Imekaunis ja särav suunamudija Liza Lind meenutab aastaid tagasi ette tulnud olukorda, mis tänagi veel muigama paneb. Nimelt rääkis Liza lähemalt sellest, kuidas tema teekond suunamudijaks alguse sai. Kui kaunitaril oli Instagramis pisut üle 5000 jälgija, võttis ta julguse kokku ning tegi ühele juuksehooldusvahendite brändile ise ettepaneku koostööd teha. Kõigepealt teda ignoreeriti nädal aega ning seejärel saadeti lihtsalt pikalt. Aastad läksid mööda ja Lizast sai edukas suunamudija. Siis otsustas see sama bränd ise kaunitari poole pöörduda. "Kolm aastat hiljem võtsid nad minuga ise ühendust ja ütlesid, et nad armastavad minu sotsiaalmeedia sisu ja tahaksid väga minuga koostööd teha. Kui ma neile ütlesin, kui palju ma selle eest raha tahan, kadusid nad ära," meenutab Liza ning lisab veel, et väga oluline on osata iseennast väärtustada. https://www.instagram.com/p/CDeHPMPHAuX/
Telesaade Buduaar — FOTO: Erakogu Telesaade Buduaar Milliseid energiabatoone ja joogisegusid kasutab Kaisa Selde?
Katriin Kool — FOTO: erakogu EKSKLUSIIV Keha ja vaim ERATREENER KATRIIN avaldas 3 toitumise põhitõde, mida kõik teada võiksid
Olesija Saue — FOTO: Kersti Niglas Nipinurk BRÄND NIMEGA SINA! Miks on oluline tegeleda sotsiaalse müügiga?
Vedel vibraator — FOTO: Unsplash.com Alexander Krivitskiy Sisuturundus Vedel vibraator: uusim trend täiskasvanute lelumaailmas