KOHVIKU KOMEET OMANIK ANNI ARRO: tegu on kahetsusväärse juhtumiga

6 kommentaari
KOHVIKU KOMEET OMANIK ANNI ARRO: tegu on kahetsusväärse juhtumiga

Eile ilmus Buduaaris lugu, kus mitmed kliendid avaldasid pahameelt seoses Tallinnas asuva eliitkohvikuga Komeet. Paraku on mitmel külastajal tulnud kogeda ebameeldivat teenindust ja mitte ainult – väidetavalt on ka Komeedi toitude kvaliteet ajapikku kehvemaks muutunud ning see on muidugi väga kurb, sest tegu on iseenesest toreda kohaga.

Eile ilmus Buduaaris lugu, kus mitmed kliendid avaldasid pahameelt seoses Tallinnas asuva eliitkohvikuga Komeet. Paraku on mitmel külastajal tulnud kogeda ebameeldivat teenindust ja mitte ainult – väidetavalt on ka Komeedi toitude kvaliteet ajapikku kehvemaks muutunud ning see on muidugi väga kurb, sest tegu on iseenesest toreda kohaga.

Nimelt kurdavad kliendid, et toidud, mis nad menüüst tellinud on, ei ole just kõige maitsvamad ning on ka leitud, et toitude valmistamisel pole kasutatud värsket toorainet. Ka teeninduse koha pealt on paljudel ebameeldivaid mälestusi, mistõttu soov sinna uuesti einestama minna hetkel puudub.

Loe lugu klientide pahameelest seoses kohvikuga Komeet siin

Võtsime sel teemal ühendust ka Komeedi omaniku Anni Arroga, kes tunnistab, et tegu on kahetsusväärse looga. “Me vabandame veel kord pettunud kliendi ees. Ka kokad on inimesed, kes aeg-ajalt vigu teevad, saan vaid vabandada ja oma kokkadele hingele panna, et selliseid asju tulevikus ei juhtuks. Antud olukorras oli tegu konkreetselt meiepoolse veaga ja rahulolematus on mõistetav. Tänaseks on vea teinud kokk saanud kirjaliku ettekirjutuse. Kuigi apsakad leiavad ikka rohkem kajastust kui klientide positiivne tagasiside, võin kinnitada, et õpime oma vigadest ja terve Komeedi meeskond pingutab ja töötab selle nimel, et pakkuda parimat kohvikuelamust.”

Komeedis pakutavate kookide kvaliteet on endiselt suurepärane ja loodetavasti paraneb ka kõik muu ning peagi saab Komeedis taas mõnusat teenindust ja toitu nautida.