KUULSATE HÜPNOTISÖÖRIDE NÕUANNE hirmust ja ärevusest vabanemiseks

1 kommentaar
KUULSATE HÜPNOTISÖÖRIDE NÕUANNE hirmust ja ärevusest vabanemiseks

Juba sel nädalalõpul leiab Tallinna Lauluväljakul aset Kolmanda Silma Festival, kus laval astuvad üles ligi 40 põnevat esinejat – teadjameest, alternatiivravi eksperti, geobioloogi, shamaani ja teisi igapäevaselt maagia või alternatiivsete ravimeetoditega praktiseerivat inimest. Esinema tulevad ka tunnustatud hüpnotisöörid Maris Saar ja Siim Sildoja, kes jagasid oma harjutust, kuidas inimene saab ise end aidata, et elu oleks hirmude- ja ärevusevaba. 

10 sammu hirmu- ja ärevusevaba eluni

1. Leia enda jaoks regulaarselt aega, näiteks 3 x 30 minutit nädalas. Küsi endalt „Mida ma tahan?”. 

2. Sõnasta enda jaoks konkreetselt, mis on sinu hirm/ärevus, millal see avaldub, millest see tuleb? Püüa näha selle hirmu, ärevuse taha – mis seda põhjustab. 

3. Vii end hüpnoosi, meditatsiooni, keskendudes täielikult oma hingamisele ja mõttevaba hetke tekitamisele. Püüa mõista, et hirm on ainult kaitsereaktsioon, aga seda kaitsereaktsiooni enam vaja ei ole. Elu on edasi läinud. 

4. Visualiseeri tugeva tundega, kuidas sa saadad hirmu ära, nii et sa lubad endal ka füüsiliselt tunda, et midagi lahkub.

5. Kiida end iga sammu eest, mis sa oled hirmu ja ärevuse ületamiseks teinud. 

6. Harjuta igal hetkel, kui on võimalik ja vajalik, mõtete kinnipanekut ja hingamisele keskendumist. Iga kord, kui hakkad üle mõtlema, siis keskendu uuesti hingamisele ja tundele rinnaku sees. 

7. Võta julgelt vastu kõik vajalikud muutused elus, et elada hirmu- ja ärevusevabalt. 

8. Tee kõiki asju nii hästi kui oskad ehk maksimaalselt, andes endast 100%. 

9. Luba endal astuda julgelt sellel teel, leia võimalused ja tee kõiki neid asju, mis sulle meeldivad. Naudi elu!

10. Isegi kui hirm tuleb tagasi, siis enda materdamise asemel tule esimesel võimalusel hirmust välja ja jätka teed. Tagasilangusi tuleb ikka ette, kuid see on tavaliselt märk, et elu on muutumas sellest hirmust vabaks. Seega jätka julgelt!