Reklaam sulgub sekundi pärast

KÜLASTAJA PETTUNUD! TALLINNA RESTORAN küsib 3 € piletiraha

"Hakkasime lifti poole minema, kui meid kinni peatati ja öeldi, et piletiraha tuleb ka maksta," räägib hiljuti Teletorni restorani õhtusöögile läinud seltskond, kes broneeris laua läbi Teletorni veebilehe. 

"Hakkasime lifti poole minema, kui meid kinni peatati ja öeldi, et piletiraha tuleb ka maksta," räägib hiljuti Teletorni restorani õhtusöögile läinud seltskond, kes broneeris laua läbi Teletorni veebilehe. 

Tõenäoliselt Tallinna kauneima vaatega restoran asub Teletornis 175 meetri kõrgusel. Osadele klientidele aga valmistab pettumust tõsiasi, et restorani sööma pääsemiseks tuleb osta pilet, mis õhtusel ajal maksab kolm eurot. "Kõige kummalisem on see, et pileti ostmise kohta pole sõnagi kirjas restorani veebilehel, kust tuleb laud broneerida. Ka Gastromania menüü juures on selgelt kirjas, et hind sisaldab tasuta sissepääsu Teletorni," pahandab pettunud Anneli, kelle meelest piletihind oli sama suur kui keskpärases kohas maksab magustoit või klaas veini. "Arvestades restorani toitude hindasid, oli piletiraha küsimine meile tõeline pettumus. Oleks toit vähemalt hea, aga pigem oli see keskpärane, kuid hinnad olid kõrged." Anneli ütleb, et maksis oma õhtusöögi eest ligi 40 eurot. "Imelik oli ka see, et õhtul, kui tegelikult pole ju mingit vaadet näha ning Teletorn ise on suletud, tuleb maksta vaate eest," ütleb külastaja, kes oma sõnul soovib sellest rääkida avalikult, et teised külastajad teaksid piletirahaga arvestada ja ei peaks samasugust pettumust üle elama.

Vaadates Teletorni hinnakirja, ei jää tõesti silma, et pilet tuleks osta ka restoranikülasjatatel. Teletorni piletikassast aga kinnitatakse, et ka restorani minejad peavad ostma pileti.  

Kas sinu meelest on õigustatud Teletorni restorani külastajatelt piletiraha küsimine?

 

Buduaar.ee