Reklaam sulgub sekundi pärast

Facebookis 450 auhinda võitnud Signe: rõõmustan iga võidu üle

Signe on õnnelik naine, kes on viimase viie aasta jooksul Facebooki mängudes umbes 450 auhinda võitnud. Soomes koduperenaise elu elades on tal olnud piisavalt aega internetis veetmiseks ning erinevates mängudes kaasa löömiseks. Rääkisime Signega sellest, kuidas talle võiduõnn naeratab, mis võitudest saab ning mida võiksid mängude korraldajad silmas pidada.

Signe on õnnelik naine, kes on viimase viie aasta jooksul Facebooki mängudes umbes 450 auhinda võitnud. Soomes koduperenaise elu elades on tal olnud piisavalt aega internetis veetmiseks ning erinevates mängudes kaasa löömiseks. Rääkisime Signega sellest, kuidas talle võiduõnn naeratab, mis võitudest saab ning mida võiksid mängude korraldajad silmas pidada.

 “Veedan enamik oma vabast ajast Facebookis, jagades kampaaniamänge ja tehes firmadele suurt reklaami nagu paljud teisedki meist,” ütleb Signe ausalt. Signe esimene Facebooki võit saabus 2011. aasta suvel, mis oli umbes pool aastat pärast seda, kui ta esimestes mängudes kaasa lööma hakkas. “Esimene võit tuli nüüdseks juba turult kadunud Trend.ee-lt ja selleks olid stringid,” meenutab Signe. “Olen võitnud väga palju, võite peaks olema kokku kuskil 450 ringis.”  Naine tunnistab, et on alati siiralt rõõmus iga võidu üle ja rõõmustab ka teiste sõprade võitude üle.

Signele naeratas õnn juba enne seda, kui Facebooki mängud populaarseks said. “Võitsin ajakirjade mängudes, kus pidi arvamust avaldama ajakirja lugude kohta ja väga häid auhindu võitsin. Usun, et sealt sain ka selle hoo ja pisiku mängimiseks.”

Ausus ja võiduusk on oluline

Signe usub, et on nii palju võitnud täna aktiivsele osavõtule ja ka õnnele. “Inimene, kes mängib neid mänge, peab ka uskuma, et võidab ausal teel. Olen kuulnud palju kordi, kus firma juhti üritatakse kinni maksta, et võidu saaks endale kõrvaline isik. Hindan ise ausaid inimesi ja teiste võidu üle soovitan olla õnnelik, siis võidate ise ka!” Signe usub, et tema võitude saladus peitub suuresti eneseusus. “Paljud ei viitsi ise mängida kaasa või on ebausklikud. Te ei võida, kui ütlete iga asja peale lause: ”Mina niikuinii ei võida!” Tõesti, siis ei võidagi, kui ei proovi ja ei osale!” Signe ütleb, et oluline on ka kaotamisoskus, sest kõiki mänge pole võimalik kunagi võita, aga kui palju mängida, siis ei jää võidud tulemata.

Võidukas naine arvab, et tarbijamängudes osalemine pole häbiasi ning kui üldse mängida, siis teha seda täpselt reeglite järgi. “Ma soovitan mitte välja mõelda lollusi ja mitte häkkida mängudesse. Jagamine peab olema avalik ja jagamisi kustutada pole mõtet enda seinal, sest siis võite isegi auhinnast ilma jääda! See ju pole häbiasi, et osalete tarbijamängudes. Millegipärast ka paljud ei taha tänada firmat võidu eest." 

 

Mis saab kõikidest auhindadest?

