul on hea meel, et olen suutnud äratada neis huvi spordi vastu ja mitte ainult – ka toitumise poole pealt on nad arusaajad poisid mõistmaks, et menüü ei koosne kartulikrõpsudest ja šokolaaditahvlist,” muigab Laura Johanna.

Iga kord, kui Laura Johanna karikaga koju läheb, sätivad pojad ise selle hoolega kapi peale. “Et ikka ilusti välja paistaks. Minu poisid tutvustavad ka kõikidele külalisetele seda põhimõtet, et kui teed palju trenni ja sööd õigesti, saad võidu.”