DR RIINA RAUDSIKU 5 õpetust, kuidas ennast gripist terveks ravida

6 kommentaari
DR RIINA RAUDSIKU 5 õpetust, kuidas ennast gripist terveks ravida

Gripihooaeg on peagi käes, mis tähendab, et oma tervist tuleb hoida ja turgutada ning võimalusel immuunsüsteemi tugevdada, et organism selle keeruka perioodi võimalikult valutult üle elaks. Kui aga gripiviirus on juba keha üle võimu saanud, siis tuleb ennast õigete meetmete abil ravida.

Gripihooaeg on peagi käes, mis tähendab, et oma tervist tuleb hoida ja turgutada ning võimalusel immuunsüsteemi tugevdada, et organism selle keeruka perioodi võimalikult valutult üle elaks. Kui aga gripiviirus on juba keha üle võimu saanud, siis tuleb ennast õigete meetmete abil ravida.

Dr Riina Raudsik kirjutab oma raamatus “Energiakriis” gripiviiruse olemusest lähemalt ning jagab ka väärt soovitusi, kuidas oma keha terveks ravida.

Arst kirjeldab gripiviirusesse nakatumist lühidalt: “Gripiviirusesse haigestumise korral tekib tavaliselt kõrge palavik, millega kaasneb lihasvalu. Palavik kestab tavaliselt üks kuni neli päeva. Võib lisanduda nohu ja köha, kuid gripp ei alga nende haigusnähtudega.”

Gripi puhul soovitab dr Riina Raudsik talitada järgnevalt:

1. Kõrgesse palavikku tuleks suhtuda kui tugeva organismi peamisesse kaitsefunktsiooni.

2. Süüa ja ka juua pole kohe vaja, sest organismil on iseendaga palju tegemist. Seedimine nõuab palju energiat, mis ei aita kaasa haigusest paranemisele.

3. Haigestumise päeval võib ka vesi vastik tunduda, teisest päevast peaks hakkama jooma leigeid jooke hapude marjade või tsitruseliste mahlaga. Võib juua ka puhast aluselist sooja vett, kuhu on lisatud sidruni, laimi, apelsini, sõstarde toormahla.

4. Magusast hoiduda!

5. Nohu ja köha puhul tuleks õppida ninakannuga ninakäike ja kõrvalkoopaid loputama, sest nii saab kaitsta sisekõrva põletikulise protsessi tekke eest.

Palavik ei lange enne, kui organism on saavutanud võimu tekkinud olukorra üle. Palavikku langetavad ravimid takistavad taastumisprotsesse! Mida rohkem palavikku ravimitega alla tõmmata, seda pikemaks venib haigus.

Kui algab higistamine, algab ka paranemine. End tuleks pesta leige vee ja seebiga.

Kui tekib söögiisu, siis sööge, mida organism küsib. C-vitamiinirikas menüü (hapu) annab organismile suurema võime haiguse vastu võidelda, puuviljad on kasulikud.

Haigus kestab seitse kuni kümme päeva ja nõrkus haiguse teises faasis on tavaline nähtus.

Haiguse esimestel päevadel arsti juurde tormata pole mõtet, sest ta ei saa aidata ning antibiootikumide võtmine takistab paranemist.

Allikas: dr Riina Raudsik “Energiakriis”