Signe on aastate jooksul võitnud palju hinnalisi ja vähem hinnalisi auhindu - kosmeetikat, juuksetooteid, suppe, pesuvahendeid, riideid, ehteid, magusat, raamatuid, kalendreid ja muud. Auhinnad pole olnud ehk nii väärtuslikud rahalises mõttes, aga paljud asjad on olnud väga vajalikud ja praktilised. “Päikeseprillid oli väga hea võit, veel näiteks fotolõuend, lastele talvejalanõud ja palju erinevaid iluprotseduure. Eelmisel aastal võitsin laheda fotosessiooni hobustega Pärnus ning üks väga lahe auhind oli selle aasta sees Karl Lagerfieldi kalender tema kassist (pildil). Signe unistab veel ka ratta võitmisest, samuti kuluks ära mõni vajalik kodutehnika asi või kodumööbel. “Ega need ka tulemata jää,“ usub naine. “Tuleb olla aktiivne ikkagi ja teha mängus asju õigesti. Jagada võib ka rohkem, kui firma reeglites seda ei maini, et jagada võib ainult üks kord ja üks hääl läheb kirja. Kui pole mainitud seda, siis jagan mõne aja tagant veel.” Kuna aktiivne naine elab ise Soomes, siis kõiki auhindu ta ise ära kasutada ei saa. “Näiteks, kui vaja kuhugile minna ja alati endal ei õnnestu, siis otsin oma Facebooki sõprade seast tuttava ja pakun talle. Alati ikka olen leidnud inimese, kes läheb minu eest ja firmad tulevad ka selles osas vastu. Väga hea  ja rahaliselt väärtuslik võit oli kunstküünte panemise koolitus, mille kinkisin edasi. Ei saa öelda,  et mina ainult võidan oma võitudest. Minu sõbrad, tuttavad  ja sugulased võidavad ka, tänu sellele et mina võidan,” naerab Signe. Naine on kinkinud isegi võõrastele inimestele oma auhindu edasi ja ütleb, et see on eriti tore, kui saab head ka veel teha. “Eelmine aasta võitsin piparkoogitainast ja kuna see asus kaugemal kui mina, siis jõudsin otsusele, et soovin teha lastekodulastele head ja kandsin isegi nende arvele raha juurde, millest tuli omaette väike aktsioon, millega tuli ka see firma kaasa, nii et lastekodulapsed said piparkoogitainast ning glasuuri, millest oma piparkooke valmistada jõuludeks. See oli minu jaoks väga südantliigutav.”

Kogenud võitja nõuanded FB mängude korraldajatele

Osaledes paljudes mängudes on Signel mõned tähelepanekud, mida mänge korraldavad firmad hästi teevad või veel paremini organiseerida võiks. “Meil on teiste mängijatega palju jutuks olnud mängude korraldamise pool ja igaüks teab, et firmad teevad neid mänge, et saada oma firmale rohkem tähelepanu. See pole üldse odav reklaam, mida me teeme, sest  tänu meile käib see läbi väga paljude silmapaaride. Mängude korraldajad võiksid ka arvestada sellega, et kõik ei ela Tallinnas ja kõik ei saa tulla oma auhinnale järele. Kui oleme juba teie firmale reklaami teinud, siis võiks auhinna võitjale ka kätte toimetada. See jooksutamine pole kuigi viisakas, kui inimene võidab, aga võidu kättesaamine on talle ebamugavaks tehtud ja ta peab teisest Eesti otsast sellele auhinnale järele tulema. Vahel ajavad päris kurjaks sellised reeglid. Õnneks jõuab enamik firmadega kompromissile, aga on firmasid kellega seda ei saa tehtud. Mul on kogemusi ka firmadega, kes teevad auhinnamängu ja kui loosimiseks läheb, siis kaovad sootuks või ei suvatsegi auhinda välja anda. Lihtsalt sujuvalt lastakse inimesed üle, kes on firmale reklaami teinud. Õnneks on olemas Tarbijakaitse ja välja lubatud loosimise kuupäevadest peavad ka firmad kinni pidama.” Signe, kellele ei meeldi pettused, on nii mõnegi kahtlase kampaania Facebookis ka teistele paljastanud. “Hindan firmasid, kes ausalt kõike teevad ja nendega ka kõik sujub, aga on ka juhtunud, kus leht loosib auhinna aga auhinda ei tule ega tule või võitjatele ei antagi teada, et ta on võitnud. Järelikult kas firma ei taha auhinda välja anda või tal polegi seda. Olen tegelenud ise pikalt nende lehtede läbi vaatamisega ehk aeg-ajalt saadan ise võitjale teate, et ta on võitnud. Tihti tegelen ka kontrollimisega, kas võitja on täitnud mängureegleid, mida firma antud loosimisel ette näeb, sest ma arvan, et nii võitjad kui mängude korraldajad peavad olema ausad. Pahatihti on juhtunud nii, et firma ise ei kontrolligi kas võitja on täitnud reegleid aga teiste mängijate suhtes pole aus, kui võidab keegi, kes ei täida reegleid. 

Signe ütleb lõpetuseks, et rääkida oleks küllaga, kuidas firmad on teinud  petuskeeme ja kuidas firma üritab ainult enda lehele like'e koguda, või on auhind loositud inimesele, kes pole mängus osalenud. “Halenaljakaid asju on juhtunud, on loositud sõpru võitjateks ja olen saanud sõimata, et olen kade, kui hakkan uurima, kas kõik on aus.  Aga samas olen tänu mängudele ja Facebookile leidnud ka väga armsaid inimesi enda ümber,” ütleb Signe ja soovib kõikidele rahulikke mängude jagamisi ning usku põue iga mängu tarvis. 

 

Soovime Signele jätkuvat edu ja õnne tarbijamängudes!

Buduaar.ee