KAALULANGETAJA PAULA: Mõõnaperiood

KAALULANGETAJA PAULA: Mõõnaperiood

Mis mõjuks kaalulangetusele paremini kui tuhandete naiste hindav pilk? Nii otsustas Paula, et viib enda programmi läbi buduaarikate silme ees, pidades kaalublogi buduaar.ee lehel, kuni eesmärk täidetud.

Loe, mis tunded on Paulal peale neljandat nädalat.

Mitte päris selle tulemusega nagu lootsin, seega võtan nädala kokku lühidalt. Kaal seisab. -28 kg on ikka veel vaja maha saada. Õnneks, kui positiivselt asjale läheneda. Vähemalt pole number suuremaks läinud. Pattu olen ma see nädal langenud rohkem kui korra. Pingeline töönädal ja kolleegi sünnipäev tõid menüüsse ka selliseid suupisteid, mida tegelikult ampsata poleks tohtinud. Ka pole ma söönud päris nendel kordadel, millal oleksin pidanud. Augustikuu viimase nädala raskeimaks osutuski kellaaegadest kinnipidamine. Kõik päevad algasid ühtemoodi ja hommikusöök sai igal hommikul kenasti söödud. Küll aga ei jõudnud ma lõunat süüa siis, kui oleksin pidanud, paar korda jäi see üldse vahele ja kui koju jõudsin, andis nälg ajus alarmi. Mina, kes ma stressiga just sööma kipun, ei hoidnud end tagasi. Päris õgima ma küll ei hakanud, aga ma tõesti sõin natukene rohkem kui oleksin kava järgi pidanud. Vanad harjumused on kerged tagasi tulema ja siis visad uuesti ära minema. Kõige raskem ongi, kui tuled töölt, pikk päev seljataga ja siis on sul veel umbes miljon asja vaja teha. Tekib tahtmine kogu ettevõtmine unustada ja sügavkülmast kilone jäätisekarp välja koukida ning lusikale valu anda. Jäänud on see tegemata ainult sellepärast, et mul pole kunagi kilost jäätisekarpi sügavkülmast võtta. Aga eneseületamine ja võitlus ahvatlustega on vahel nii tugev ja võimustvõttev. Minu õnneks pole see võitlus igapäevane ja hommikust õhtuni kestev. Ikka ainult siis, kui laine pea peal kokku lööb ja emotsioon mõistuse üle võtab. Ja ega ma siis selle tühja asja pärast veel loobu. Võtan kapist oma motivatsioonipüksid ja saan oma meelekindluse jälle tagasi. Elu läheb edasi ja kui septembrikuus kõik jälle on uus, siis alustan uuesti minagi.

Trenni ma ei teinud, valu põlves on endiselt olemas. Kükitamine ja treppidest käimine pole hetkel mu lemmiktegevused. Võtsin nüüd kätte ja hakkasin põlve geeliga sisse määrima ja kui valu järele ei anna, siis tuleb arsti poole pöörduda. Küll aga tänu sellele, et mul oli palju tööd ja liikumist, kõndisin ma iga päev 10 000 – 13 000 sammu. See on ju hea.

Kuna ma arvan end ikkagi olevat suhteliselt kehv (loe: mugav ja laisk) omal käel treenija, siis minu septembri kulutuseks saab olema spordiklubi pääse ja käima hakkan alates 6. septembrist. Lisaks tuleb mul trenn teha ära hommikuti, sest õhtuks olen ma küpse nagu valge klaar vanaema aias praegu. Jah, ma tean, et kaalulangetamises on toitumine see, mis on tähtis ja et treening ainult toetab seda ning vormib naha alla kaunid ja sitked lihased. Minu enda jaoks toimivad need kaks ikkagi koos. Ehk siis, kui ma trenni ei tee, siis ma üks hetk loobun toitumiskava jälgimisest. Kui ma aga treenin ja näen vaeva, siis juba iseenesest vaatan, mida ja kui palju ning mis kell ma söön. Õige toitumine ja treening on nagu yin ja yang, koos ja võrdsed. Vähemalt minu maailmas nad toimivad ainult koos.

Plaan näeb ette, et trenni pean ma jõudma esmaspäevast reedeni. Näis, kas ma jaksan ja kaua ma jaksan. Olen kunagi, enne teise lapse sündi, selles rütmis trennis käinud. Jõudsin küll, lisaks oli see parim boost kogu päevaks ja ma usun, et suudan seda uuesti. Nüüd tuleb loota, et mu põlvevalu annab järele ja ma saan end jälle liikuma. Kuna mul on ees ajalimiit, mis seab ühe treeningkorra pikkuseks 45 minutit, siis saab treeningkava olema jagatud kaheks. Ühel päeval jalad ja kerelihased ja teisel päeval kerelihased ja käed. Nii peaks päris hea balansi saama ning jõudma teha nii ajaliselt kui ka koormuselt. Ja teie ka, kes te vahepeal juba käega lõite ning lusika nurgast võtsite ja kilose jäätise kerre tõmbasite – mis tehtud, see tehtud. Kahetseda pole vaja midagi. Läheme nüüd koos edasi!

Hoia mu teekonnal silma peal, löö ise ka selg sirgu ja vea trennipüksid jalga ning ära ära kao. Jälgi mind ka prettypaula.com!